Heinäkuun turistimäärät

Kysyjäppo0

Hei! aattelin kysyä, et onko heinäkuussa madeiralla paljon väkeä?

8

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Talviasukas15
    • vinkkuparasta

      ja täytisenkö väliä sillä on? tykkäätkö, kun on paljon ihmisiä ympärillä vai ,ettei juuri ketään? pitäähän tuollainen asia olla jotenkuten hallussa? madeiran saaren tiedot löytyvät helposti netistä.

      • TiedänVähän.Enemmän

        Täytisen tai tautisen. Kysyinpä vaan. Jos et ole käynyt niin älä vastaa. Kysyin niiden kokemusta jotka siellä ovat heinäkussa käyneet. Mulla on monikin asia hallussa elämässä, vaikken kyllä ymmärrä miksi kysyt tyyliin pitäähän tuollainen asia olla jotenkuten hallussa. Eivätkä ne saaren kävijätilastot nyt niin kovin helposti löydy netistäkään. Kannattaa ennemmin matkustella ja ottaa itse selkoo asioista.


    • jokapaikanmatkaaja

      Hei .. Olen ollut heinäkuussa ja siellä on ihan sopivasti väkeä , jos se nyt mitään sanoo, siis ei liikaa ja joka paikkaan pääsee hyvin eikä missään tarvitse jonotella kummoisesti , ehkä kuitenkin vilkkaanpaa kuin talvikuukausina.

      • riittakh

        Kiitos tiedosta vaikken aloittaja olekaan. Olen aikeissa lähteä kokemaan Madeira kesäaikaan tänä vuonna, aikaisemmin olen ollut talvella ja keväällä.
        Sää on varmaan ihana (ei liian kuuma) kesällä !


    • madeiraonjees

      On paljon väkeä muttei tungosta. Olen käynyt Madeiralla kolme kertaa, viimeeksi viivyttiin 2 viikkoa. Vaikka turisteja on paljon niin jonnekin ne vaan levittäytyy tasaisesti. Tuntuu että paikallisia näkee enemmän, etenkin maaseudulla.

      Olen huomannut että paikalliset opastavat mielellään turisteja jos he näyttävät vähääkään olevan eksyksissä. Madeiralaiset varmaan kiittää onneaan ettei paikka ole remuturistien suosiossa. Ei tuollaista turistimäärää kukaan jaksaisi katsella riehumassa ja oksentelemassa kotinurkillaan.

      • zorroperro

        "Madeiralaiset varmaan kiittää onneaan ettei paikka ole remuturistien suosiossa."

        Joo, kyllä se näin menee mukavasti matkalaistenkin näkökulmasta, ettei "jurpeliinot"
        pulise ja töki selkänojaa heti lentokoneessa, kuten tuppaa olemaan espanjanmatkoilla.
        Viimeksi olin helmikuussa ja takaisin taas toukokuussa katsomaan miltä kevät näyttää.


    • Kevätterveiset

      Hei! Poikamme vaimonsa kanssa oli viime heinäkuussa Madeiralla. Sanoivat, ettei ollut erityisen paljon turisteja tuolloin. Me vanhemmat olimme puolestamme viime elokuussa Madeiralla. Tuolloin siellä oli eniten väkeä mitä milloinkaan ollaan nähty. Onhan elokuu eurooppalaisten lomakuukausi ja se todella näkyi kansaivälisyytenä siellä(kin).

      Tuolloin myös helteet yllättivät meidät. Koko kaksiviikkoinen oli kuumaa, eikä vettä satanut lainkaan! Se oli uutta meille, vaan ei pantu pahaksemme, vaikka levadoita ei jaksettu kovin paljoa patikoida.

      Mukavaa matkaa kauniille saarelle!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe