Royal Canin ei sovellu koiralle?
5
125
Vastaukset
- ertgerf
Kannattaako noin vanhoja tutkimuksia enää päivitellä? Ajat on muuttuneet ja myös käsitykset koiran ravitsemuksesta.
- 210
No jos tuoteselostetta katsoo niin ei kyllä ole lihansyöjän ruokaa semmoinen. Oli tutkimus miten vanha tahansa.
- 1816
Ei sovellu ei, mutta silti sitä moni syöttää.
- Tjaaha
Koirat on yksilöitä kaksi koiristani syö 50/50 ruokinnalla royalia koska se sopii. Uusin tulokas syö sitten Golden Eagle Power tai Pure Natural Breeder koska sille sopii parhaiten nuo eli syötän koiran mukaan en mielipiteiden. Keho kertoo milloin ruoka on sopiva!
- rcfani
Itte aion vaihtaa takasi royal canin ruokiin, niillä aloitettiin koska syönyt niitä kasvattajallakin ja niillä jatkoin. En oikeestaan tiedä miksi vaihdoin toiseen merkkiin, se oli alkuun ihan hyvää mutta nyt on niin suuria ongelmia että mennään takasi rc:hen. Silä koiru voi hyvin, turkki kiiltaa ja vatsa pysyy kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman531986- 471670
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!771428Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊911263Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1801216Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee2361176- 51068
- 891056
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?731016Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s21996