Nyt heitti Exploren 11 toimimasta, kun avaa selaimen tulee virheilmoitus (Rundll32.exe). Kuva :
http://aijaa.com/x1oOgn Kun ottaa selainsuojauksen pois, silloin ei tule virheilmoitusta. Yritin kopiota toisesta koneesta kyseisen tiedoston, ei anna korvata uudella tiedostolla. Nyt tarvis asiallisia
neuvoja.
Rundll32.exe
3
188
Vastaukset
- brownfoxjumpsover
http://windows.microsoft.com/fi-fi/internet-explorer/ie-crashes-stops-working#ie=ie-11
Kuitenkin, jonkun jutun mukaan jota en sen epämääräisten ohjeiden takia viitsi linkittää, Rundll32.exe:n taakse saattaa piiloutua jotain haittaohjelmia. - sundaymutu
Ei näytä virheilmoitukselta, vaan selain pyytää lupaa jollekkin taholle suorittaa jotain.
Mille sivulle selain on menossa kun avaat sen?
Voi olla että koneella jatai selaimessa on nyt jokin ylimääräinen palikka tai haitake joka ottaa yhteyksiä.Tarkista kone vaikka malwarebytesillä - Win8.111111
Kiitoksia sundaymutu ! Ajoin malwarebytestin, 19 kpl haitakeita, nyt toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701479
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361106- 45924
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html175802- 39749
- 49710
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530585- 116578
- 52571
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44531