Okei, eli mulla on sims 4, ihan kaupasta ostettu levy. No, asensin sen jouluna, ja tartti Originin. Latasin sen ja peli toimi moitteettomasti.
No, kuukaus myöhemmin, aloin pelaamaan ja Originiltä tuli ilmotus että origin pitää asentaa uuteen päivitykseen. Aattelin et no joo asennan, voi olla parempi. Asensin, ja koitin mennä pelaamaan. Sims 4 latautuu.
Kesti pari tuntia ja ihmettelin kui se asennus kesti nii kauan. Sit alan pelaamaan, ja kaikki siinä pelissä poistunu. Kaikki alusta.
Nyt oon vähän aikaa ollu pelaamatta, ja aattelin et pelaampa pitkästä aikaa. Origin haluaa taas asentaa päivityksen.
Mitä mä teen?? En löydä nappia josta sen vois ohittaa, enkä halua kerran kuussa poistatuttaa kaikkia tallennuksia?
Ihanan joululahjan sain ja jos tää nyt menee tällaseks ni rahat hukkaan...
Auttakaa?? miten pelaan ilman että on pakko asentaa tuo hiton päivitys???
Originin päivitysten asennus - apua
1
76
Vastaukset
- Simahtanut
Originin voi asettaa off-line tilaan (klikkaa Origin, Off-line löytyy kyllä), jolloin se ei vingu väkisin päivityksiä. Olisinpa huomannut viestisi aiemmin. Nyt tämä tulee inhimillisesti katsoen kovin myöhään.
Itse ostin verkosta, en levykkeellä. Siksi en tiedä tarkkaan, mutta veikkaan että pelisi tallennukset, mahdolliset modit ja lataamasi tavarat yms. on mahdollista pelastaa, vaikka päivittäisitkin pelisi Originin kautta. Itse kopioin Mod- ja Tray-kansiot varmuuden vuoksi ennen kuin päivitän. Jos käytät Windowsia, pelitallennuksesi voisivat olla koneellasi esim: Tietokone/System(C:)/Käyttäjät/Omistaja/Tiedostot/Electronic Art/The Sims 4/saves.
(Mod ja Tray ovat samalla tasolla kuin saves)
Uskoisin, että kopioimalla nuo tiedostot (ja korvaamalla päivityksen jälkeen sinne ilmestyneet tyhjät kansiot omilla kopioillasi) saat pelastettua pelisi Originin touhuista huolimatta.
Kohteliaimmin Simahtanut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071821
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271482En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931346- 631204
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101078Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1251071Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall217879- 151829
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57793Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20738