Miten kelloradioon saa herätyksen?

Vihaankelloradioita

Meillä on prego merkkinen digital clock radio ja mä en vaan tajua miten siihen saa herätyksen laitettua?! Auttakaa apinaa

11

5178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • APUATARVIIN

AUTTAKAA

• esabanjo

käy itsessäsi ja ole suihku :3

• Vähänmyöhässä

Saitko herätyken nimittäin itselläni on samanlainen ongelma

• Kellon_malli_on_PA-105

Toivottavasti tämä vielä jotakuta auttaa, mutta kun nappia VOL - / AL 1 painaa pitkään, alkaa näytössä vilkkua 00:00, johon voi vaihtaa herätyksen ajankohdan. Ajankohtaa vaihdetaan napeista TUNING - / HOUR ja TUNING / MINUTE. Herätys on päällä vasta, kun näytön vasemmassa kulmassa on pieni punainen valo. Valon saa päälle painamalla VOL - / AL 1 nappia kerran, jolloin kello herättää valittuun aikaan. Kelloihin saa laitettua kaksi eri herätystä, yhden VOL - / AL 1 ja toisen VOL / AL 2.

• Tässä mulla samanmerkkinen kelloradio, ohjeet hävinneet. Tarve olisi vaihtaa kesäajasta talviaikaan, eli pienentää aikaa tunnilla. Kokeilut omin voimin eivät onnistuneet. Nimim. Neuvosta kiitollinen

• Anonyymi
        Kedrin kirjoitti:

Tässä mulla samanmerkkinen kelloradio, ohjeet hävinneet. Tarve olisi vaihtaa kesäajasta talviaikaan, eli pienentää aikaa tunnilla. Kokeilut omin voimin eivät onnistuneet. Nimim. Neuvosta kiitollinen

Minulla sama ongelma. Ohje kateissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla sama ongelma. Ohje kateissa.

Onko jollain ohje kesäaikaan siirrosta. En osannut.

• Anonyymi

Miten saa herätyksen pois?

• Anonyymi

Pidä vasemman puoleista nappia pohjassa ja herätyskellon kuva häipyy.

M napista ensin kellon kohdalle, eli ei bt eikä myöskään radion kohdalle.

Reunimmaisia nappeja pitkään pohjaan pidettäessä voi vaihtaa kellonajan volumesta kun se alkaa vilkkumaan.

Toisen reunan nappia pitkään painaessa voi vaihtaa herätyksen

• Anonyymi

Aikaa saa muutettua alkuksi painamalla "Memory time set" napin pohjaan, jonka jälkeen näytölle ilmestyy, joko "12h" tai "24h". Tämän jälkeen napautat yhtäaikaa "Memory time set" ja "Tuning - Hour" nappeja, jonka jälkeen kellonaika alkaa vilkkua, joka merkitsee sitä, että kellonaikaa voi muokata "Tuning - Hour" ja "Tuning + minute" napeilla.

• Anonyymi

Miten herätyksen saa pois?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      1718
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1452
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      93
      1326
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1163
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1048
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1019
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      216
      838
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      773
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      122
      753
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      718
    Aihe