Miten tienata rahaa paljon?

Rahnaa

Mä olen 10v ja mulla on joku 350€ Miten mä saisin tienattua paljon lisää 6kk aikaa !!!!!?????!!?!!??!!!?????!!!!!??!!?!!!!!!!!!???????!!?!!?

13

1438

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lagge

      sä et tarvi rahaa

    • UnelmienToteuttaja
    • sossumaksaa

      Pyydä vanhemmilt et saat lapsilisät itelles?
      Sanot et ostat täst lähin kaikki vaattees ite sil. 100e kuussa on hyvä alku ;))

    • maffia

      miks sull on vaan 6kk aikaa ja kiire kerätä rahaa??

    • JARMO65

      myy PERSETTÄS HOMO

      • Jarmo taitaa olla vähän vajaa älyinen 7lk pikku pelle joka on oppinut juuri puhumaan rumia


      • Anonyymi
        Akusedä kirjoitti:

        Jarmo taitaa olla vähän vajaa älyinen 7lk pikku pelle joka on oppinut juuri puhumaan rumia

        Ja Akusedä on sedät kusedää sua. Ikivanha viranomaisille kärynnyt PEDOFIILINIKKI!


    • Yksisarvinen3190247

      On monia konsteja kerätä rahaa. Ne vaativat työtä, mutta palkkio on hyvä!!
      Kerää marjoja/sieniä ja myy tutuilles. Sitten leivo kaikkee ihanaa ja myy esim. koulussa. Nää on tuottoisimmat keinot mitä tiedän, sitten on niitä keinoja joista saa vaan pikkuhiluja. Mutta kannattaa kokeilla kaikkea, hyvällä mielukuvituksella pääsee jo pitkälle!!

    • Anonyymi

      Vanha keskustelu mut jollekkulle vinkkiä: laita faceen oman kaupunkis puskaradioon ilmo jossa kerrot että voisit esim lenkittää koiria. Ite sain näin 3000e vuodessa :)

      • Anonyymi

        koiran lenkitys on hyvää, mutta aloita pienistä koirista.

        ehkä voi käydä kaupassa jos on vanhuksia lähellä, mutta muista olal rehellinen.

        ehkä voisit opettaa vanhuksille tietokonetta, mutta kuuntele heitä ja ymmärrä että eivät opi kuin 1 asian viikossa. Ole myös rehellinen.

        Rehellisyys kannattaa aina, jos siitä lipsuu, ei osaa olla rehellinen enää kaikessa ja siitä ei hyvää seuraa. nimim. 17 jälkeläisen kokemuksella, mun jälkeläiset ovat rehellisiä.


    • Anonyymi

      Kerää pulloja

    • Anonyymi

      Ostat Teslan jonka jälkeen business is boomin

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6749
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4380
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2793
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1653
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe