Lantalle suunta ensi talvena ja harkinnassa Lanta beach resort. Onko kokemuksia , plussia ja miinuksia saa laittaa , kiitos :)
Vastaukset 4
- RantojaKolunnut
Iso majoituslaitos laajahkolla alueella, ei mitenkään persoonallisen tai viihtyisän oloinen. Rannalta oli pitkä matka (ohi peltihökkeleiden) poolille, rannalla ei aurinkotuoleja. Havainnot tehty ulkopuolisena biitsitarkkailijana, emme siis asuneet kys. hotellissa :)
- Ettepety
Hei,
olemme olleet siellä ja tykkäsimme sekä hotellista että sen sijainnista :)
Tuossa linkki jossa on keskusteltu hotellista:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/11619126
ps. me testataan sen lähellä oleva Lanta Sand Resort helmikuussa 2016 :) - Ihanapaikka
Me tykättiin todella paljon! Asuttiin bungalowissa. Oli tosi siisti ja tilava. Uima-allaskin oli iso ja kiva. Ja aamiainen normi thaimaalainen, eli runsas ja hyvä. Nettikeskusteluista löytyi paljon kritiikkiä ja tuntui ihan kuin me oltaisiin oltu eri hotellissa!
- Ihanapaikka
Ai niin! Nyt keksi yhden miinuksen. Ilmastointilaite oli kovaääninen, vaikka oli selkeästi uusi. Oli siis ominaisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522