Kävis sillä pistämässä lottoa kioskilla
Mutta ne on niin pi run kalliita.
jospa vaikka ostais pappa tunturin
9
53
Vastaukset 9
- puppapappa
Lottoa netissä!
- 1eero
Jos on pappamopo ja haluja panettamiseen sitte vaan trrr naisiin kirkolle, kyllä naiset antaa.....kahvia korvapuustilla.
- Siilimuori
Kannattaa varoa ettei mopo karkaa käsistä.
- ent.siivoojaparka
Käy viemässä se eka Lotto juosten ja ostat sitten voittorahoilla Tunturin.
Jospa ostaisit sähköpolkupyörän. Tulee luultavasti halvemmaksi ja on ympäristöystävällinenkin. Voit valita poljetko itse itse vai käytätkö akkuun ladattua sähkövoimaa.
- esko6491
Minä erehdyin ostamaan kaverin suosituksesta Pappa-Tunturin kouvolalaiselta Pasi Havukaiselta, maksoin pöljä 2400. Toimitti sen tuiskupäivänä, joka ei houkutellut kunnon koeajoon - no kävin tasamaalla kääntymässä 30 metrin päässä.
Lumien sulettua lähdin kokeilemaan, hyytyi ensimmäiseen ylämäkeen, Havukainen ei suostunut ottamaan mitään vastuuta, ei esim. purkamaan kauppaa, jossa oli luvattu kunnostettu laite.
Lähetin poliisille tutkintapyynnön, rikosylikonstaapeli vastasi jotta rikossyytettä ei kannata nostaa, käytetty tavara olisi pitänyt ennen kauppaa kunnolla tutkia - siviilikanteena voi kuulema yrittää harhautussyytettä, mutta ennuste on huono.
Jäi niin huono maku, että myyn pois: sylinteri ja mäntä vaihdettiin, kaasutin paranneltiin, maalattu se on, automaatti, maksa 2000 € ja hae pois.- piaggio1
Kaverin suosituksesta.....? Vieläkö ootte kavereita ? Mitäs se myyjä sanoi kun valitit asiasta, vai valititko?
- Mökki-skootteri-on
...ja uusia skoottereita saa 699 alkaen eikä hyydy ekalle pihalle, ei toisellekaan. Mutta tuo pappa-tunturi-pakkomielle kertoo vaan sen, että siellä ei olla kehitytty elämän mukana vaan jämähdetty sinne 50 tai 60 luvuille, eikä huomata, että on jo uusi vuosituhat menossa.
Eikös sillä huutokauppa pehtorillakin ollut myynnissä jotain soliferia ja pappa tunturia, ei tainnut saada montakaan saturaista?
- pirutiinaiseksi
mullapa on pappatunturi
ja vielä ihan käypänen peli
ei oo vaan tullu ajeltua
skootterin myin pois ei ollu oikeen käypänen peli
näille sorateille
aina kun lähdin sillä matkaan
niin just oli tie lanattu
ei oikeen mun ajotaidot riitä
sellasen irtosoran seassa ajeleen kakspyöräsellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521053Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll21990Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514833- 49801
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan60583Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560