Kohta pitää varata

Ensimmäinen

Heippa , Nyt haluaisin kokemuksia Dorisol Mimosa huoneistohotellista, vaihtoehdot ovat todella vähäisiä näin viimetipassa.
Ensimmäistä kertaa Madeiralle menossa.

7

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Ensimäinen

        Heippa, olen kyllä katsonut arvosteluja joita ei suomalaisilta palstoilta juuri löydy. Uset ulkolaiset mainitsevat että hotellille menevä mäki on haastava. Täytynee viellä harkita tätä hotellia.


      • levadatar

        Dorisol mimosasta ei kokemuksia, mutta sijainti näyttää olevan kohtalainen.Muita saman hintaluokan vaihtoehtoja Duas Torres, aivan rannassa, mutta vain ulkoallas.
        Tosi edullinen uudeksi hotelliksi on Golden residence, jossa kerran majoituimme,
        sisäallas ja sauna myös.Sokkeloinen kyllä on ja hiukan kauempana , mutta toisaalta
        myös merivesialtaat lähellä.
        Raga, varsinkin ylimmät kerrokset, myös varteenotettava vaihtoehto.
        Eden Mar ja Pestana Palms eivät löydy bookingin kautta, mutta trivagon sivuilta saa niiden
        varaukset.
        Oletan siis, että teillä on lennot, ja olette varaamassa erikseen hotellia.
        Meillä sama juttu, viikko lähtöön, ja hotellitilanne vielä hakusessa.
        Varausaste kuitenkin vain 50%, joten kyllä majoituspaikkoja löytyy,

        Käykää retkillä ja nähkää se kaunein Madeira, Lido on vain majoitusalue, oikea saaren kauneus löytyy muualta.


      • zorroperro
        levadatar kirjoitti:

        Dorisol mimosasta ei kokemuksia, mutta sijainti näyttää olevan kohtalainen.Muita saman hintaluokan vaihtoehtoja Duas Torres, aivan rannassa, mutta vain ulkoallas.
        Tosi edullinen uudeksi hotelliksi on Golden residence, jossa kerran majoituimme,
        sisäallas ja sauna myös.Sokkeloinen kyllä on ja hiukan kauempana , mutta toisaalta
        myös merivesialtaat lähellä.
        Raga, varsinkin ylimmät kerrokset, myös varteenotettava vaihtoehto.
        Eden Mar ja Pestana Palms eivät löydy bookingin kautta, mutta trivagon sivuilta saa niiden
        varaukset.
        Oletan siis, että teillä on lennot, ja olette varaamassa erikseen hotellia.
        Meillä sama juttu, viikko lähtöön, ja hotellitilanne vielä hakusessa.
        Varausaste kuitenkin vain 50%, joten kyllä majoituspaikkoja löytyy,

        Käykää retkillä ja nähkää se kaunein Madeira, Lido on vain majoitusalue, oikea saaren kauneus löytyy muualta.

        Minua ihmetyttää, että kannattaako lentoja ja hotellia varata erikseen? Se on varmaan
        ongelmallisempaa ainakin kokemattomalle ja korkeintaan auttavan kielitaidon omaavalle.
        Ihmiset näkyy kyllä kirjoittelevan näistä "omatoimimatkoista" matkailupalstoille paljonkin.
        Minä olen matkustanut yksin helsinki-vantaalta viikon reissuja ja luulen, ettei ainakaan
        minun kannata varata kuin valmismatkoja - mutta saattaa olla, että jos on usean viikon
        matka niin tilanne on toinen? Se on kyllä totta, että tarjolla on vain "ei oota" näissä suo-
        situissa hotelleissa nyt kevättä kohti ja hinnat kanssa useita satoja korkeammat kuin
        kuukausi sitten kun minä lennolle läksin. - Aika kolea oli helmikuun ensimmäinen viikko
        Madeiralla mutta onneksi Helsingissä odotti 8,5-astetta ja auringon paiste.


      • levadatar

        Meillä on tulossa n 15 matka Madeiralle, ja aina maailman harharetkien jälkeen sinne palaamme.
        Nyt saimme lennot hintaa 360euroa, ja koska paikka on tuttu, on hotellien valinta esim. Booking sivuston kautta helppoa ja tuo hyvän hintaedunkin.Pelkät lennot otimme Aurinkomatkojen kautta.Myös Booking sivusto on suomenkielinen.
        Kaikilla suomalaisilla matkanjärjestäjillä on tarjolla myös pelkkiä lentoja Madeiralle, niin, että ei tarvitse lähteä esim Lissabonin kautta TAPlla tulemaan.


    • chefe

      Heips!! Olen menossa ystäväni kanssa Madeiralle muutaman viikon päästä, ja samaan hotelliin, kuin vajaa kaksi vuotta sitten (Alto Lido), ja olimme molemmat erittäin tyytyväisiä hotellin tarjontaan ja palveluun.Luulisin, että Madeiran lähes kaikki hotellit ovat asuttavia, jo siinä mielessä, että Madeira on niin siisti ja ystävällinen saari, ja jos ei nyt ihan luxusta hae, niin varmaan kaikille löytyy se itselle sopiva lomasija.Tykästyttiin Madeiraan ekalla reissulla niin, että uudestaanhan se on koetteva, ja nyt näin kevään kukkaloistoa ihastelemaan. Oon itse sitä mieltä, että Madeira antaa jokaiselle jotakin, siellä ei oo kiire mihinkään, katseltavaa ja levadoja riittää, ja retkien ja päivän päätteeksi on ihana istua maittavien ruokien ääreen, ja vatsansa saa täyteen,,se on taattu!! Nyt ei muuta kuin päiviä laskemaan, ja kohta me jo lennetään,,ja tervetuloa kaikki muutkin hyvän loman valinneet!!!!

    • Kazur

      Dorisol Mimosa on hintalaatusuhteeltaan hyvä hotelli.Hotelli on jonkin verran kulunut ja huoneet pienehköjä.Yleiset tilat ovat hyvässä kunnossa.Aamianen on varsin hyvä tähän
      hintaluokkaan.Hotelli on todella jyrkän mäen yläpäässä.Normaalikuntoiselle ei ongelmaa, mutta vanhuksille tai heikkokuntoisille en suosittelisi.Hyvät näköalat vasinkin ylempien
      kerrosten huoneista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3673
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2287
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1999
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1874
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1286
    6. 80
      1205
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1094
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1020
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe