uskovainen lesbo

lesbo2015

Palstan nimi on uskovaiset homot ja lesbot. Miksi ihmeessä 90% kirjottajista on heteroita? Eikö uskovaisilla heteroilla ole tarpeeksi foorumeja?!!! Miksi pitää tulla vähemmistöjen palstalle tuomitsemaan?!!!

5

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koska heteromiehillä on Uskon puutetta? Ehkä myös Toivon rakkaus kiinnostaa :D

• önimim

Joo. Käyn ehkä kerran kuussa vilaseen, et olisko joku uskovainen homo kirjotellu, mutta etusivu on täynnä heteroiden aloituksia. Miten kummassa heterot edes löytää tän palstan? Ihmettelen suuresti? Reisiä myöten jännäksi menny juu....

• biuskis

Minä uskon että he pohjimmiltaan haluavat auttaa, vaikkeivat sitä oikeasti osaa "antaa". Johtunee siitä, että me emme oikeasti tarvitse sitä heidän tyrkyttämää, tuomitsemaa ja sormella osoittamaa apua! Jos emme ole uskovien heteroiden numero yksi niin ainakin listatalla numero kaksi avun tarviksijaksi. Monet uskovat ajattelevat meidän harjoittavan syntiä ja sen vuoksi heillä on "oikeus" tulla kertomaan tästä asiasta meille, jotta me pelastuisimme siitä.

Seurakunnissa, joissa minä olen käynyt, seksuaalisuus on ollut aina hyvin syvälle salattu. Siitä ei puhuttu tai jos puhuttiin, niin opetuksen sävy oli hyvin varoittavaa peloittelua. Jo nuorella iällä alkanut opetus sai jalan sijaa minun elämästäni, joten pystyn hyvin samaistumaan moniin kirjoittajiin tällä sivustolla. Tajutessani tykkäääväni myös tytöistä uskovaisena ajattelin minun pitävän luopua uskosta, jolloin ajauduin kriisiin uskoni sekä seksuaalisuuteni kanssa. Luulen, että lopulta Jumala löysi karanneen tyttönsä takaisin ja kertoi sille, että rakastaa häntä juuri sellaisena kuin on: uskovaisena homoseksuaalina.

Minusta olisi kiva vaihtaa sinun lesbo 2015 ajatuksia uskosta kun samassa veneessä keikutaan :D Jos haluat, laita minulle sähköpostia biuskis1(at)gmail.com

• surunen

Biuskis, voinko kirjoittaa sulle? Pitäisi saada keskustella aiheesta jonkun kanssa.

• 808

Niin. Älä tuomitae jottei Sinua toumittaisi. Jospa sitten Tuomittais nämä 90%
      kaappihomiksi, ilman sensuurampia krusidulleja.
      Epäilen kuiteskin paljon pahempaa.
      Ovat ns. vääriä profeettoja jotka tulevat tänne jumalan virkaa hoitamaan,mikä
      taas on niin paha synti ettei isompaa olekka.
      Siis jätetään tuomitsematta. Tiijä vaikka tulis maailman loppu. Kannata sen niin isoa riskiä ottaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 96
      1589
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1394
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1317
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1208
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      53
      1196
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      955
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      817
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      761
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      754
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      725
    Aihe