Vankilat ovat kaatopaikkoja

Tosi_on

Poliisi kerää ja tuo ihmisjätteet kaatopaikalle eli vankilaan. Siellä kaatopaikan hoitajat eli vartijat joutuvat tuon roskaväen, paskasakin kanssa olemaan tekemissä. Ei käy kateeksi, vuodesta toiseen ihmiskunnan pohjasakan kanssa tekemissä. Varmaan vapaa-aikana viina maistuu, minulle ainakin maistuisi. Raskas työ vaatii raskaat huvit!

7

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajattelennäin

On paljon psykopaatteja, jotka eivät tee rikoksia joista jää kiinni. Kuten gang stalking-eli roskasakinvärväysrikoksia (mob stalking olisi ehkä parempinimi). Roskasakki on ihmisiä, jotka pitävät itseään parempana kuin joku toinen, ja heillä on tarve kuulua laumaan, usein esim. todella uskonnoliset ihmiset tai urheilupiirit ovat kiusaajia/jengivärvääjiä.

He ovat paljon halveksittavampia kuin esim. ihminen, joka on ampunut jonkun ja kärsii rangaistustaan siitä tai esim nainen, joka on pitkään kärsinyt perheväkivallasta ja on jossain vaiheessa puukottanut puolisoaan.

En siis luokittelisi niin, että vankilassa ovat roskat ja kaduilla normit, ei ollenkaan.

• ajattelennäin

joskus harvoin mob stalkkaaja tekee virheen, kuten tekivät sirpa ja touko. Tarkoitus oli vain vähitellne viedä eerikalta elämänhalu tekemällä hänestä käytöshäiriöisen ja valehtelijan, mitä he itse olivat eli näkemällä eerikassa paha, joka oli heissä kaiken aikaa

• ajattelennäin

Toisaalta gang stalking on ihan ok sana, koska jengi ketä värvätään, on ihan tavallista. Täytyy olla erittäin rehellinen ja älykäs ja suoraselkäiinen, jos ei mene mukaan patologisen valehtelijan ja manipuloijan tai tällaisen ryhmän (sirpa, touko, toukon äiti) juttuihin. Ja tällaista porukkaa ei sotepuolella ollut, koulussa kyllä.

• kakolakunku

Mä en tateua mitä helveti te pamplaatte

• ajattelennäin

Kerroinn että roskia löytyy kaduilta ja vankiloista, yhtä lailla.

• kakolankyku
        ajattelennäin kirjoitti:

Kerroinn että roskia löytyy kaduilta ja vankiloista, yhtä lailla.

Jaa kiitos nyt mä yämän

• hyvä_ehdotus

Kaikki ulkomaalaistaustaiset rikolliset voitaisiin luovuttaa alkuperäismaihin kärsimään rangaistusta. Siitä voitaisiin jopa maksaa tuolle maalle asian "hoidosta". Eiköhän rikollisuus Suomessa vähenisi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      7032
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2089
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1317
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1176
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1096
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1051
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe