kuks työntää

ahavaaas

Pitslaöion perseeseen

6

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ählämsählmä

      Minä tyoönnän seyrääväks

    • ahaaas

      No nyt on ählämit joukolla työntämässä öljhhoöl perseeseen

      • Kötipizzamäään

        Kyllä, survotaan ihan kunnolla sinua lapiolla hanuriin. Siellähän paistuu pizza paremmin kuin pizzauunissa, sinulla on sisässä jo kastikkeetkin valmiina.


    • zccvvb

      Elämä on kovaa ja ilman kovaa ei ole elämää

    • jylyppy

      siinä sen taas huomaa mitä kusipäitä laukaalaiset on,ei osaa kirjoittaa,avuttomia persreikiä,kullinimijöitä,narkkarihomoja,vitun runkkuja,vetäkää vittu päähän ja...ja..pommi sinne pitäs heittää.

      • opelius

        Tai mihin porukkaan itse kuulut? Ja jos kouluja oli käyty miten lause aloitetaan?

        Poliitikkojen parhaat

        Torstai 3.3.2011 klo 19.35

        Paras satiiri päättäjistä tulee heidän omasta suustaan.

        "Seksuaalista häirintää ja ahdistelua ovat kaikki ne teot, jotka teon kohde sellaiseksi kokee ja ellei tämä koe tai ymmärrä kokea, myös kaikki sellaiset teot, jotka jokin täysin ulkopuolinen naisjärjestö sellaiseksi kokee." Ben Zyskowicz (kok) 16.4.2008

        "En ole takinkääntäjä. Olen muuttanut mieltäni, se on toinen asia." Timo Soini päätöksestään lähteä ehdolle eurovaaleihin, 4.5.2009

        "Joku linja pitää olla, vaikka se olisi vähän huonompikin." Kansanedustaja Hannes Manninen (kesk) 13.1.2007

        "Puhun niin totta kuin osaan." Ex-pääministeri Anneli Jäätteenmäki (kesk) 18.6.2003

        "Joudun olemaan joka päivä eri mieltä itseni kanssa." Ministeri Mauri Pekkarinen (kesk) 14.3.2010

        "En vastaa, suksikaa kuuseen." Ex-puhemies Paavo Lipposen (sd) vastaus toimittajan kysymykseen, 12.2.2006

        "Minä olen Jumalan valittu johtamaan Suomen kansaa." Paavo Väyrynen (kesk) illanistujaisissa Mikko Pesälälle, 1999

        "Työttömyyden poistaminen ei ole työministerin tehtävä." Työministeri Tarja Filatov (sd) 1.10.2004

        "Siitä on lähdettävä, että tähän on tultu." Hallinto- ja kuntaministeri Tapani Tölli (kesk) 23.8.2010

        Kokoelma

        Eläköön demokratia! -kirjan on koonnut Sami Hantula ja kustantaja on Atena.

        Hantula on aikoinaan toiminut mm. Ylen poliittisen parodiaohjelma Itse valtiaiden käsikirjoittajana.

        Kirjan sitaatit on koottu mm. sanomalehdistä, iltapäivälehdistä, aikakauslehdistä, netin uutissivustoilta, televisiosta ja radiosta sekä poliitikoiden omilta nettisivuilta.

        Ahti Karjalaisen legendaarinen 1970-luvun "ennustaminen on vaikeaa, erityisesti tulevaisuuden" -toteamus on saanut nykypoliitikoilta arvoisiaan seuraajia.

        Eilen julkaistuun Eläköön demokratia! -kirjaan on koottu suomalaisten poliitikoiden viime vuosien osuvimpia möläytyksiä, kommentteja ja toteamuksia.

        Iltalehti kaivoi esiin kirjan parhaimmistoa:

        "Eihän ase sinänsä ketään tapa. Jos se on väärän käyttäjän käsissä, se on vaarallinen tappoase."

        Sisäministeri Anne Holmlund (kok) 25.9.2008

        "Koulujen kannalta olennaista on nimenomaan se, että on ensinnäkin oppilaita ja että on opettaja. Se tarjoaa hyvät lähtökohdat opetukselle."

        Opetusministeri Henna Virkkunen (kok) 5.2.2009

        "Moraali on populismia."

        Kansanedustaja Martin Saarikangas (kok) 22.11. 2005

        "Samaa sukupuolta olevien ei pitäisi saada rekisteröidä parisuhdettaan, sillä Suomi tarvitsee jatkossa lisää lapsia."

        Kansanedustaja Marjo Matikainen-Kallström (kok) 12.4.2008

        "Joskus pitää vähän taiteilla sanojen kanssa. Jos ei pysty vastaamaan, pitää olla vastaavinaan."

        Pääministeri Matti Vanhanen (kesk) 10.6.2010

        "Yritän hakea maksimaalisen asioihin perehtymisen kautta toiminnallisen otteen aatteen operationaalistamiseksi."

        Mauri Pekkarinen (kesk) 3.10.2007

        "Paskaako vointini kenellekään kuuluu."

        Ulkoministeri Ilkka Kanerva (kok) toimittajalle, 3.4.2008

        "Sehän on ihan absurdia, että ihminen tietäisi miten ilmasto muuttuu. Ei kukaan tiedä minkälainen sää on ensi lauantaina."

        Ex-europarlamentaarikko Ari Vatanen (kok) 25.5.2009

        "Ei ole sukua, mutta sillehän minä en sattumalta voi mitään, että hän on vaimoni sisar."

        Kansanedustaja Kauko Juhantalo (kesk) kiinteistöbisneksiään käsitelleen Kankaanpään kaavoituspäällikön jääviydestä, 5.12.2005

        "Selvin päin en ikinä menisi humalassa auton rattiin."

        Rattijuoppoudesta kärähtänyt kansanedustaja Sirpa Pietikäinen (kok) 9.3.2003

        "Puolet meidän porukasta juoksee maratonia ja toinen puoli pakoon poliisia."

        Ben Zyskowiczin (kok) kiteytys puolueensa tilanteesta, 16.8.2010

        "Tuulivoima tarvitsee säätövoimaa, jota saadaan vesivoimasta. Vai mistä sitä otetaan, töpselistäkö?"

        Mauri Pekkarinen (kesk) 25.2.2008

        "EU on jo probleema, ei pelkkä ongelma."

        Kansanedustaja Pentti Oinonen (ps) 20.5.2008


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2803
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      73
      2576
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2121
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1449
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1413
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe