Onko vesijumpasta mitään apua polvitähystyksen jälkeen?
Vesijumppa polvelle
2
162
Vastaukset
- Toinen_konsti
Ei välttämättä vesijumpasta (voi rasittaa liikaa), mutta vesijuoksu on hyvää liikuntaa ilman että polvi rasittuu liikaa.
Mutta pitää odottaa ainakin saamiesi ohjeiden mukaan muutaman päivän että tähystysarvet on parantuneet kunnolla. - joko_tai-näin
Kun minut ekan kerran tähystettiin, kehoitettiin liikkumaan varoen kaks viikkoa. Sen lopussa huomasin juoksevani ratikkaan. Sen se kesti, joten painuin lätäkköön.
Aina allasjumpassa kehoitetaan kuulemaan kehoa. Ei yli kipurajan.
Siitä sitten pikkuhiljaa polven taivutukseen. Koko kroppa kun pelissä ,paranee nopeammin. Tasapainoliikkeet piti ruodussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962853
- 432816
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj282014- 1331959
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51329Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3681311