Kolumbia on ainoa maas jossa on karibia, amazonin viidakko, andien vuoristo ja tyynen valtamerenrannikko yhdessä maassa. Kaunein maa mitä on olemassa!
Kolumbia
5
2643
Vastaukset
- yksikaksikolme
Olen täysin samaa mieltä!
Kunpa siellä olisi vähän turvallisempaa. - däy
no onhan se ihanaa sielä ihmissyöjien keskellä hyppiä amazonin viidakosa.. kannattaisi sinun katsoa ehkä tämä elokuva :Cannibal Holocaust :)
- Uusi
Olen menossa kahdeks kuukaudeks Pereijaan, onko sielläpäin käyneitä?
- niky
j asinun kannattaisi katsoa elokuva aileen wuornos joka kerto suomalais syntyperästä olevasta naisesta joka oli yhdysvaltain ensimmäinen naissarjamurhaja, kaikkia mitä näke ei kannata uskoa, mut aileen wuornos perustu kylläkin tositapahtumin, mutta noi sun hannibal kannibal jutut on vaa stoorei, olen asunut kolumbiassa ja siellä ei todellakan oo mitään kannibaalei, naurettava oot annat itsestäsi ignoranrin kuvam :DD
- Lisa
niky kirjoitti:
j asinun kannattaisi katsoa elokuva aileen wuornos joka kerto suomalais syntyperästä olevasta naisesta joka oli yhdysvaltain ensimmäinen naissarjamurhaja, kaikkia mitä näke ei kannata uskoa, mut aileen wuornos perustu kylläkin tositapahtumin, mutta noi sun hannibal kannibal jutut on vaa stoorei, olen asunut kolumbiassa ja siellä ei todellakan oo mitään kannibaalei, naurettava oot annat itsestäsi ignoranrin kuvam :DD
Olemme 5-henkinen suomalais-ranskalainen perhe ja muutamme ensi kesana Bogodaan.Voisiko joku siella asunut kertoa millaista siella on? Mita pitaa varoa, millaisia ruoka-tavaroita kaupoista loytyy etc. Asuuko Kolumbiassa paljon suomalaisia?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 29611541
- 1447116
- 1045922
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425259- 524361
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304199On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323591- 613584
- 813177
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223115