Opera 12.17 ei joskus mene edelliselle sivulle vaikka kuinka naputtaa nuolta. Ilmiö esiintyy ainakin Suomi24 sivustolla. Sivun päivittäminen ja saman tien nopea klikkailu usein auttaa. Mistä moinen voi johtua? Uudelleen asentaminenkaan ei auttanut.
Operan paluu edelliselle sivulle
5
119
Vastaukset
- lkjljm
Samaisessa selaimessa olen huomannut sen vain S24-sivuilla. Liittynee yleiseen tämän sivuston toimimattomuuteen. Joskushan muutenkin S24 jäätyy vaikka kaikki muut sivustot toimii ripeästi. S24 toimii paremmin, kun poistaa aika ajoin kaiken mahdollisen roskan mitä S24:stä kertyy. Asetukset->Poista henkilökohtaiset tiedot.
- operist
Valitettavasti olen törmännyt ilmiöön muillakin sivustoilla, mutta yleensä kuitenkin toimii ok. Eikö tämä onneton sivusto enää ilmoita sähköpostiin viesteistä? Kirjoitin aloituksen kirjautuneena, vaikka en käyttänytkään rekisteröityä nimimerkkiäni. Onko tässä uudistuksessa mitään mieltä, ei edes hakutoimintoa?
- lkjljm
operist kirjoitti:
Valitettavasti olen törmännyt ilmiöön muillakin sivustoilla, mutta yleensä kuitenkin toimii ok. Eikö tämä onneton sivusto enää ilmoita sähköpostiin viesteistä? Kirjoitin aloituksen kirjautuneena, vaikka en käyttänytkään rekisteröityä nimimerkkiäni. Onko tässä uudistuksessa mitään mieltä, ei edes hakutoimintoa?
Sitten en pysty sanomaan siihen mitään. Oletko kokeillut hiiren oikealla tai hiirieleillä, että toimiiko paremmin?
Asiasta toiseen, tuolla testissä paljastui ettei tätä versiota kannattaisi enää käyttää ssl-sivuilla
http://www.iltasanomat.fi/digi/art-1424664243661.html - operist
En hyväksynyt jotain palvelimen puutteellista varmennetta ja testi meni OK. Siinä ohjeessa neuvottiin varmennetta/sertifikaattia mahdollisesti kysyttäessä olemaan hyväksymättä. Tuosta puutteellisesta palvelimen varmenneketjusta se on ainakin Huutonetin sivuilla valitellut ja aina olen hyväksyntää kysyessä antanut kieltävän vastauksen.
Nuota hiirieleitä ei ole tullut käytettyä. - lkjljm
operist kirjoitti:
En hyväksynyt jotain palvelimen puutteellista varmennetta ja testi meni OK. Siinä ohjeessa neuvottiin varmennetta/sertifikaattia mahdollisesti kysyttäessä olemaan hyväksymättä. Tuosta puutteellisesta palvelimen varmenneketjusta se on ainakin Huutonetin sivuilla valitellut ja aina olen hyväksyntää kysyessä antanut kieltävän vastauksen.
Nuota hiirieleitä ei ole tullut käytettyä.Ups. Olet oikeassa. Ei tullut luettua testin aloitussivua ja sain väärän tuloksen.
Opera on siis edelleenkin paras selain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1756453- 1481774
- 1131558
- 511300
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46982Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢37928Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96897Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5839Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan235797- 41789