korttiverkosta

verkkokortti

Viittiskö joku fiksu ja kiva ihminen jeesata sen verran että kertois että mistä mä tiedän käykö mun koneella oleva verkkokortti adsl:län kans vai pitääkö hommata uusi..? =)?

4

719

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarvitaan

      vähän lisätietoa. Kysymyksesi perusteella tiedät, että koneessasi on verkkokortti. Kertoisitko mistä tiedät.

      Jos hommaat ulkoisen ADSL-modeemin, jossa on RJ45-liittin verkkoa varten, niin se sun verkkokorttis käy mikäli siihen asennettu ajurit.

      • pahvi verkkokortti

        Jep, kiitti!
        Oliskohan mun pitäny kysyä kuitenkin et mikä on ethernet-kortti =)..
        Mulla on viis vuotta vanha kone ja tässä on verkkokortti mut mitään ethernet-sanaa ei näy koneella missään yhteydessä.
        Ai mistä tiedän että on. En kai ilman sitä nettiin pääsis vai hmm..vai oliskohan se frisbee, sopivan kokonen heitettäväks ainakin ja järjestelmätiedoissa on hieno lista.
        Mietin vaan et riittääköhän se koneen vanha verkkokortti?
        Meinaako toi ethernet et se on jotenkin erilainen vai meinaako se vaan verkkokorttia vai mitä ihmettä?
        Miltä näyttää RJ45 =)? Onkse se puhelinjuttu, heh?


      • tullut
        pahvi verkkokortti kirjoitti:

        Jep, kiitti!
        Oliskohan mun pitäny kysyä kuitenkin et mikä on ethernet-kortti =)..
        Mulla on viis vuotta vanha kone ja tässä on verkkokortti mut mitään ethernet-sanaa ei näy koneella missään yhteydessä.
        Ai mistä tiedän että on. En kai ilman sitä nettiin pääsis vai hmm..vai oliskohan se frisbee, sopivan kokonen heitettäväks ainakin ja järjestelmätiedoissa on hieno lista.
        Mietin vaan et riittääköhän se koneen vanha verkkokortti?
        Meinaako toi ethernet et se on jotenkin erilainen vai meinaako se vaan verkkokorttia vai mitä ihmettä?
        Miltä näyttää RJ45 =)? Onkse se puhelinjuttu, heh?

        vastaan hemmoja, joille moodeemikin on verkkokortti. No enivei, tunnistit RJ45:n eli kyllä se riittää.


      • pahvi verkkokortti kirjoitti:

        Jep, kiitti!
        Oliskohan mun pitäny kysyä kuitenkin et mikä on ethernet-kortti =)..
        Mulla on viis vuotta vanha kone ja tässä on verkkokortti mut mitään ethernet-sanaa ei näy koneella missään yhteydessä.
        Ai mistä tiedän että on. En kai ilman sitä nettiin pääsis vai hmm..vai oliskohan se frisbee, sopivan kokonen heitettäväks ainakin ja järjestelmätiedoissa on hieno lista.
        Mietin vaan et riittääköhän se koneen vanha verkkokortti?
        Meinaako toi ethernet et se on jotenkin erilainen vai meinaako se vaan verkkokorttia vai mitä ihmettä?
        Miltä näyttää RJ45 =)? Onkse se puhelinjuttu, heh?

        http://images.google.com/images?q=RJ45&hl=en&btnG=Google Search

        RJ45 on puhelinpistoketta (RJ11) hieman leveämpi liitin, vaikkakin muuten aika saman näköinen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      186
      1837
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      894
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      707
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      27
      515
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      194
      471
    Aihe