mitä muuta kuin jalkapalloa?

barcavastreal

niin mitä muuta ois kivaa katsottavaa kuin joko realin tai atleticon peliä?
4 päivän reissulla koettavaa..
vai onko viisaampi mennä barcelonaan?

2

216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öljah

Me käytiin juuri Madridissa. Oli kylmä..
      Koko keskusta on jo nähtävyys. Upeita taloja joka suuntaan. Puoliso ei suostunut kuninkaanlinnaan, itse olisin halunnut käydä siellä. Upeita puistoja oli kävelyetäisyyden (hotelli keskustassa) päässä. Museoista kävimme Pradossa ja modernin taiteen museossa. Hienoja molemmat.
      Ostoksille emme neljässä päivässä paljon ennättäneet, mutta bongasin sieltä esim. 5-kerroksisen Desigualin kaupan. Kauppoja oli kuitenkin vähintään riittävästi.
      Ruoka oli hyvää jokaisessa paikassa jossa kävimme. Hyödynsimme Tripadvisoria tässä.
      Yleisesti hintataso oli mielestäni inasen alhaisempi kuin Barcelonassa. Palvelu erinomaista joka paikassa. Vaikka Madrid on suuri turistikohde, se tuntui kuitenkin epäkaupallisemmalta kuin BCN. Mutta ranta sieltä puuttui.
      Me ollaan niin vanhoja jo, ettemme jaksaneet tutustua yöelämään, unet veivät voiton.
      Asuimme vanhassa kaupungissa kuitenkin kävelymatkan päässä Gran Viasta. - Ja aiomme palata.

• migueltorres

kaupunkikiertoajelubussi?
      el gorte ingles?
      viinien hinnat torres masal plana?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2321
    2. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      105
      2241
    3. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      52
      2197
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1527
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      238
      1512
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      30
      1426
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1392
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1161
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1126
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      26
      1106
    Aihe