Originin päivitysten asennus - apua

Surullinentyttö

Okei, eli mulla on sims 4, ihan kaupasta ostettu levy. No, asensin sen jouluna, ja tartti Originin. Latasin sen ja peli toimi moitteettomasti.
No, kuukaus myöhemmin, aloin pelaamaan ja Originiltä tuli ilmotus että origin pitää asentaa uuteen päivitykseen. Aattelin et no joo asennan, voi olla parempi. Asensin, ja koitin mennä pelaamaan. Sims 4 latautuu.
Kesti pari tuntia ja ihmettelin kui se asennus kesti nii kauan. Sit alan pelaamaan, ja kaikki siinä pelissä poistunu. Kaikki alusta.

Nyt oon vähän aikaa ollu pelaamatta, ja aattelin et pelaampa pitkästä aikaa. Origin haluaa taas asentaa päivityksen.
Mitä mä teen?? En löydä nappia josta sen vois ohittaa, enkä halua kerran kuussa poistatuttaa kaikkia tallennuksia?

Ihanan joululahjan sain ja jos tää nyt menee tällaseks ni rahat hukkaan...

Auttakaa?? miten pelaan ilman että on pakko asentaa tuo hiton päivitys???

1

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Simahtanut

Originin voi asettaa off-line tilaan (klikkaa Origin, Off-line löytyy kyllä), jolloin se ei vingu väkisin päivityksiä. Olisinpa huomannut viestisi aiemmin. Nyt tämä tulee inhimillisesti katsoen kovin myöhään.
      Itse ostin verkosta, en levykkeellä. Siksi en tiedä tarkkaan, mutta veikkaan että pelisi tallennukset, mahdolliset modit ja lataamasi tavarat yms. on mahdollista pelastaa, vaikka päivittäisitkin pelisi Originin kautta. Itse kopioin Mod- ja Tray-kansiot varmuuden vuoksi ennen kuin päivitän. Jos käytät Windowsia, pelitallennuksesi voisivat olla koneellasi esim: Tietokone/System(C:)/Käyttäjät/Omistaja/Tiedostot/Electronic Art/The Sims 4/saves.
      (Mod ja Tray ovat samalla tasolla kuin saves)
      Uskoisin, että kopioimalla nuo tiedostot (ja korvaamalla päivityksen jälkeen sinne ilmestyneet tyhjät kansiot omilla kopioillasi) saat pelastettua pelisi Originin touhuista huolimatta.

Kohteliaimmin Simahtanut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      56
      1968
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      165
      1678
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1398
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1357
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      228
      1295
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      339
      1169
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1106
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      316
      1080
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      336
      1070
    Aihe