Meillä terrieri urokset ovat alkaneet tapella leluista ja ruoasta keskenään (1 ja 3 vuotiaat). Tappelut alkaa ihan yhtä äkkiä ja ei lopu ennen kuin joku menee väliin. Muutaman kerran on jo tullu hampaista käteen kun on ollu pakko mennä väliin. On kummatkin muutenkin hirveen vihasia ruuan päältä, joten tällä hetkellä syövät ruokansa häkeissä. Onko neuvoja?
Apua nopeaan
4
83
Vastaukset
- kinkkistävoitulla
Tuo kuuluu laumanjohtajuudesta taisteluun.Eli jatkossa,ei mitään leluja,tai syötävää,niin kun koirat ovat samassa tilassa tai kahdestaan.Kouluta erikseen,ja palkitse leluilla tai herkuilla.Tappelut saattavat loppua,tai jatkua ilman mitään sen kummempaa syytä,ja pienemmistäkin syistä.Terrierit ovat periksiantamattomia,ja kun samaa sukupuolta olevia,niin joskus käy niin ikävästi että toisen on lähdettävä.Joten,koita välttä tilanteita joissa riita voisi tulla.En jättäis niitä ees kahestaan kun ei oo valvojaa,voi tulla kurjaa jälkeä,kun kumpikaan ei luovuta,eikä kukaan estä jatkamasta.
Huomaat pienestä jäykistymisestä että kohta pöllyy.Eli puutu jo silloin,kun toinen jähmettyy. - territ
mulla on aina ollut terrejä ja oon kasvattanut niitä . en koskaan ole suositellut kahta terriä samaan kotii juuri tämän tappeluvietin vuoksi . terri tulee kyllä toimeen toisen säyseämmän rodun kanssa mutta harvoin lajikumppaninsa . niitä ei mielestäni voi jättää hetkeksikään keskenään , olen sitä mieltä että niiden tappelu on tappamismeininkiä ei valtataistelua . siihen ei auta kovat otteet ei herkut . tappelun voi periatteessa laukaista mikä vaan . nykyiset terrini olivat neljävuotiaaksi kuin paita ja peppu , hoitivat toistensa pentuja yhdessäkin . mutta yhtenä päivänä aloittivat täyden taistelun ja sen koommin eivät ole sietäneet toisiaan . toinen niistä on nyt pojallamme . kotonamme on kuusi koiraa kaikki tulevat hyvin toimeen kun vain yksi on terrieri . minusta kasvattajan olisi pitänyt varoittaa teitä !
- asdasdasdasda
Erota koirat aina kun kukaan ei ole paikalla. Tappelevat äkkiä niin kauan, että toinen on kanttuvei, koska ovat peräänantamattomia elukoita. Vältä myös tilanteita, joissa riitaa vois tulla.
- Partanaamat_rulettaa
Jännä juttu. Meillä on kaksi urosairista, ja koskaan eivät tosissaan tappele. Ärisevät toisilleen ja hampaita vilauttelevat ja leikisti purevat, mutta jos jompi kumpi ulahtaa, toinen heti lopettaa. Sitten kohta nuollaan toista. Edes ruokakupista ei tappelua synny. Voi tietysti olla, että pienemmät terrierit ovat luonteeltaan tulisempia. Nämä ovat yllättävän joviaaleja. Vielä ensimmäiset koirat perheessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391