Kyseessä siis Canonin kohtalaisen laadukas mustesuihkutulostin, jota on käytetty aika paljon.
Viime viikolla kesken valokuvien tulostuksen printteri alkoi sylkeä ulos tulostumattomia arkkeja.
Sama juttu A4-papereille ja kaikilla käytössä olevillani ohjelmilla, joissa on tulostusmahdollisuus.
PC:n vaihto ei auttanut asiaa.
Keltainen virhetilanteen merkkivalo sen kuin vilkkuu. Canonin mukana tulleet apuohjelmat (tulostuspään kohdistus, suuttimien putsaus ym) kaikki yksimielisesti toteavat, että "Oikeaa tulostuspäätä ei ole asennettu. Asenna asianmukainen tulostuspää ja sulje tulostimen kansi".
Mutta kuinka tulostuspää, joka on se sama, mikä tulostimessa oli paikoillaan valmistajan tehtaalta tullessaan, voi kesken tulostuksen muuttua ei-oikeaksi?
Joka mustesäiliö on liki täysi, alkuperäismusteita tai ainakin sellaisina myyty. USB-kaapelinkin vaihdoin sellaiseen, joka toimi ainakin PC:n ja skannerin välillä.
Onko tämän lukijoista kellään tietoa tai varmaa luuloa siitä, että Canonkin olisi sortunut siihen jekkuun, mihin Epson ainakin jonkin mallinsa kanssa?
Ja jos on, onko tulostemäärän laskuri (sikäli kuin se tässä kiikastaa), jollain apuohjelmalla nollattavissa?
Ja mistähän sellaista apuohjelmaa voisi alkaa haeskella?
Eihän uusi tulostin maltaita maksa, mutta niihin ei taida sopia tämän iP4300:n värikasetit, ja niitä sattuu minulla olemaan jäljellä isomman summan edestä kuin esimerkiksi uusi iP7250 maksaisi.
Enemmän kuin rahasta tässä on kyse periaatteesta. Saako japsi vetää huulesta Suomi-poikaa vai ei?
Onko tulostimessa iP4300 tulostusmäärän rajoitin?
2
204
Vastaukset 2
- U5XER1
Kokeile nyt aluksi tätä neuvoa.
Turn off the power to your IP4300. Hold down the “Resume” button, then press and hold the “Power” button. Release the “Resume” button. Press and release the “Resume” button twice then release the “Power” button. This should enter maintenance mode.
Press and release “Resume” three consecutive times. Press “Power” to reset the system.
Press and release “Resume” twice. Press “Power” to print a system test page. Make sure all of the settings are valued at zero to show that the system was reset. U5XER1 antoi ohjeet, joita seuraamalla printteri tulosti blanco-arkin.
BTW, se keltainen valo vilkkuu 5 vilauksen sykleissä, minkä pitäisi kai viitata tulostuspään ongelmaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.1961127- 80737
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48702- 81591
Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä43586Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va176553- 39549
Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan41547- 23543
- 46540
- 106540
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja289509Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64499Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U47494Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko46485Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27473Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.91446Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.29442- 21432
Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80425