Mä olen 10v ja mulla on joku 350€ Miten mä saisin tienattua paljon lisää 6kk aikaa !!!!!?????!!?!!??!!!?????!!!!!??!!?!!!!!!!!!???????!!?!!?
Miten tienata rahaa paljon?
13
1494
Vastaukset
- lagge
sä et tarvi rahaa
- UnelmienToteuttaja
Kirjoitapa blogia, mainosta, osallistu kilpailuihin, osallistu kyselyihin
http://helpostirikkaaksi.blogspot.fi - sossumaksaa
Pyydä vanhemmilt et saat lapsilisät itelles?
Sanot et ostat täst lähin kaikki vaattees ite sil. 100e kuussa on hyvä alku ;)) - maffia
miks sull on vaan 6kk aikaa ja kiire kerätä rahaa??
- JARMO65
myy PERSETTÄS HOMO
- Anonyymi
Akusedä kirjoitti:
Jarmo taitaa olla vähän vajaa älyinen 7lk pikku pelle joka on oppinut juuri puhumaan rumia
Ja Akusedä on sedät kusedää sua. Ikivanha viranomaisille kärynnyt PEDOFIILINIKKI!
- Yksisarvinen3190247
On monia konsteja kerätä rahaa. Ne vaativat työtä, mutta palkkio on hyvä!!
Kerää marjoja/sieniä ja myy tutuilles. Sitten leivo kaikkee ihanaa ja myy esim. koulussa. Nää on tuottoisimmat keinot mitä tiedän, sitten on niitä keinoja joista saa vaan pikkuhiluja. Mutta kannattaa kokeilla kaikkea, hyvällä mielukuvituksella pääsee jo pitkälle!! - Anonyymi
Vanha keskustelu mut jollekkulle vinkkiä: laita faceen oman kaupunkis puskaradioon ilmo jossa kerrot että voisit esim lenkittää koiria. Ite sain näin 3000e vuodessa :)
- Anonyymi
koiran lenkitys on hyvää, mutta aloita pienistä koirista.
ehkä voi käydä kaupassa jos on vanhuksia lähellä, mutta muista olal rehellinen.
ehkä voisit opettaa vanhuksille tietokonetta, mutta kuuntele heitä ja ymmärrä että eivät opi kuin 1 asian viikossa. Ole myös rehellinen.
Rehellisyys kannattaa aina, jos siitä lipsuu, ei osaa olla rehellinen enää kaikessa ja siitä ei hyvää seuraa. nimim. 17 jälkeläisen kokemuksella, mun jälkeläiset ovat rehellisiä.
- Anonyymi
Kerää pulloja
- Anonyymi
Ostat Teslan jonka jälkeen business is boomin
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173796
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1722315Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731557Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641157Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231017- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42862Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73831Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72790- 100789