Pienoinen tyyliongelma

Tyylipulmainen

Olen 9. luokkalainen tyttö ja no, yläasteella mut tunnetaan hieman 'kovismaisena' tyttönä joka rakastaa nahkaa, mustaa, niittejä ja shokkivärejä hiuksissa sekä suosii tummia huulipunia. Mul on lyhyet hiukset ollu koko ikä ja melko poikamainen tyyli vuosi kaksi sitten.

Onhan tuo totta, mutta toisaalta rakastan myös pitsiä, pastellisävyjä, meikkiä, korkoja, rusetteja ja kaikkee sulosta. Saisin varmasti kuulla paljon negatiivista kommentia koulussa mikäli pukeutuisin tyttömäisesti ja ns. romanttisesti. Ei mua sillee muiden mielipiteet hirveenä kiinnosta mut mitä jos mua vaikka alettais kiusaa taas ku vaikuttaisin jotenki.. herkemmältä ja hennommalta?

Toisaalta, olen ysillä, joten kannattaisiko mun lukioon mentäessä aloittaa tämä tyylimuutokseni? Tottakai lukioon tulee tuttuja, mutta pahimmat idiootit siirtyvät onneksi amikseen tai muualle.

Tää ongelma voi kuulostaa iha tyhmältä, mutta se on oikea. Kaikki luulee että vihaan vaaleanpunaista, muita pastellisävyjä, vahvoja naisellisia meikkejä, söpöjä asioita ja hiustenlaittoa, vaikka oikeasti pidän niistä...

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepsii

Jos yhtäkkinen muutos kuulostaa liian "rajulta" niin voithan pikku hiljaa jo 9lk aloittaa uuden tyylin. Vaikka sen mustan ja nahkan kanssa pitsiä yms (: Eli siis pehmeä lasku eikä välttämättä yhdessä yössä tapahtuvaa muutosta, Ei tulisi muille niin shokkina sitten ;) Mutta tietenkin teet niin miten itsestä tuntuu parhaalta! Tiedän itse muutaman "koviksen" joiden tyyli on muuttunut myöhemmin myös hempeämpään päin, mutta ei musta kukaan siitä sillain välittänyt, kun kuitenkin yläasteella kaikki etsi vähän omaa tyyliään. Lukioonkin tulee niin paljon uusia ihmisiä, eikä kaikki varmaan ees edes tajua heti muutosta.
      Tsempit sulle (:

• Morooo

Mul on sama...

Mut mä yritän yhdistellä vähän molempia tyylejä, ja pakko sanoo se on ihan sikakivaa :D

Mut sulle ideana:
      -musta nahkatakki
      -valkonen tai pastellisävynen pitsipaita
      -perusfarkut, slimit tai legginssityyliset
      -vähä korkoo
      -ja kivat meikit, jossa esim. punanen huulipuna

Toi näyttäis mun mielest ainki iha järjettömän hyvältä yhdistelmältä

Rohkeutta ^3^

• tsemppiä

Itte oon aina kans ollu vähä tuollanen kovemman tyylinen ihminen, mutta kyllä ajan myötä sinne mustan sekaan on muutaki väriä tullu. Esim. värjäsin hiukseni pastellivioletiks mustasta. Toki ne kattoo vähä oudosti vähän aikaa ku yht'äkkiä tulee sellanen muutos, mutta ei ne siitä mitää sen paremmin sano. Ja vaikka sanoski niin sanot vaan takasi, että "Kunhan kokeilen. Tää on oikeestaan tosi kivan näkönen." Ei ne kauaa mitää puhu. Teet vaan ihan niinku haluat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      110
      1671
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      171
      1618
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      169
      1528
    4. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      23
      1318
    5. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      90
      1194
    6. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      146
      963
    7. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      70
      961
    8. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      95
      880
    9. Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin

Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr
      Maailman menoa
      187
      815
    10. Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi

Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud
      Maailman menoa
      210
      790
    Aihe