ave d4d 2.0 07

tepppo

puolimoottorin jälkeen 33000km ja taas vaihtoon mut onneks takuuseen.

30

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tepppo

oon aatellu vaihtaa merkkiä.

• jaapajaa

Ei mene noilla kilsoilla takuuseen.

• eeroha

Yllättävän pitkälle olet päässyt Tojon dieselillä. Ittelläni eurooppalainen dieselauto, mittarissa 512.000 km eikä moottorille ole tehty muuta kuin vesipumppu vaihdettu. Naapurilla Avensiksen dieselkone kesti liki 160.000 km.

• BUAHAHA

Niinhän se Avensiskin on eurooppalainen! Jos oliski aito japanilainen niin kestäs!

• romu_auto
        BUAHAHA kirjoitti:

Niinhän se Avensiskin on eurooppalainen! Jos oliski aito japanilainen niin kestäs!

Japsiromu se Avensis on vaikka voissa paistaisi.

• totuusjoo
        romu_auto kirjoitti:

Japsiromu se Avensis on vaikka voissa paistaisi.

Ei taida Avensiksen konehuoneessa lukea yhdessäkään osassa MADE IN JAPAN!!

• olet_väärässä
        totuusjoo kirjoitti:

Ei taida Avensiksen konehuoneessa lukea yhdessäkään osassa MADE IN JAPAN!!

Jos siellä on muutama komponentti eurooppalaiselta alihankkijalta, ei tee japsiromusta eurooppalaista.
        Ainut eurooppalainen Toyota toistaiseksi on Proace, jonka suunnitteluun eivät aasialaiset ole päässeet sekaantumaan.

• koota

Mitä ne nyt on terot väittää japsiksi ja muut eurooppalaiseksi, venäläiset venäläiseksi yms yms?

• San.Dero

Sanderolla jo tuplat kilometrejä takana eikä yhtään vikaa!

• Toyotero

Täällä on näköjään katkeria VAGILAISIA, joiden DSG-vaihdelaatikot, TSI-moottorit hyppivät silmille, nokkaketjut sekä hihnat katkeilevat eikä takuut korvaa mitään. No, näin se menee.

• jaaappanilainen

Kyllä se oli Toyota kun katkesi alta. Ei mikään VAG-rakkine.

• entinetojo

En alkuun luullu että tämä on todellista.Oma auris kesti 200000 tkm kun se kohdalleni sattui. Jäähdytinneste hävis ja tuomio kone vaihtoon!! Hinta 6-7 tuhatta euroo vaihtokone! Viimenen tojo mulla vaikka tykkäsin autosta ja huoltopalveluista! Surullista että tojon laatu on nykyään ainakin dieselien osalta täyttä paskaa!!

• nopeeilmiö

Tuli yllätyskyykky!

• farangkhiinok

Ihmeelliseltä kuulostaa nuo tarinat nykyautoista. Itselläni oli aikanaan takavetoinen dx corolla jonka ostin uutena. Öljyt vaihtoon kympin välein ja halvinta 10/30 öljyä koneeseen. Kun se oli ajettu 330000 niin jäi kuusen juurelle happanemaan pariksi vuodeksi josta naapurin teini sen vielä otti ajoon. Leima paperiin ja menoks. Useamman vuoden hänkin vielä sillä huristeli. Varmaankin nuo autot alkaa olla liian paljon tekniikkaa sisällään pitäviä niin ei kestä suomen olosuhteita. Nykyään en omista enää autoa koska asuinmaassani on kesä koko ajan niin huristelen mopolla ne vähät ajot mitä tarvitsee.

• Bonsaisan

Se oli sitä aikaa kun toyota oli oikeasti japanilainen laatumerkki. Minä en osta mitään turkkilaista tai patonginpurijan rakkinetta vaikka kuinka olisi Toyotan logo keulassa. Tai bemarin koneella joita on kallis korjata.
        Onneksi löytyy vielä oikeitakin autoja.

• Laatuautoilija

Toyotan dieselit ovat täyttä kuraa. No toki ovat bensakoneisetkin.

• vakavavirhekö

Olisimpa saanut tämän tiedon kun neljätoistavuotta sitten Toyotan ostin ja olen sillä tähän iltaan asti ajanut. Tosin minulla on bensakone, mutta se ei näköjään sitten riitä.

• kerrohanse

Jos sinulla on bensakone, niin se Bäddingin laulu tulee ymmärrettäväksi.

Autoissa kehotan valitsemaan semmoisia, jotka joista pääsee välillä uloskin. 14 v:den ajopieti on jo orjuutta. Mutta onneksi se kyyti päättyi iltaan. Joko olet päässyt hytistä ulos?

• nykyäänvolkkari

Pääsin onneksi tojosta eroon! Nyt on alla volkswagen ja elämä hymyilee!!

• entinetoyo

Mikä ihmeen puolimoottori? Mulle sanottiin että koko kone vaihtoon. Muuten ei toimi?

• pehmeetojonlohko

Koko kone. Lohko on liian pehmee.

• EihuonoEihuonommm

Hee, kestävä on noin niinku puolimoottoriksi:) Aatelkaas jos olis ollut kokonainen:)

• nipponkippon

Tojon dieselit valmistetaan nykyisin Puolassa.
      Tervetuloa BMWn koneet!

• särkirikkuu

Ku ei kestä, ni eeeeei kestä.

• D4Dhajoaa

No ei varmasti kestä.

• Bombtoyota

Yllättävän pitkään kesti.

• pyytämäti

Kunnes tuli se YLLÄTYSKYYKKY!

• uutta_moottoria_sitten

Noooh, pääsee taas muutaman kilometrin.

• romumikäromu

Mutta ei kovin montaa.

• senverranpääsee

Riippuu, jos on alamäki. Vapaalla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      88
      7227
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      35
      3373
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1816
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      21
      892
    5. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      891
    6. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      853
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      47
      762
    8. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      719
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      29
      686
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      642
    Aihe