Poliisi kerää ja tuo ihmisjätteet kaatopaikalle eli vankilaan. Siellä kaatopaikan hoitajat eli vartijat joutuvat tuon roskaväen, paskasakin kanssa olemaan tekemissä. Ei käy kateeksi, vuodesta toiseen ihmiskunnan pohjasakan kanssa tekemissä. Varmaan vapaa-aikana viina maistuu, minulle ainakin maistuisi. Raskas työ vaatii raskaat huvit!
Vankilat ovat kaatopaikkoja
7
70
Vastaukset
- ajattelennäin
On paljon psykopaatteja, jotka eivät tee rikoksia joista jää kiinni. Kuten gang stalking-eli roskasakinvärväysrikoksia (mob stalking olisi ehkä parempinimi). Roskasakki on ihmisiä, jotka pitävät itseään parempana kuin joku toinen, ja heillä on tarve kuulua laumaan, usein esim. todella uskonnoliset ihmiset tai urheilupiirit ovat kiusaajia/jengivärvääjiä.
He ovat paljon halveksittavampia kuin esim. ihminen, joka on ampunut jonkun ja kärsii rangaistustaan siitä tai esim nainen, joka on pitkään kärsinyt perheväkivallasta ja on jossain vaiheessa puukottanut puolisoaan.
En siis luokittelisi niin, että vankilassa ovat roskat ja kaduilla normit, ei ollenkaan. - ajattelennäin
joskus harvoin mob stalkkaaja tekee virheen, kuten tekivät sirpa ja touko. Tarkoitus oli vain vähitellne viedä eerikalta elämänhalu tekemällä hänestä käytöshäiriöisen ja valehtelijan, mitä he itse olivat eli näkemällä eerikassa paha, joka oli heissä kaiken aikaa
- ajattelennäin
Toisaalta gang stalking on ihan ok sana, koska jengi ketä värvätään, on ihan tavallista. Täytyy olla erittäin rehellinen ja älykäs ja suoraselkäiinen, jos ei mene mukaan patologisen valehtelijan ja manipuloijan tai tällaisen ryhmän (sirpa, touko, toukon äiti) juttuihin. Ja tällaista porukkaa ei sotepuolella ollut, koulussa kyllä.
- kakolakunku
Mä en tateua mitä helveti te pamplaatte
- ajattelennäin
Kerroinn että roskia löytyy kaduilta ja vankiloista, yhtä lailla.
- kakolankyku
ajattelennäin kirjoitti:
Kerroinn että roskia löytyy kaduilta ja vankiloista, yhtä lailla.
Jaa kiitos nyt mä yämän
- hyvä_ehdotus
Kaikki ulkomaalaistaustaiset rikolliset voitaisiin luovuttaa alkuperäismaihin kärsimään rangaistusta. Siitä voitaisiin jopa maksaa tuolle maalle asian "hoidosta". Eiköhän rikollisuus Suomessa vähenisi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764