uusi tunniste skannattu

valtzc

päivitin samsung s3:n uusimpaan ohjelmisto versioon, sen jälkeen on alkanut tuleen ilmoitus että uusi tunniste skannattu, tyhjä tunniste. enimmäkseen se tulee kun alkaa kirjoittaa tai katsomaan videota. Kenelläkään tullut sama ilmoitus? Puhelin on alustettu jo kahteen kertaan eikä ole ole auttanut. Pitääkö viedä huoltoon vai mitä tehdä?

41

34173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karim67

      Siirrä kauemmaksi lähimaksukorttisi, ota NFC pois päältä.

      • aake111

        Mikä on NFC?


      • Joulupukkih

        Google on keksitty


      • Anonyymi

        Auttoi. KIITOS! JA AMEN!


      • Anonyymi

        Mulla on sama ongelma,, mistä löytää NFC?, kiitos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on sama ongelma,, mistä löytää NFC?, kiitos

        Sieltä se alasvetovalikosta löytyy.


    • Juujaajoo1

      Myös kirjastokorttikin yms. voivat tehdä tuota. Itsellä Huawei P9lite ja sama tuli näyttöön kun laitoin suojakuoriini kirjastokortin ja käänsin suojakuoren läpän puhelimeni taakse.

      • peksu865

        Kiitos vinkeistä. Minulle ilmestyi tuo ongelma viikko sitten. Liittynee siis ilmiselvästi siihen kun laitoin uuden bussikorttini j5: n kansitaskuun.


      • Allu172627
        peksu865 kirjoitti:

        Kiitos vinkeistä. Minulle ilmestyi tuo ongelma viikko sitten. Liittynee siis ilmiselvästi siihen kun laitoin uuden bussikorttini j5: n kansitaskuun.

        Mullaki j5 ja bussikortti ja sama ongelma:D


      • ilp

        Kiitos vinkeistä. Minun ongelmani alkoivat kun nostin kirjastokortin ylimpään kansitaskuun ja käänsin suojakannen läpän taakse. siirsin kirjastokortin alimpaan taskuun ja asia korjaantui.


      • Xöä

        Kiitoksia neuvoista


      • Anonyymi

        kiitos kaikille, googlaamalla löysin tästä neuvon samaan ongelmaan


      • Anonyymi

        Kiitos juujaajoo1
        Otin bussi kortin pois
        Heti ilmoitukset loppu👍


      • Anonyymi

        Jeee! Kerrankin made self advice help. Ty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos juujaajoo1
        Otin bussi kortin pois
        Heti ilmoitukset loppu👍

        tai sit otat nfc pois käytöstä


    • Vitunbussikortti

      Ui vitun juma thanks, itelki bussikortti kännykotsas ja mietin miks vitus toi paska huutaa tunniste skannattu ;D

      • Jaakkoboye

        Mahtaavaa! Sama vika, ilmeisesti suojakuoren magneetti tehny tuota ja ollu pirun ärsyttävää.


    • dot700Nitro

      Itelläki J5 ja on salikortti ja pankkikortti kannessa.

    • Somijii88

      Kiitos! Pankki kortti kans laitoin missä lähimaksu homma... nyt loppu ku otti pois :)

    • Vierailija11111

      Itellä sama ongelma. Luin näitä keskusteluja ja otin uuden pankkikorttini pois puhelimen taskusta jonka laitoin eilen siihen kuorien taskuun. Kattoo ny että auttaiskoha!

    • emtalkaajoärsyttääää

      Itel honor 8 lite ja tekee tota samaa... Heti ku laitoin kirjastokortin:Donneks löysin tän palstan! Huh:D

      • Ruut2

        Ihanaa kun täältä löytyi syy tuohon ärsyttävään ongelmaan. Muutaman päivän olen ihmetellyt tota ilmoitusta, alkoi kun laitoin pankkikortin puhelimen suojakoteloon. Kortti pois ja taas toimii. :-)
        Kiitos vinkeistä!


    • jakasa

      hyvä vinkki, otin uimahallin kortin pois ja se korjaantui

    • NiukatKiitokset

      Vinkkitarpeita tulee kännytehtailta sarjatuotantona. Riittää ajankulua ja ihmeteltävää. Rukousasento pysyy.

    • Honor9käyttäjä

      Jeps, tästä oli minulekin apua, kun Honor 9 ilmoitti tuota samaa. Linja-auton Waltti-kortti näemmä aiheutti tuon ilmoituksen :)

      • Honor8Lite

        Minulla Honor 8 liten kanssa on ollut samaa ongelmaa, kiitos vinkeistä, nyt pitää kortti kerrallaan testata mikä tuota skannaus ilmoitusta aiheuttaa.....


    • Hotellivieras

      Kiitos vinkistä, hotellin huoneen avain suojakotelo taskussa aiheutti tuota Nokia 3ssa 😂
      Meinasi jo hermo mennä, että mitä *sensuroitu* tämä nyt on 😂

    • Pöllömystynyt

      Täälä kans sama ongelma, mut voisko joku guru kertoo, mitä tää puhelin oikein yrittää tehdä? Yrittääkö se lukea mun lähimaksukorttia, vai mikä juttu? Onks tästä vaaraa?

      • Anonyymi

        Niin, miksi kukaan ei ihmettele itse toimintoa, mikä sen tarkoitus on, vakoilu?


    • korttivaltti

      Täällä valttikortti on herjannu tuota samaa.

    • Caseclosed

      Kiitos, löysin heti tänne ja ongelma ratkaistu, ammattikortin sirua yritti lukea.

    • JuodaanViinaa

      Kiitos aivan saatanan paljon. Alkoi vähän vituttaa ku tuli toi saatanan ilmoitus koko ajan.

    • Anonyymi

      Huawei P30pro, ongelma poistui kun otin WiFin pois päältä.

    • Anonyymi

      Nfc kun ottaa pois päältä niin ei kortit kotelossa haittaa

    • Anonyymi

      KIITOOS:-), oli uusi kirjastokortti

    • Anonyymi

      Kiitos neuvoista. Luulin jo et joku ottaa salaa kuvia 😄

    • Anonyymi

      Huh mullakin tuli ja nyt sain sen pois! Kiitos

    • Anonyymi

      Minullakin oli sama ongelma.
      Kiitos neuvosta.

    • Anonyymi

      Mulla tekee samaa, joskus häviää itekseen. Nyt tuli taas. Eivät osaa DNA:lla korjata.

    • Anonyymi

      Minulla on ollut sama ongelma. Googletin ja löysin tämän sivun. Minä olin eilen Novassa ja olin laittanut sekä pankkikortin että Kelakortin kännykän kotelon sivutaskuun. poistin kortit ja ongelma hävisi. Kiitos vinkistä!

    • Anonyymi

      Voiko kaupassa silti maksas ilma NFC:tä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6432
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4153
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2567
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1518
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1377
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe