Poliisi näki etiäisen

Vielänäitäon

2

354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reryey

Poliisin vahvasti etupainotteinen reagointikyky päätyi naisihmisen pelastukseksi varhain lauantaina Kalevalan päivän aamuna Helsingin Töölönlahdella.
      Tapahtumassa tultiin niin lähelle ns. etiäisilmiötä kuin se fyysis-luonnontieteellisen maailman realiteettien ahtauttamassa elämässä ylipäätään mahdollista on.

Etiäinen on kansanuskomuksen mukaan ihmisen kuvajainen tai aistittava vaikutelma, joka kulkee hänen edellään ja on tekevinään samoja asioita, jotka asianomainen tekee myöhemmin.

Poliisi näki, että jäällä kävelevä nainen tulee putoamaan jäihin ja hälytti pelastuslaitoksen kello 5.56. Nainen ei ollut silloin vielä pudonnut.

– Olimme matkalla sinne, kun tuli tieto, että nyt hän on pudonnut, kertoo päivystävä palomestari Piia Manninen.

Nainen oli edennyt lahdelle Rautatieaseman suunnasta ja oli nyt noin sadan metrin päässä rannasta keskellä Töölönlahtea. Hän oli päässyt itse ylös avannosta, makasi jäällä ja vilkutteli rantaan pelastajilleen.

– Se oli kai viestiä, että täällä ollaan, Manninen arvioi. Huutoja, kirkumista, mitään sen kaltaista, ei kuulunut.

– Meidän sukeltaja pääsi menemään kävellen hänen luokseen, mutta kahta jää ei olisi kestänyt, joten hänet vedettiin lautalla pois.

Nainen oli koko ajan tajuissaan ja hänet toimitettiin jatkohoitoon.

Iältään nainen oli aikuinen, ei aivan nuori eikä juuri vanhakaan. Hänellä oli yllään ulkovaatteet. Syy jäälle menemiseen ei selvinnyt tuoreeltaan.

Tuomas Manninen

• Anonyymi

Kyseessä saattoi olla maalaisjärjellä tehty päättely. Heikko jää sortuu, ja se oli tiedossa ennalta.

Uskon, että kyseessä oli kuitenkin etiäinen. Varsinkin, jos partiokaveri tai muut ei aavistanut samaa. Poliisi työskentelee suojellakseen normaaleja ihmisiä, ja toimii roistoja/pahaa vastaan.

Poliisin tehtävä on suojella, se on valkoisella puolella. Sellaisilla henkilöillä on yläkerran tuki ja johdatus mukana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      37
      2310
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      55
      1327
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1303
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      36
      1266
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1191
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      904
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      121
      788
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      751
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      596
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      575
    Aihe