Lantalle suunta ensi talvena ja harkinnassa Lanta beach resort. Onko kokemuksia , plussia ja miinuksia saa laittaa , kiitos :)
Vastaukset 4
- RantojaKolunnut
Iso majoituslaitos laajahkolla alueella, ei mitenkään persoonallisen tai viihtyisän oloinen. Rannalta oli pitkä matka (ohi peltihökkeleiden) poolille, rannalla ei aurinkotuoleja. Havainnot tehty ulkopuolisena biitsitarkkailijana, emme siis asuneet kys. hotellissa :)
- Ettepety
Hei,
olemme olleet siellä ja tykkäsimme sekä hotellista että sen sijainnista :)
Tuossa linkki jossa on keskusteltu hotellista:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/11619126
ps. me testataan sen lähellä oleva Lanta Sand Resort helmikuussa 2016 :) - Ihanapaikka
Me tykättiin todella paljon! Asuttiin bungalowissa. Oli tosi siisti ja tilava. Uima-allaskin oli iso ja kiva. Ja aamiainen normi thaimaalainen, eli runsas ja hyvä. Nettikeskusteluista löytyi paljon kritiikkiä ja tuntui ihan kuin me oltaisiin oltu eri hotellissa!
- Ihanapaikka
Ai niin! Nyt keksi yhden miinuksen. Ilmastointilaite oli kovaääninen, vaikka oli selkeästi uusi. Oli siis ominaisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1211719Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91857Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja148802- 60780
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35731Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔42640Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat40637Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö255630- 67609
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33577