Auttakaa minua voitteko? Olen vaikeuksissa yllätin poikani kamalasti ja hän nukkui vintillä luokkakaverinsa kanssa oli "yö kyylässä". Menin yöllä onko kaikki kunnossa he kumpikin onanisoivat toisiansa. Ja heitin ulos sen käärmeen soitin häben isällekin huomenna.
Poikani teki viattomqksi ja sanoi on Bio seksuaali ei 14 poika ymmärrä sexsin päälle vielä. Olen antanut selkäsaunan 2 kunnon kertaa vi3lä väittää on pioseksuaali.
Oletteko muut hyvät vanhemmat neuvomaan mitä teemne vaimoni kanssa pikaisesti! Vastatkaa tänne tietok7neeseen.
Ystävällisin terveisin Arvo G.
Poikani on bio seksuaalinen
23
236
Vastaukset
- huolestunutko
Se että sä luulet tietäväsi mikä on sun poikasi suhtautuminen omaan seksuaalisuuteensa ei välttämättä tarkoita että sinä olet myös oikeassa
- hohohoho
Oot yksinkertainen landepaukku.
Parahin Arvo G.
Autta sinua ja vaimo emme voida kykene. Suomme kieli olla hankkala. Bio sexuallisia sen sija oomma kaikki, oomma kaikki, se olla luonollista bio logiikkaa.
Poikasi ihan normaalli olla, samoin kaverinsa. Sinulla itse vaikkea vintillä oma trolli seksualisuutesi ja vakivallan kansa kuten moni alkkoperäinen suomelainen, toivottavasti et hakka vaimoasi nurkki ruvella kolme aikka yöllä. Hakka vaikka tatti ennemin.
Uksi aspirini ja lasi vettä ja runsaasti lepo, jos oiret pitkityvät, otta uhteuttä lääkkäri.- homo_hiljaa
vai että oin normaalia olla persepanija? heterous on ainoa luonnollinen asian tila. jos homous olisi järkevää niin maailmassa ei olisi elämää ollenkaan.
- AGudtafsson
Miksi sinä beatnik 2:nen pilkkat minua on totta olen suomenruotsalainen en ole sitä arpajais voittanut vaan saanut syntymästä.
Minulla ja rouvallani on todellinen huoli ainon poikamme puolesta. Onneksi tyttäremme on kunnolinen ja normaali.
Onko joku teistä kilttiä ja antaa minulle neuvoa? - NeuvojaLöytyy
AGudtafsson kirjoitti:
Miksi sinä beatnik 2:nen pilkkat minua on totta olen suomenruotsalainen en ole sitä arpajais voittanut vaan saanut syntymästä.
Minulla ja rouvallani on todellinen huoli ainon poikamme puolesta. Onneksi tyttäremme on kunnolinen ja normaali.
Onko joku teistä kilttiä ja antaa minulle neuvoa?Älä hakkaa sitä poikaas enää!
homo_hiljaa kirjoitti:
vai että oin normaalia olla persepanija? heterous on ainoa luonnollinen asian tila. jos homous olisi järkevää niin maailmassa ei olisi elämää ollenkaan.
Parahin homo_hiljaa
emme tuomitse sinua helvetin esikartanoihin taipumuksesi takia, jos makaat naisenpuolesi kanssa niinkuin miehenpuolen kanssa. Selvästi tekee mieli, joten haet vain naisen, jonka mielestä penis tuntuu parhaalta peffassa, niin ei tarvitse meitä homoja jahdata noin rakastuneesti.AGudtafsson kirjoitti:
Onko joku teistä kilttiä ja antaa minulle neuvoa?Minä ei sinua pilkka. Uskoa siihen, että ihmisen kanssa keskustella täytyy samalla viivalla ja ummarta varandra parhaiten uhteisella kielellä. Sinu kieli vaikkea. Jos kirjoitta bättre på svenska, niin miksi edes uritta suome google translate?
NeuvojaLöytyy kirjoitti:
Älä hakkaa sitä poikaas enää!
Totta. Jätä pikku-G rauhaan! Siit tulee muuten isona gangsta!
- TietäjäEukko
Hei!
Bio-seksuaalin ensimmäinen merkki on epätavallinen kiinnostus biojäteastioita kohtaan. Lähiomaisten aavistellessa jotain, kysykää suoraan epäillyltä. - Biokompostori
Itse heittäisin vastaavat provot suoraan biojäteastiaan!
- t4tdsfgw3tgsdfg
homous lähtee hakkaamalla
- 1314
No tuohon en kyllä usko taitaa vaan välit mennä lopullisesti ja rikosilmoitus napsahtaa kehiin
- vtutmitpskaa
Kaikki sais olla homoja, niin sais tän kusipään ihmislajin hävitettyy lopullisesti maanpiältä. Dinoistaki oli enemmän hyötyä, sais tulla takas.
- vaskadevara
Arvo G jos voisit saman kirjoittaa ruotsin kielellä saat vastauksen ruotsin kielellä.
Luulen ettet ymmärä jos kirjoitan suomen kielellä- ArvoG
Hejsan! Hur menar du? Kan du verkligen ge några råd på allvar? Jag och min fru, vi är överväldigt tillgivna med vår son. Vi sörjer och oroar hela tiden för saken ifråga. Har försökt kolla biosexualitetet på nätet men hittat inte något. Diskussionen här tycks torka ihop. Kan jag lita på dig?
- vaskadevara
Han är blyg med tjejer och vill försöka/prova sex med pojkarna tills han är modig att träffa tjejer.
Ge honom tid, ja han finner flickorna när det är dags.
Flera av pojkarna prova sex med varandra,innan de upptäckter flickorna.
Slå inte pojken,det största misstaget vad du kan göra.Prata ock uppmuntra honom att hitta rätt väg,inte tvinga honom.
Låt han leka med pojkarna, och uppmuntra honom att hitta flickorna.
Prova med ordet bisexuell,då hittar du information på näten.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Bisexualitet
Ha så bra...
Det finns ingen skada även om han försöker med pojkarna. vaskadevara kirjoitti:
Han är blyg med tjejer och vill försöka/prova sex med pojkarna tills han är modig att träffa tjejer.
Ge honom tid, ja han finner flickorna när det är dags.
Flera av pojkarna prova sex med varandra,innan de upptäckter flickorna.
Slå inte pojken,det största misstaget vad du kan göra.Prata ock uppmuntra honom att hitta rätt väg,inte tvinga honom.
Låt han leka med pojkarna, och uppmuntra honom att hitta flickorna.
Prova med ordet bisexuell,då hittar du information på näten.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Bisexualitet
Ha så bra...
Det finns ingen skada även om han försöker med pojkarna.Men hur ska det vara om Arvo G. verkligen menade bilseksualitet? En annan kirjoittusvihre siis :)
- biobiobio
Olen poikasi ja BIO seksuaalisuuteni yltyy. Oon menossa häbän kans naimisiin kun tuun täysikäseksi.
- info.sulle
Seuraukset ovat seuraavanlaiset. Väkivallalla homot radikalisoituu ja voit olla varma, että jälkikasvusi pistää sut matalaksi kun tulee täysikäiseksi. Seksuaalinen suuntaus on kaiken perusta ja sitä ei kannata vanhempien alkaa kyseenalaistamaan.
Väkivaltaa nähtyään pojallasi on vain 1 vaihtoehto: radikalIsoituminen. Tiedät mitä se tarkoittaa homojen kohdalla.
Tällaisista tulee fanaattisia SETA-aktiiveja. Kokemusta on. - Syntisäkki_minäkin
Rukoile ENSIN Herralta armoa itsellesi, että hän antaisi syntisi anteeksi. Vasta sitten kykenet auttamaan toisia, jos Herra katsoo sinut arvolliseksi. Ota Kristus sydämeesi ja anna Hänen ohjata sinua.
Tuomitsematta homoja homous johtuu demoneista. (Jokaisessa ihmisessä on demoneita, minussa on tuhansia, mutta vain kokonaan Kristuksen nimessä demoneita karkoitetaan pois, Mark. 16:17.). Kerro Jumalan rakastavan poikaasi, ja että Hän on oleva Taivaan kansalainen jos uskoo, ja että on näkevä Jumalan jos uskoo. Mutta älä mitenkään pakota jotenkin nyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941729
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2391493- 891346
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651015Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9874- 46842
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35819