vuoden auto taas

parasko

Uusi Passat valittiin taas vuoden autoksi - eikä syyttä. Auto on ulkoasultaan ja myös sisältä onnistunut. Koeajo vakuutti myös ajo-ominaisuuksiltaan. Keväällä kokeilen vaihtaa nykyisen menopelini tähän Passattiin.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huima_askel_parempaan

      Tilaisuus oli koeajaa uusi Passat. Voi hyvät hyssykät kuinka voi auto olla makea ajettava Avensiksen jälkeen! Kerta kaikkiaan monta luokkaa laadukkaampi joka suhteessa.
      Nyt menee Avensiksen vaihto uuteen Passatiin vakavaan harkintaan, varsinkin kun Avensiksesta ei ole odotettavissa syksyllä kuin pelkkä facelift.

    • asdadfaff

      Varmaan Passat on ihan hyvä vaihtoehto jos tapanasi on vaihtaa autoa aina kun edellisestä päättyy takuu tai mikäli ostat Passatin diesel koneella ja manuaalivaihteistolla.

      TSI / DSG Passatit kannattaa jättää suosiolla ostamatta jos autoa aikoo pitää vielä takuun päätyttyäkin, sen verran pahoja pommeja nuo. Itse ei tulisi mieleenkään vaihtaa Volkkarin tuotteisiin näin opiskelijan budjetilla.

      • MyyntiSakkaa

        "Itse ei tulisi mieleenkään vaihtaa Volkkarin tuotteisiin näin opiskelijan budjetilla."

        Harmi. Uudet Passatit ovat perinteisesti suunnattu nimenomaan opiskelijoille. Nyt VW:n myynti romahtaa.


    • dadsaafrw

      "Harmi. Uudet Passatit ovat perinteisesti suunnattu nimenomaan opiskelijoille. Nyt VW:n myynti romahtaa."

      Nykyiset opiskelijat ovat tulevaisuuden massimiehiä. Sellaiset jotka erehtyvät ostamaan vaikkapa käytetyn TSI Golfin opiskeluaikanaan muistavat kyllä olla ostamatta uutta Passattia sitten myöhemmin kun haussa on luotettava ja laadukas auto oman perheen tarpeisiin.

      • vettävantaaseen

        Sun asenne näyttää olevan jo valmiiksi siinä asennossa että aivan sama vaikka Passat olisi maailman kestävin auto ikinä.
        palataan asiaan sitten kun sulla on massia ostaa uusi Passat.


    • vuoden_auto

      Tai jopa kahden, sen pitempään ei, 2 vuoden takuuhan siinä vaan on.

    • Hehhehhehh

      Aloittaja on aivan oikeassa.......

      "vuoden auto taas"...........

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      7936
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2892
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2472
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      120
      2198
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1855
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      11
      1616
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1374
    Aihe