Miten tienata rahaa paljon?

Rahnaa

Mä olen 10v ja mulla on joku 350€ Miten mä saisin tienattua paljon lisää 6kk aikaa !!!!!?????!!?!!??!!!?????!!!!!??!!?!!!!!!!!!???????!!?!!?

13

1572

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lagge

sä et tarvi rahaa

• UnelmienToteuttaja
    • sossumaksaa

Pyydä vanhemmilt et saat lapsilisät itelles?
      Sanot et ostat täst lähin kaikki vaattees ite sil. 100e kuussa on hyvä alku ;))

• maffia

miks sull on vaan 6kk aikaa ja kiire kerätä rahaa??

• JARMO65

myy PERSETTÄS HOMO

• Jarmo taitaa olla vähän vajaa älyinen 7lk pikku pelle joka on oppinut juuri puhumaan rumia

• Anonyymi
        Akusedä kirjoitti:

Jarmo taitaa olla vähän vajaa älyinen 7lk pikku pelle joka on oppinut juuri puhumaan rumia

Ja Akusedä on sedät kusedää sua. Ikivanha viranomaisille kärynnyt PEDOFIILINIKKI!

• Yksisarvinen3190247

On monia konsteja kerätä rahaa. Ne vaativat työtä, mutta palkkio on hyvä!!
      Kerää marjoja/sieniä ja myy tutuilles. Sitten leivo kaikkee ihanaa ja myy esim. koulussa. Nää on tuottoisimmat keinot mitä tiedän, sitten on niitä keinoja joista saa vaan pikkuhiluja. Mutta kannattaa kokeilla kaikkea, hyvällä mielukuvituksella pääsee jo pitkälle!!

• Anonyymi

Vanha keskustelu mut jollekkulle vinkkiä: laita faceen oman kaupunkis puskaradioon ilmo jossa kerrot että voisit esim lenkittää koiria. Ite sain näin 3000e vuodessa :)

• Anonyymi

koiran lenkitys on hyvää, mutta aloita pienistä koirista.

ehkä voi käydä kaupassa jos on vanhuksia lähellä, mutta muista olal rehellinen.

ehkä voisit opettaa vanhuksille tietokonetta, mutta kuuntele heitä ja ymmärrä että eivät opi kuin 1 asian viikossa. Ole myös rehellinen.

Rehellisyys kannattaa aina, jos siitä lipsuu, ei osaa olla rehellinen enää kaikessa ja siitä ei hyvää seuraa. nimim. 17 jälkeläisen kokemuksella, mun jälkeläiset ovat rehellisiä.

• Anonyymi

Kerää pulloja

• Anonyymi

Ostat Teslan jonka jälkeen business is boomin

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      84
      1662
    2. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      88
      898
    3. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      8
      862
    4. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      54
      852
    5. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      849
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      58
      793
    7. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      189
      779
    8. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      80
      735
    9. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      41
      730
    10. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      172
      720
    Aihe