X PRO 2 huhuja

Canonisti_minäkin

http://www.fujirumors.com/the-fujifilm-x-pro2-will-shoot-4k-video-new-source/

Aika linkittää taas tänne. Jos nuo huhut pitävät oiekasti paikkansa, niin tulossa on kovan luokan ammattilaisrunko:
- APS C sensori
- 24 Megapikselin kenno
- kaksi SD korttipaikkaa
- loppuvuodesta 2015
- kääntyvä näyttö (ainoa huhu, josta en itse pidä, koska hajoaa liian helposti)
- WiFi
- ei vielä orgaanista kennoa
- vain 20% - 30% kalliimpi kuin X T1
- 4K video.

Osa huhuista voi hyvinkin olla huteja ja perustuvat ehkä johonkin prototyyppiin. Toivottavasti lopullinen tuote on yhtä robusti kuin X PRO1.

9

202

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Canonisti_minäkin
    • Canonisti_minäkin
    • Canonisti_minäkin

Tammikuun 15. näyttäisi olevan lopullinen päivämäärä. Ongelmat, jotka ovat siirtäneet julkaisua, ovat Sonylla. Sony voisi lopulta lopettaa pelleilyn kameroilla, joita se ei osaa tehdä, keskittyä kennojen valmistukseen muille tehtaille, missä se on hyvä.

• Canonisti_minäkin
    • huhuhörhöille

Miksi näitä kamerakauppiaiden huhuja (mainoksia) viljellään täällä? Ovatko huhut valokuvaamista?

• Canonisti_minäkin

Huhut ovat mielenkiintoisia ja erityisen mielenkiintoisia ovat tällä hetkellä huhut Fujin ykkösmallin uudistumisesta. Itse ainakin harkitsen vakavasti rungon vaihtoa keväällä, jos nuo huhut pitävät paikkansa.

• Canonisti_minäkin

Nyt on tullut ensimmäiset kuvat uutuudesta nettiin:

http://www.fujirumors.com/leaked-first-official-images-of-the-fujifilm-x-pro2-see-it-with-xf35mmf2-attached/

Uuden rungon kenno ollee perinteinen X-Trans 24 MP versiona. Ulkonäkö ja ergonomia hyvin pitkälti tuttua ja toimivaa. Orgaanista kennoa joudutaan odottamaan vielä joku vuosi.

Viimeisen tiedon mukaan 4K ei olisi mukana esittelyvaiheessa, vaan tuotaisiin runkoon ehkä myöhemmin softapäivityksenä.

Jos kuvat edustavat tuotantosuunnitelmia, runko olisi tulossa sekä mustana että grafiitin harmaana. Onko noissa jotain teknistä eroa, en ole ainakaan vielä huomannut sellaista tietoa? Jos ovat samanlaisia, niin omani tulee olemaan grafiitti.

• huhuPro

Huhuilla on kiva kuvata. Ergonimia on huippulaatua ja kuvat veitsenteräviä. Pro-katu-uskottavuus on ylivoimainen Canoniin ja Nikoniin verrattuna.

• Canonisti_minäkin

Parin viikon päästä nähdään, kuinka oikeaan osuneita nämä huhut ovat olleet. Katu-uskottavuus on kyllä kieltämättä parempi, kuin saman hintaluokan Canikonilla. Fuji on juuri omiaan streetissä.

Jos juuri nyt hakee matka-/bile-/yleiskameraa, on poistomyynnissä oleva X Pro1 varteenotettavin vaihtoehto. Siihen 23 mm ja 56 mm objektiivit sekä ehkä 27 mm pannari, niin kaikki yleisimmät kuvaustilanteet hoituvat eikä jälki ole ainakaan kalustosta kiinni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1799
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      113
      940
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      114
      840
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      684
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      631
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      572
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe