Hei! Ollaan lähdössä khao lakiin ja jw Marriott hotelliin. Kokemuksia hotellista ja lähistön ravintoloista kaipailisin.
Jw Marriott
4
161
Vastaukset
- Uintiarakastavaseniori
Hotelli on hyvä, varsinkin jos haluaa uida, mahdollisuus uida vesikanavia pitkin pitkiä matkoja. Ranta ihan kiva, kävelimme paljon rannalla, haittana oli lähellä oleva joen uoma, jonka yli oli kahlattava. Vieressä oli 4-5 vaatimatonta rantaravintolaa, joissa ruoka kuitenkin kelvollista. Lähellä pieni kauppa, josta pystyi ostamaan pientä juotavaa ja välipalaa. Kaikki muut palvelut kaukana, taxilla pääsee niihinkin. Pidimme kuitenkin hotellista, emme liikkuneet ympäristössä.
- palmujenalle
Moikka! Mekin mieheni kanssa ollaan lähdössä jw marriot khao lakiin 26.3, eli parin viikon päästä!! Paikka näyttää ja kuulostaa ihan mahtavalle myös tripadviserin sivuilta! Minua kiinnostaisi tietää että onkos tuolla vaaraa meduusoista? ja onko kukaan ollut thomson airwaysin ykkösluokassa ja mitä mieltä siitä? =)
Olin jonkun kerran käynyt Khao lakissa, kun täällä valiteltiin medusoista, ja muutaman kerran *asiantuntemuksella* olin vakaasti sitä mieltä ettei, khao lakissa ole medusoita harmiksi asti. *ihme vouhkaamista* :). Kunnes... rannat oli täynnä varoituskylttejä medusoista, ja siellä sun täällä näkyi ihmisiä hoidattamassa jalkojaan.
Siispä yleensä niistä ei ole harmia, mutta jos huonotuuri käy... menee altaassa uimiseksi.- Marriotti
Hei! mitä JW Marriottin puolihoito pitää sisällään? alku, pää ja jälkiruoka?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631453Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681269Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä251248Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151134- 1271076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241002Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk317999- 42939
- 72905
- 73899