maksaako sossu koko vuokran 3kk ajan?

Opiskelija93_

sain opintoihini liittyvän palkattoman kesätyöpaikan helsingistä. olen nykyään jo sosiaalitoimen asiakas sillä velkojeni takia en saa opintolainaa

nyt ajattelin muuttaa helsinkiin kesäksi 3kk ajaksi ja setäni voisi vuokrata minulle omistamansa ison 3h k s asunnon kokonaan kesäksi harjoitteluni ajaksi. setäni haluaa siitä vuokraa 1400e/kk, mitään takuita minun ei kuitenkaan tarvitse maksaa

onnistuuko tuo niin että sossun on pakko maksaa 3kk ajan vuokrani vaikka se olisi mitä tahansa?

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juueionnistu

      No ei taatusti maksa mitään. Mene vaikka asuntolaan asumaan töiden ajaksi.

    • EipäMuutenMaksa

      Trollihan tää taitaa olla... noh, jokatapauksessa vinkkinä niille, jotka tuollaisessa kuvitelmassa elää, että sossu EI maksa mitään vuokria 3kk, ei edes yhtä kuukautta, jos tuut paikkakunnalle vaan johonki palkattomaan työharjotteluun....!

      • missäpetunianion

        Eikös se Petu täällä aina huutele että sossun on pakko maksaa vähintään 3kk vuokrat vaikka mikä olisi?


      • En niin huutele. Vaan että sossun pitää maksaa kolmelta kuukaudelta normin ylittävä vuokra jos asuu ylikalliissa asunnossa kun joutuu sossun asiakkaaksi. Ylikalliiseen asuntoon sen sijaan ei pidä tieten tahtoen muuttaa jos asuu normihintaisessa asunnossa. Ei tietenkään tuolloin sossulla mitään maksuvelvollisuutta ole.
        -maalaisjärjen käyttö aina sallittakoon!

        http://www.toimeentulotuki.net


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      228
      5745
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      142
      3438
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2539
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2446
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2032
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1596
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1591
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1453
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1260
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1121
    Aihe