Likaista peliä vaaleissa

Saimaanharjulainen

Kuka ehdokas on niin halpamainen, että peruuttaa omalla poliittisella vaikutusvallallaan toisen ehdokkaan vaalitilaisuuden? Näin kerrottiin käyneen, kun yritin mennä eilen tapaamaan ehdokasta kaupallemme lehtimainoksen perusteella.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äänestysnumero

      Kuka? Kerro, että tietää vältellä.

    • kokokookooko

      Kannattaa äänestää sitä, jolla on valtaa.

    • kes_kusta

      Unohtunut tietyltä ehdokkaalta kertoa peruutuksen syy, eli se ettei kauppojen edustalla saanut monia eri kertoja käydä saman puolueen väkeä, etusijalla paikallinen ehdokas tai sitten olisi pitäny tehdä yhteiskiertue.. Mut ei oikein onnistunu ehdokkaiden välinen yhteistyö keskustalta.

      • Katpu

        Jos en minä pääse, et muuten pääse sinäkään! Mitä hyödyit kaima toisen ehdokkaan vaalitilaisuuden peruuttamisesta?


    • Jousiköysi

      Kun kaikkea ei tiedä, niin ei kannattaisi nolata itseään keksimällä vastaehdokkaista syitä.
      Oliskohan totuus paikallaan. Eräs kauppaketju pitää sellaista linjaa, ettei ole kellään asiaa,
      ennen kuin johto antaa lupia ja tiettyjä päiviä k.o toimintaan. Yleinen linjaus siis riippumatta,
      oliko kyseessä Aku Ankka tai Anni Tuppurainen tulossa pitämään Tapolan kannatusyhdisyksen
      jakelupistettä omaan mainontaansa. Piste.

    • Epistä

      esaimaa on törkeästi sivuuttanut Heikkilän monissa vaalijutuissaan.

      Viimeksi
      http://www.esaimaa.fi/vaalit/2015/04/08/Kaakon ehdokkaat ilmoittaneet vaalirahoituksesta laiskasti ennakkoon/20151301/478

      Voin vannoa että ennen jutun ilmestymistä olin nähnyt Heikkilän ilmoituksen siellä. Ei voine pitää enää puolueettomana tuota lehteä.

      • hihhulivaan

        Älä ala vannomaan, parempi niin.Ei tuu sit väärää vannomista.Tässä menee nyt kaks juttua sekaisin,ko.lehden jutut vaalirahoituksesta ja vaalirahoitus.fi sivun virallinen ennakkoilmoitus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2896
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2652
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2158
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe