MIkä hemmetti tätä suomi24-postia vaivaa? Pääsee kirjautumaan kyllä tunnuksilla, mutta kun yrittää päästä sitten postiin niin tulee vain ilmoitus, että vaihda salasanaa. Vaikka vaihtaa salasanan niin mitään uutta ei tapahdu. Voisiko joku ylläpidosta antaa selitystä tällä palstalla tuolle ongelmalle.
mikä hemmetti postia vaivaa
13
120
Vastaukset
Salasananvaihdon voi kiertää:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13466021#comment-78194611Hei,
Pidämme käyttäjien turvallisuudesta huolta, mistä syystä järjestelmä vaatii ajoittain salasanan vaihtamista. Salasana on hyvä vaihtaa aina säännöllisin väliajoin.
Ystävällisin terveisin, Suomi24 /Oona- Emmentaali
Ja höpöhöpö. Minulla on useampikin tunnus varastossa. Osaa en ole käyttänyt vuoteen, ehkä pitempäänkään aikaan. Pyytää vaihtamaan vain pariin noista vanhoista.
Ja nekin joihin salasanan vaihto pyydetty, riittää että käy profiilin asetuksissa jotakin muuttamassa ja tallettamassa, ei enää vaadikaan uutta salasanaa.
Tämä ei ole muuta kuin käyttäjien kiusaamista!
Suomi24 tietoturva on kuin reikäjuusto! - olen.kiukkuinen
Taas suomi24 kerjää kiukkua!!!
Miksi nämä Suomi24 kiekaukset tehdään ilman tiedotusta, yllättäen ja puolittain. Edes alkeellista testausta ei ole tehty! - berdita9
eipä saanut vaihdettua kun ei kelvannut vanha eikä uusi, muutenkin muutunut tämä koko suomi24, ihan perseelleen.
- berdita9
sama kävi minulle, oli pakko vaihtaa salasana ja nyt ei pääse kirjautumaan uudella eikä vanhalla, ja siellä on minulle tärkeitä asioita tallennettuna, prkl... vaihdan kokonaan muualle sähköpostin. kunhan vaan saisin tuon lopetettua
ja mikä on kun pääsen kyllä hima koneelta ja puhelimesta kirjautumaan, mutta työkoneelta loppui pääseminen viikko sitten , eikä työnantaja todellakaan ole laittanut mitään esteitä käytölle
Hei,
Kirjautumisongelmissa kannattaa olla yhteydessä suoraan käyttäjätukeen palautelomakkeen kautta.
Ystävällisin terveisin, Suomi24 /Oona- miksi_ette_vastaa
Olen ottanut yhteyttä suoraan käyttäjätukeen palautelomakkeen kautta monta kertaa, mutta mitään vastausta en ole saanut asiallisiin kysymyksiin. Mikähän on syynä, että ette vastaa?
- postiton
Ja vastaus tulee postiin jonne ei pääse. :)))))))))
- Aaltopahvi.kierrätykseen
Toistan itseäni, mutta..
Kai jokainen on viimeinkin käsittänyt että Suomi24:n Posti on leikkiposti, Suomi24:n ylläpito on kakaralauma hiekkalaatikolla, kaukana ammattimaisesta. Posti ei tule koskaan toiminaan ilman ongelmia. Aivan sama kohtalo on kaikilla Suomi24:n palveluilla.
Vaihtakaa kiireesti oikeaan sähköpostiin, vaikka gmail, outlook.. - tolvasti
Mihis se käyttäjätuki vastaa kun postiin ei pääse?
- ei_ole_moderointia
Älä huoli, ei se muutenkaan vastaa yhtään mihinkään.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6363287Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu982672Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211691Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771592Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔471510Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101500- 691444
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3421414- 271328
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901233