GOLDCAR on välittäjien tietojen mukaan edullinen ja 0-omavastuulla.
MUTTA yllätys, lentokentällä selviää, ettei se 0-omavastuu ole mitään, vaan maksat viikosta melkein sata euroa lisää, jos haluat todellisen 0-omavastuun.
Lisäksi maksat polttoaineesta melkein toisen satasen, eli tuplahinnan.
Autot ovat hyviä, mutta siistimätön tuli meille, aivan toisten roskien kanssa.
Ystävien kanssa keskustellessa selvisi, että heille oli käynyt samoin.
Kannattaa kysellä entisiltä käyttäjiltä ennen varausmaksua, siinä säästää puolet maksuista.
Auton vuokraus Teneriffalla
10
145
Vastaukset
- COOLCAR
Lässyn lässyn lässyn. Vuodesta toiseen jaksat jauhaa tuota samaa GOLDCAR paskaasi. Sitäpaitsi, tuulipuku juntille sopii roskainen auto. Onpahan aivan kuin kotonaan. Paska paskan keskellä.
- ihmettelenvain
Mikähän on tällaisten kommenttien tarkoitus? Kateus?
Goldcarista on niin paljon negatiivista tällä sekä myös englanninkielisillä palstoilla kirjoitettu, että enpä sitä itse ottaisi.
Kuusi kertaa on auto vuokrattu Cicarilta ja siellä pysytään tästä eteenpäinkin. Järkevä ja pitävä hinta kahdella kuskilla ja todellisella nollaomavastuulla, ilman ylläreitä - paitsi toissa viikolla kun antoivat Volvo s60 automatin (hinnastossa 510/viikko) tilatun Alfa Giulettan (172€) tilalle ja hinnalla. - Mopollavaan
ihmettelenvain kirjoitti:
Mikähän on tällaisten kommenttien tarkoitus? Kateus?
Goldcarista on niin paljon negatiivista tällä sekä myös englanninkielisillä palstoilla kirjoitettu, että enpä sitä itse ottaisi.
Kuusi kertaa on auto vuokrattu Cicarilta ja siellä pysytään tästä eteenpäinkin. Järkevä ja pitävä hinta kahdella kuskilla ja todellisella nollaomavastuulla, ilman ylläreitä - paitsi toissa viikolla kun antoivat Volvo s60 automatin (hinnastossa 510/viikko) tilatun Alfa Giulettan (172€) tilalle ja hinnalla.Kateudesta varmasti on kyse. Tämä aloittaja on varmaan ollut vieressä katsomassa kun joku on saanut samaan hintaan luokkaa ylempänä olevan auton ja itse ei ole.
Hmmm. Kirjoituksestasi paistaa esiin vanha fakta: jos valhetta toistaa riittävän monta kertaa, se muuttuu totuudeksi.
Tämä Goldcar trollaaja on täällä hokenut tuota jo monta vuotta. Harmi että jotkut menevät lankaan, mutta sehän trollien tarkoituskin on. Sinällään suomalaisista = junteista olen hänen kanssaan aivan samaa mieltä - ihmettelenvaan
Kommenttini sisennyksestä älykkäät lukijat näkevät kyllä, mihin viestiin tuo "kateus" viittaa. Valitettavasti "Mopollavaan" ei näytä näihin kuuluvan.
Kun samaa "valhetta" toistavat belgialaiset, australiaiset, britit, tanskalaiset jne. tai sitä käsitellään vaikkapa Daily Telegraphin kuluttajapalastalla, niin ehkäpä niissä on perääkin,
http://www.telegraph.co.uk/travel/travel-advice/10736572/Warning-over-car-hire-excess-charges.html
http://www.tripadvisor.com/ShowTopic-g187427-i42-k5364413-Don_t_use_Gold_Car_rentals-Spain.html
http://www.spanish-fiestas.com/goldcar-car-rental-rip-off/
http://forums.moneysavingexpert.com/showthread.php?t=2744712
https://www.lonelyplanet.com/thorntree/forums/europe-western-europe/topics/goldcar-my-review
http://www.reviewcentre.com/reviews236975.html
jne..
- totta_puhut
Kerran erehtyneenä käytän nykyisin vain Sixt tai Avis, omavastuun poisto halvempi ja ei tavitse maksaa polttoaineesta etukäteen eikä palvelumaksua.
- Teppo_Nummine
Minusta Goldcarin ehdot on ihan selvästi kirjoitettu, eikä tankillisen hintaakaan tarvi ihmetellä, kun se lukee ihan selvästi ehdoissa. Kallishan tuo on, mutta vastaavasti päivävuokra on minimaalinen.
- ihmettelenvaan
Jos nollaomavastuu maksaa lisää satkun viikolle niin päivähinta menee kalliimmaksi kuin monella muulla. Ja päälle tuo yliveloitus polttoaineesta.
Ja jos et ota nollaomavastuuta, veloittavat (kuulemma) omavastuun luottokortille ja palauttavat viikkojen kuluttua.
Itse pysyn Cicarin asiakkaana. Kaikki pelaa ja pitää, jopa oma töppäys kun tankkasin diesel-autoon bensaa maksoi reilut minulle 20€ kun toivat uuden auton paikalle ja veivät vanhan pois.
- pitrmoO
Minä vuokrasin Avisselta Aurinkomatkojen oppaan kautta, kaikki hoitu, tultiin hotellilta hakemaan ja auton sai jättää hotellin ruutuu, hakivat pois.
- Anonyymi
Luottokorttitiedot saatuaan Goldcarin on tavattu veloitelleen täysin itse keksimiään veloituksia asiakkaan tililtä. Ja sopimusehdot voit joutua Espanjassa ollessasi joutua uudelleen hyväksymään espanjan kielellä, vaikka alkuperäinen autonvuokraussopimuksesi on englanninkielinen. Näin et pysty tarkastamaan espankielisiin sopimusehtoihin ujutettuja muutoksia.
- Anonyymi
Juu huijareita ne on kaikki paitsi dynaamiset ja varakkaat homo seksuaalit. Heihin voi aina luottaa js heistä nauttia miesten kesken.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä702351Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721772Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on711450Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461447Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2521418- 831252
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421215IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3701195- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3411150