pelaako täällä moni sanajahtia? Itse olen todella koukussa ja kehittynyt parissa kk aika paljon (top 10 muutaman kerran). Koodaavatko nuo jotkut kun ovat koko ajan top 10, tuntuu aika mahdottomalta? Pelaan itse klassikkoa, mitä muut pelaavat?
Sanajahti pelaajat
4
321
Vastaukset
- hammock23r
Itse tulee myös pelattua sanajahtia. On siellä muutamia ilmiselviä koodaajia havaittavissa, mutta useat pelaavat jonkun kanssa. Esim. Ne biggelit, mokkomasteri ja tanelihoo. Sitten on vaan oikeasti kovia jahtaajia jotka on top 10 lähes aina vaikka yksin pelaavatkin. Mutta on kyllä todella koukuttava peli, jos joskus vaikka itsekkin olisin siellä top 10
- asdfgh435
Opetelkaa pelaa! Ite oon aina 10 joukossa, enkä oo mikään luuseri joka pelaa kaverinsa kanssa. säälittäviä tapauksia sellaset.
- xoxoxas
Ebin bli!
- Alejuu.ja.aletonttu
MOI KAVERIT MENNÄÄN TÄNÄÄN SANAJAHTAILEEN T: Alejuu ( tiedätte minut aletonttuna)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1002951
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on862391- 241926
Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s221490Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291470Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151345- 87882
Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?26877Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai62826Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois2749