Olen suunnitellut matkaa Tunisiaan, mutta mietityttää, että onko hotellit puhtaita ja onko niissä kuoriaisia,torakoita jne.?
Kuinka helposti sieltä voi saada vatsataudin verrattuna Euroopan kohteisiin?
Tunisian puhtaus
4
157
Vastaukset
- carin
Tunisiassa ei ole kävellyt vastaan torakoita eikä muitakaan kuoriaisia. Siisteys on samantasoista kuin muuallakin ja paranee aina,jos antaa siistijälle heti ensimmäisenä päivänä tipin sekä on ystävällinen.
Vatsatauteja en ole saanut, mutta otan jo ennen matkaa lactofilus-kapseleita.- tunisiafani1
OLEN KÄYNYT useita useita kertoja Tunisiassa...eikoskaan vatsatautia tms...mutta viimeksi asuin monastirissa...marinassa.En ole eläissäni nähnyt niin suurta torakkaa kuin sieltä vaatekaapista tuli ulos...hyi helvetti,seuraavana päivänä mönki jääkaapin takaa toinen... arvatkaa oliko kivaa 3viikkoa :/ hotellit on siistejä mutta paras jos et kurkista tyynyliinan sisälle...tai vaadi heti uusi ja puhdas tyyny jos onesim veri tms.tahroissa kuten minulle sattui kerran.Ruoat on todella hyviä...syön aina aivankaikkea...eikoskaan oleollutmitään vatsa ongelmia....salaatit ynm, majoneesitolensyönyt eikä mitään hankaluuksia ole tullut.
- Ripian
Kiitos vastauksesta. Oletko syönyt hotellin ulkopuolella myös,kaupungilla?
- Reissaajat
Me olimme kevätmatkalla Soussessa 3vkoa, hotelli Marhaba, puolihoito. Siistiä oli sekä majoituksen, että ruokien suhteen. Ruoka oli hyvää ja monipuolista ja koska tuolloin oli runsaastimansikoita tarjolla, söimme niitäkin paljon. Ei minkäänlaisia vatsaoireita tullut koko reissulla. Kävimme myös Port el Kantouissa, joka on tyylikkäämpi ja hienompi osa Soussea huvipursisatamineen. Leivoskahveilla kävimme joskus kaupungilla, mutta muuta emme jaksaneet syödä, koska oli niin runsas se puolihoito. Ja tippiä tietysti köyhälle siivoojalle!
Mukavaa matkaa! Kuvakertomus löytyy täältä:http://aeta24.com/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1762145
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo381493Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321174Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56932- 55866
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol252855Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20812Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18745Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58733Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis204693