Olen suunnitellut matkaa Tunisiaan, mutta mietityttää, että onko hotellit puhtaita ja onko niissä kuoriaisia,torakoita jne.?
Kuinka helposti sieltä voi saada vatsataudin verrattuna Euroopan kohteisiin?
Tunisian puhtaus
4
134
Vastaukset
- carin
Tunisiassa ei ole kävellyt vastaan torakoita eikä muitakaan kuoriaisia. Siisteys on samantasoista kuin muuallakin ja paranee aina,jos antaa siistijälle heti ensimmäisenä päivänä tipin sekä on ystävällinen.
Vatsatauteja en ole saanut, mutta otan jo ennen matkaa lactofilus-kapseleita.- tunisiafani1
OLEN KÄYNYT useita useita kertoja Tunisiassa...eikoskaan vatsatautia tms...mutta viimeksi asuin monastirissa...marinassa.En ole eläissäni nähnyt niin suurta torakkaa kuin sieltä vaatekaapista tuli ulos...hyi helvetti,seuraavana päivänä mönki jääkaapin takaa toinen... arvatkaa oliko kivaa 3viikkoa :/ hotellit on siistejä mutta paras jos et kurkista tyynyliinan sisälle...tai vaadi heti uusi ja puhdas tyyny jos onesim veri tms.tahroissa kuten minulle sattui kerran.Ruoat on todella hyviä...syön aina aivankaikkea...eikoskaan oleollutmitään vatsa ongelmia....salaatit ynm, majoneesitolensyönyt eikä mitään hankaluuksia ole tullut.
- Ripian
Kiitos vastauksesta. Oletko syönyt hotellin ulkopuolella myös,kaupungilla?
- Reissaajat
Me olimme kevätmatkalla Soussessa 3vkoa, hotelli Marhaba, puolihoito. Siistiä oli sekä majoituksen, että ruokien suhteen. Ruoka oli hyvää ja monipuolista ja koska tuolloin oli runsaastimansikoita tarjolla, söimme niitäkin paljon. Ei minkäänlaisia vatsaoireita tullut koko reissulla. Kävimme myös Port el Kantouissa, joka on tyylikkäämpi ja hienompi osa Soussea huvipursisatamineen. Leivoskahveilla kävimme joskus kaupungilla, mutta muuta emme jaksaneet syödä, koska oli niin runsas se puolihoito. Ja tippiä tietysti köyhälle siivoojalle!
Mukavaa matkaa! Kuvakertomus löytyy täältä:http://aeta24.com/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006151008924h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102468Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2131900Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231683- 721060
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.43993Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?75875Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57862En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43842Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä84797