Gunnar Jansson: "Koko Ahvenanmaan itsehallintojärjestelmä perustuu syrjintään."
Ahvenanmaalla syrjitään
4
177
Vastaukset
- SivistysKohdallaan
Joskus olen kuullut että ahvenanmaan syrjintä on sivistynyttä ja ystävällistä että kannattaa mennä kokeilemaan.
- SyrjitäänköPerusteilla
Kannattaisi tehdä matka Ahvenanmaalle ja kokeilla miltä tuntuu olla syrjittynä olisi sekin uusi kokemus? Luultavasti muita paikkoja on vaikea löytää missä ihmiseen kohdistetaan avointa ja laillistettua syrjintää ja ainoastaan Pohjois-Korea toteuttaa syrjintää kansalaisiaan kohtaan.
Ahvenanmaan syrjintä on eroteltu laillisilla asteikoilla ja niitä toteutetaan ystävällisillä toimenpiteillä. Pohjois-Korea on siinäkin edellä siellä saattaa kansalainen joutua vankilaan jos yrittää esittää muuta mitä johtajat ovat määränneet ja pahemmassa tilassa piestään kuoliaaksi. - pohjalainenkik
hurrien elättäminen on loputtava, ja venäjälle luovutettava Ahvenanmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854990- 983158
- 473052
- 1992433
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj302190- 1331989
- 1781580
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161521Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51489- 171385