maksaako sossu koko vuokran 3kk ajan?

Opiskelija93_

sain opintoihini liittyvän palkattoman kesätyöpaikan helsingistä. olen nykyään jo sosiaalitoimen asiakas sillä velkojeni takia en saa opintolainaa

nyt ajattelin muuttaa helsinkiin kesäksi 3kk ajaksi ja setäni voisi vuokrata minulle omistamansa ison 3h k s asunnon kokonaan kesäksi harjoitteluni ajaksi. setäni haluaa siitä vuokraa 1400e/kk, mitään takuita minun ei kuitenkaan tarvitse maksaa

onnistuuko tuo niin että sossun on pakko maksaa 3kk ajan vuokrani vaikka se olisi mitä tahansa?

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juueionnistu

No ei taatusti maksa mitään. Mene vaikka asuntolaan asumaan töiden ajaksi.

• EipäMuutenMaksa

Trollihan tää taitaa olla... noh, jokatapauksessa vinkkinä niille, jotka tuollaisessa kuvitelmassa elää, että sossu EI maksa mitään vuokria 3kk, ei edes yhtä kuukautta, jos tuut paikkakunnalle vaan johonki palkattomaan työharjotteluun....!

• missäpetunianion

Eikös se Petu täällä aina huutele että sossun on pakko maksaa vähintään 3kk vuokrat vaikka mikä olisi?

• En niin huutele. Vaan että sossun pitää maksaa kolmelta kuukaudelta normin ylittävä vuokra jos asuu ylikalliissa asunnossa kun joutuu sossun asiakkaaksi. Ylikalliiseen asuntoon sen sijaan ei pidä tieten tahtoen muuttaa jos asuu normihintaisessa asunnossa. Ei tietenkään tuolloin sossulla mitään maksuvelvollisuutta ole.
        -maalaisjärjen käyttö aina sallittakoon!

http://www.toimeentulotuki.net

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      6276
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      25
      3797
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      171
      2913
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      29
      2830
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1724
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      147
      1602
    7. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      9
      1583
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      148
      1561
    9. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1298
    10. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      21
      1232
    Aihe