Kolumbia on ainoa maas jossa on karibia, amazonin viidakko, andien vuoristo ja tyynen valtamerenrannikko yhdessä maassa. Kaunein maa mitä on olemassa!
Kolumbia
5
2617
Vastaukset
- yksikaksikolme
Olen täysin samaa mieltä!
Kunpa siellä olisi vähän turvallisempaa. - däy
no onhan se ihanaa sielä ihmissyöjien keskellä hyppiä amazonin viidakosa.. kannattaisi sinun katsoa ehkä tämä elokuva :Cannibal Holocaust :)
- Uusi
Olen menossa kahdeks kuukaudeks Pereijaan, onko sielläpäin käyneitä?
- niky
j asinun kannattaisi katsoa elokuva aileen wuornos joka kerto suomalais syntyperästä olevasta naisesta joka oli yhdysvaltain ensimmäinen naissarjamurhaja, kaikkia mitä näke ei kannata uskoa, mut aileen wuornos perustu kylläkin tositapahtumin, mutta noi sun hannibal kannibal jutut on vaa stoorei, olen asunut kolumbiassa ja siellä ei todellakan oo mitään kannibaalei, naurettava oot annat itsestäsi ignoranrin kuvam :DD
- Lisa
niky kirjoitti:
j asinun kannattaisi katsoa elokuva aileen wuornos joka kerto suomalais syntyperästä olevasta naisesta joka oli yhdysvaltain ensimmäinen naissarjamurhaja, kaikkia mitä näke ei kannata uskoa, mut aileen wuornos perustu kylläkin tositapahtumin, mutta noi sun hannibal kannibal jutut on vaa stoorei, olen asunut kolumbiassa ja siellä ei todellakan oo mitään kannibaalei, naurettava oot annat itsestäsi ignoranrin kuvam :DD
Olemme 5-henkinen suomalais-ranskalainen perhe ja muutamme ensi kesana Bogodaan.Voisiko joku siella asunut kertoa millaista siella on? Mita pitaa varoa, millaisia ruoka-tavaroita kaupoista loytyy etc. Asuuko Kolumbiassa paljon suomalaisia?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069