Viittiskö joku fiksu ja kiva ihminen jeesata sen verran että kertois että mistä mä tiedän käykö mun koneella oleva verkkokortti adsl:län kans vai pitääkö hommata uusi..? =)?
korttiverkosta
4
719
Vastaukset
- tarvitaan
vähän lisätietoa. Kysymyksesi perusteella tiedät, että koneessasi on verkkokortti. Kertoisitko mistä tiedät.
Jos hommaat ulkoisen ADSL-modeemin, jossa on RJ45-liittin verkkoa varten, niin se sun verkkokorttis käy mikäli siihen asennettu ajurit.- pahvi verkkokortti
Jep, kiitti!
Oliskohan mun pitäny kysyä kuitenkin et mikä on ethernet-kortti =)..
Mulla on viis vuotta vanha kone ja tässä on verkkokortti mut mitään ethernet-sanaa ei näy koneella missään yhteydessä.
Ai mistä tiedän että on. En kai ilman sitä nettiin pääsis vai hmm..vai oliskohan se frisbee, sopivan kokonen heitettäväks ainakin ja järjestelmätiedoissa on hieno lista.
Mietin vaan et riittääköhän se koneen vanha verkkokortti?
Meinaako toi ethernet et se on jotenkin erilainen vai meinaako se vaan verkkokorttia vai mitä ihmettä?
Miltä näyttää RJ45 =)? Onkse se puhelinjuttu, heh? - tullut
pahvi verkkokortti kirjoitti:
Jep, kiitti!
Oliskohan mun pitäny kysyä kuitenkin et mikä on ethernet-kortti =)..
Mulla on viis vuotta vanha kone ja tässä on verkkokortti mut mitään ethernet-sanaa ei näy koneella missään yhteydessä.
Ai mistä tiedän että on. En kai ilman sitä nettiin pääsis vai hmm..vai oliskohan se frisbee, sopivan kokonen heitettäväks ainakin ja järjestelmätiedoissa on hieno lista.
Mietin vaan et riittääköhän se koneen vanha verkkokortti?
Meinaako toi ethernet et se on jotenkin erilainen vai meinaako se vaan verkkokorttia vai mitä ihmettä?
Miltä näyttää RJ45 =)? Onkse se puhelinjuttu, heh?vastaan hemmoja, joille moodeemikin on verkkokortti. No enivei, tunnistit RJ45:n eli kyllä se riittää.
pahvi verkkokortti kirjoitti:
Jep, kiitti!
Oliskohan mun pitäny kysyä kuitenkin et mikä on ethernet-kortti =)..
Mulla on viis vuotta vanha kone ja tässä on verkkokortti mut mitään ethernet-sanaa ei näy koneella missään yhteydessä.
Ai mistä tiedän että on. En kai ilman sitä nettiin pääsis vai hmm..vai oliskohan se frisbee, sopivan kokonen heitettäväks ainakin ja järjestelmätiedoissa on hieno lista.
Mietin vaan et riittääköhän se koneen vanha verkkokortti?
Meinaako toi ethernet et se on jotenkin erilainen vai meinaako se vaan verkkokorttia vai mitä ihmettä?
Miltä näyttää RJ45 =)? Onkse se puhelinjuttu, heh?http://images.google.com/images?q=RJ45&hl=en&btnG=Google Search
RJ45 on puhelinpistoketta (RJ11) hieman leveämpi liitin, vaikkakin muuten aika saman näköinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861837
- 108997
- 94894
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20707- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä27515Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;194471