Kuka on ns kova jätkä vankilassa, millaisen rikoksen tekijöitä arvostetaan vankien hierrarkiassa? Tiedän että raiskaajat ovat alinta kastia. Mitens esim tappajat? Riippuuko siitä kuka on ollut uhri, mitenköhän esim tämä laajasalon tapaus jossa tyyppi tappoi vanhan naisen joka oli tullut huomauttamaan koiran kohtelusta, joutuuko pelkäämään muita vankeja ja pyytämään päästä eristykseen?
Vastaukset 7
- Anonyymi
Pahin vasikka on on ykkönen. Vasikan tunistaa siitä, että näkee ympärillään vain vasikoita. Unohtuu katsoa peiliin.
Pahinta on kuulustelussa sanoa en kommentoi. kaikkiin kannattaa vastata. Jos näyttö on kova kannattaa tunnustaa ja sanoa, ei noilla muilla ollut kuin juoksupojan asema. Näin saat vankilomallesi rahaa kun pelastit muut.- Anonyymi
Tuohon voisi korjata, eli tummat ei koskaan vasikoi, vaan puhuvat toisten päälle, en tiedä mitä he sillä voittavat, koska tuomio kuitenkin tulee. Olin Hämeenlinnan KV:llä 2008 niin kolmosella oli 4 tummaa, käyttäytyivät todella hienosti. Parasta vankiainesta. Narkit pilas koko osaston.
- Anonyymi
Vangkilan hierarkia:
Toppi päällä
Bottomi alhaalla - Anonyymi
Samaa paskaa hieman eri paketeissa.
- Anonyymi
Eiköhän tämä uutisointi ja vöhöttely ongelmista joita elokuva ja viihde teollisuus saa aikaa.
Kuolet ja katoaa ja oletko taas elossa..realiteetit hukassa.
Näytetään vangista ja usean rikon tehneestä kui hän selvisi ja nyt luennoilla.
Siis kouluttautui ongelma nuoria ohjaavaan työhön.
Eikö olisi syytä näyttää koko totuus kuinka moni ei selviä ja mi kä helmet he käyvät läpi.- Anonyymi
Elokuva ja viihdeteollisuus on yhtä haitallisia kuin tupakka ja alkoholi.
Siksi haittavero.
- Anonyymi
Kerran vangki, aina vankgi. Ei vangki muuksi muutu. Ei nomraali ihmisestä sanota että ex-koululainen tai ex-varusmise. Ihmiest menee eteensä päin elämässä. Mutta vangkilassa kun on kerran ollut niin on ex-vangki aina.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1091461Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91817- 54716
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35711Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja141680Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat37581Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔40551Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö203551- 61540
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32536