Olen tietoinen siitä että minulla on huono yleissivistys tai no ainakin joillakin elämänosa-alueilla. Tunne itseni muiden seurassa nollaksi. Pullossa kasvaneeksi jolla ei ole mitään hajua mistään musiikkiin, taiteeseen, suomalaiseen kulttuuriin liittyvästä tai ylipäätään maailman menosta.
Koen hirvittävää ahdistusta tämän takia. En tunne riittäväni enää. Miten ihmeessä voi paikata tätä "koloa" itsessäni? En edes tiedä mistä lähtisin liikkeelle:(
En riitä tähän maailmaan
1
63
Vastaukset
- fdfgbfgskdnmvd
Mullakin oli joskus vähän tollanen kompleksi. Muilla oli "tyylejä" joku oli fruittari ja mitä näitä onkaan. Minä olin vaan ihan tavallinen. Oikeasti kuvittelin että ihmisillä on joku tommonen luokittelu, jonka kaikki tietää paitsi minä.
Lopulta totesin että ei oo. Useimmat ihmiset ei edusta mitään tyyliä.
Vanhetessaan sitä huomaa, että tietää useimmista asioista hirveän vähän ja vaikka kuinka yrittäs niin ei kaikkea vi tietää. Siksihän sitä opiskellaan elämä läpi, että voitaisi muodostaa edes yksi (joskus väärä) kuva tästä maailmasta.
Epätietoisuuteen pitää tottua mutta tyytyä siihen ei tarvitse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942543- 191930
- 53733
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119662- 49562
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?13492Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484- 48477
- 55445
Auto katolleen Huhtalantiellä
Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit11440