korttiverkosta

verkkokortti

Viittiskö joku fiksu ja kiva ihminen jeesata sen verran että kertois että mistä mä tiedän käykö mun koneella oleva verkkokortti adsl:län kans vai pitääkö hommata uusi..? =)?

4

687

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarvitaan

vähän lisätietoa. Kysymyksesi perusteella tiedät, että koneessasi on verkkokortti. Kertoisitko mistä tiedät.

Jos hommaat ulkoisen ADSL-modeemin, jossa on RJ45-liittin verkkoa varten, niin se sun verkkokorttis käy mikäli siihen asennettu ajurit.

• pahvi verkkokortti

Jep, kiitti!
        Oliskohan mun pitäny kysyä kuitenkin et mikä on ethernet-kortti =)..
        Mulla on viis vuotta vanha kone ja tässä on verkkokortti mut mitään ethernet-sanaa ei näy koneella missään yhteydessä.
        Ai mistä tiedän että on. En kai ilman sitä nettiin pääsis vai hmm..vai oliskohan se frisbee, sopivan kokonen heitettäväks ainakin ja järjestelmätiedoissa on hieno lista.
        Mietin vaan et riittääköhän se koneen vanha verkkokortti?
        Meinaako toi ethernet et se on jotenkin erilainen vai meinaako se vaan verkkokorttia vai mitä ihmettä?
        Miltä näyttää RJ45 =)? Onkse se puhelinjuttu, heh?

• tullut
        pahvi verkkokortti kirjoitti:

Jep, kiitti!
        Mulla on viis vuotta vanha kone ja tässä on verkkokortti mut mitään ethernet-sanaa ei näy koneella missään yhteydessä.
        Ai mistä tiedän että on. En kai ilman sitä nettiin pääsis vai hmm..vai oliskohan se frisbee, sopivan kokonen heitettäväks ainakin ja järjestelmätiedoissa on hieno lista.
        Meinaako toi ethernet et se on jotenkin erilainen vai meinaako se vaan verkkokorttia vai mitä ihmettä?

vastaan hemmoja, joille moodeemikin on verkkokortti. No enivei, tunnistit RJ45:n eli kyllä se riittää.

• pahvi verkkokortti kirjoitti:

Jep, kiitti!

http://images.google.com/images?q=RJ45&hl=en&btnG=Google Search

RJ45 on puhelinpistoketta (RJ11) hieman leveämpi liitin, vaikkakin muuten aika saman näköinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      180
      10430
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3575
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      54
      3331
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      64
      2885
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      211
      2255
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      116
      2213
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2043
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1648
    9. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      22
      1466
    10. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1386
    Aihe