Viittiskö joku fiksu ja kiva ihminen jeesata sen verran että kertois että mistä mä tiedän käykö mun koneella oleva verkkokortti adsl:län kans vai pitääkö hommata uusi..? =)?
korttiverkosta
4
687
Vastaukset
- tarvitaan
vähän lisätietoa. Kysymyksesi perusteella tiedät, että koneessasi on verkkokortti. Kertoisitko mistä tiedät.
Jos hommaat ulkoisen ADSL-modeemin, jossa on RJ45-liittin verkkoa varten, niin se sun verkkokorttis käy mikäli siihen asennettu ajurit.- pahvi verkkokortti
Jep, kiitti!
Oliskohan mun pitäny kysyä kuitenkin et mikä on ethernet-kortti =)..
Mulla on viis vuotta vanha kone ja tässä on verkkokortti mut mitään ethernet-sanaa ei näy koneella missään yhteydessä.
Ai mistä tiedän että on. En kai ilman sitä nettiin pääsis vai hmm..vai oliskohan se frisbee, sopivan kokonen heitettäväks ainakin ja järjestelmätiedoissa on hieno lista.
Mietin vaan et riittääköhän se koneen vanha verkkokortti?
Meinaako toi ethernet et se on jotenkin erilainen vai meinaako se vaan verkkokorttia vai mitä ihmettä?
Miltä näyttää RJ45 =)? Onkse se puhelinjuttu, heh? - tullut
pahvi verkkokortti kirjoitti:
Jep, kiitti!
Mulla on viis vuotta vanha kone ja tässä on verkkokortti mut mitään ethernet-sanaa ei näy koneella missään yhteydessä.
Ai mistä tiedän että on. En kai ilman sitä nettiin pääsis vai hmm..vai oliskohan se frisbee, sopivan kokonen heitettäväks ainakin ja järjestelmätiedoissa on hieno lista.
Meinaako toi ethernet et se on jotenkin erilainen vai meinaako se vaan verkkokorttia vai mitä ihmettä?
Miltä näyttää RJ45 =)? Onkse se puhelinjuttu, heh?vastaan hemmoja, joille moodeemikin on verkkokortti. No enivei, tunnistit RJ45:n eli kyllä se riittää.
pahvi verkkokortti kirjoitti:
Jep, kiitti!
Miltä näyttää RJ45 =)? Onkse se puhelinjuttu, heh?http://images.google.com/images?q=RJ45&hl=en&btnG=Google Search
RJ45 on puhelinpistoketta (RJ11) hieman leveämpi liitin, vaikkakin muuten aika saman näköinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17310041Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523335Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493093- 642805
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2022159- 1142113
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251973Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä651591Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121336Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221336