Oon ajatellut koittaa, josko kissalleni maistuisi maksa ja ajattelin lähinnä tiedustella, et millaisia määriä ko tavaraa kissalle voi antaa. Siis jos se sitä suostuu syömään, märkäruuasta yleensä jättää ne maksanpalaset syömättä(Applawsin kana-maksahyytelöstä).
Ja tietysti onko väliä, minkä eläimen maksaa kissa syö?
Raakaa jauhelihaa ja kalaa kissani saa viikoittain ja ne maistuu kyllä.
Niin juu ja tuo mietityttää vähän tuon märkäruuan suhteen, et onko kypsä vai raaka maksa parempi tarjottava kissalle?
Itse en syö maksaruokia lainkaan, niin ei ole ennen tullut mieleenkään syöttää kissalleni sitä, mutta nyt tuli mieleen, et voisi koittaa, kun sisäelimet kuulemma on yleensä kissalle mieluista ruokaa/ravinnonlisää.
Sisäelimiä
7
117
Vastaukset
- kollikisu
Osta kissallesi possun sydäntä. Pilkot sen sormenpään kokoisiksi paloiksi. En tiedä kissaa jonka herkkua se ei olisi.
- mirrinkaa
Tämä on tosi. Mutta minä pilkon sydämen kuuteen osaan. Kerralla kissa saa yhden tällaisen palan. Siinä on kissan leuoille ja hampaillekin töitä. Kuin hiirtä purisi.
Pelkällä sydämellä kissa ei voi oikein hyvin pidemmän päälle, muilla päivän aterioilla siis raksuja. - Maahes
mirrinkaa kirjoitti:
Tämä on tosi. Mutta minä pilkon sydämen kuuteen osaan. Kerralla kissa saa yhden tällaisen palan. Siinä on kissan leuoille ja hampaillekin töitä. Kuin hiirtä purisi.
Pelkällä sydämellä kissa ei voi oikein hyvin pidemmän päälle, muilla päivän aterioilla siis raksuja.Minkää hintaista tuo about on?
- kiam
Osta mieluummin broilerin sydämiä. Mush barfilla ja Maukas-sarjassa on 500 g pakastepötköjä, kolmisen euroo maksaa. Mukavan kokoisia nuo sydämet, ei välttämättä tarvitse pieniä, mutta voi puolittaakin. Pötköstä saa leikattua sahalaitaveitsellä kivasti siivuja sulatukseen. Uppoo kuin häkä!
- mirrinkaa
Maahes kirjoitti:
Minkää hintaista tuo about on?
Noin 6 euroa kilolta. Yksi sydän maksaa kolmisen euroa.
- 855
Possua, lehmää ja kalaa ei pitäisi syöttää kovin usein. Ne eivät kuulu kissan ruokavalioon ja possu ja nauta ovat sitä paitsi liian rasvaisia.
- KuRNazzz
Ok.
Ajattelinkin, että antaisi noita sisusherkkuja vain silloin tällöin hieman normiruuan lisäksi.
Eli 1-2 kertaa viikossa muutaman suullisen.
Noi broilerinsydämet voisivatkin olla olla kissalleni omiaan herkuista, kun se kyllä tykkää kanasta muutenkin paljon.
Multakin rohmuaa vaikka väkisin osansa, kun jos näkee mun syövän omia kanaruokiani.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713358
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541889Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471829Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591734- 771604
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3441558Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811399The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201278- 1581152
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251145