Miten tienata rahaa paljon?

Rahnaa

Mä olen 10v ja mulla on joku 350€ Miten mä saisin tienattua paljon lisää 6kk aikaa !!!!!?????!!?!!??!!!?????!!!!!??!!?!!!!!!!!!???????!!?!!?

13

1548

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lagge

sä et tarvi rahaa

• UnelmienToteuttaja
    • sossumaksaa

Pyydä vanhemmilt et saat lapsilisät itelles?
      Sanot et ostat täst lähin kaikki vaattees ite sil. 100e kuussa on hyvä alku ;))

• maffia

miks sull on vaan 6kk aikaa ja kiire kerätä rahaa??

• JARMO65

myy PERSETTÄS HOMO

• Jarmo taitaa olla vähän vajaa älyinen 7lk pikku pelle joka on oppinut juuri puhumaan rumia

• Anonyymi
        Akusedä kirjoitti:

Jarmo taitaa olla vähän vajaa älyinen 7lk pikku pelle joka on oppinut juuri puhumaan rumia

Ja Akusedä on sedät kusedää sua. Ikivanha viranomaisille kärynnyt PEDOFIILINIKKI!

• Yksisarvinen3190247

On monia konsteja kerätä rahaa. Ne vaativat työtä, mutta palkkio on hyvä!!
      Kerää marjoja/sieniä ja myy tutuilles. Sitten leivo kaikkee ihanaa ja myy esim. koulussa. Nää on tuottoisimmat keinot mitä tiedän, sitten on niitä keinoja joista saa vaan pikkuhiluja. Mutta kannattaa kokeilla kaikkea, hyvällä mielukuvituksella pääsee jo pitkälle!!

• Anonyymi

Vanha keskustelu mut jollekkulle vinkkiä: laita faceen oman kaupunkis puskaradioon ilmo jossa kerrot että voisit esim lenkittää koiria. Ite sain näin 3000e vuodessa :)

• Anonyymi

koiran lenkitys on hyvää, mutta aloita pienistä koirista.

ehkä voi käydä kaupassa jos on vanhuksia lähellä, mutta muista olal rehellinen.

ehkä voisit opettaa vanhuksille tietokonetta, mutta kuuntele heitä ja ymmärrä että eivät opi kuin 1 asian viikossa. Ole myös rehellinen.

Rehellisyys kannattaa aina, jos siitä lipsuu, ei osaa olla rehellinen enää kaikessa ja siitä ei hyvää seuraa. nimim. 17 jälkeläisen kokemuksella, mun jälkeläiset ovat rehellisiä.

• Anonyymi

Kerää pulloja

• Anonyymi

Ostat Teslan jonka jälkeen business is boomin

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      5
      4009
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      87
      2062
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      50
      856
    4. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      784
    5. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      184
      738
    6. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      34
      738
    7. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      722
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      715
    9. 35
      674
    10. Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?

Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97
      Maailman menoa
      127
      648
    Aihe