tähän aikaan. Mutta Goalla on tullut reippaasti vettä viimeyönä. Ystäväni siellä on äyskäröinyt vettä huoneestaan koko aamuyön, hieman maanpinnan alapuolella kun ovi on.. Tänä viikonloppuna sinne matkanneet ovat päässeet nauttimaan vesilätäköistä, joita kuiva maa ei ihan heti ime. Kerran tällaista omalle kohdalleni sattunut 15 vuoden aikana.
Harvinaista
4
62
Vastaukset
- Intiassa
Sita saa mita tilaa, ei koskaan kamppaa Intiassa maanpinnan alapuolella. Ukkoskuuro voi ylattaa,vaikka se onkin harvinaista. Yhden kerran on meikalaisen kohdalle osunut kunnon sade Intiassa maaliskuussa ja se kylla tulvi. Katselin sita sadetta ja salamointia 7-kerroksen parvekkeelta. Kokemus sinansa sekin!
- vettävettävettä
Ja tänään päivällä saimme lisää vettä - sitä tuli oikein kunnolla. Ilma raikastui, tiet mutavelliä...
- Fgooaa
Aurinko paistaa taas goalla eikä eilisen sade paha ollut rantabaarin katto piti hyvin. Noin 3h satoi kaatamalla
- Sataaaaa
Uudenvuodenpäivänä satoi myös. Onko ilmastomuutos edennyt jo pidemmälle kuin luulemme?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904