ilmainen treffit plus naisille vkonlopuksi?

Rinsessa78

Moi,
Sain mainossähköpostin, jossa kerrottiin Treffit Plus -toiminnon olevan naisille ilmainen viikonlopun ajan. Postissa ei kerrottu, miten toiminnon saa käyttöönsä? Ainakaan automaattisesti en ollut muuttunut plus-tasolle, kun kävin Treffien puolellea katsomassa...

Hieno tarjous, mutta tarkoitus vesittyy jos ei luvattua tasoa saa päälle mistään...

T. K

12

63

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunhan.mainokset.pyörii

      Et sitten ainakaan tuolla nimimerkillä löytynyt koko palvelusta..
      Näyttäisi siltä että vain noin 1/5 kaikista naisista olisi saanut tuon tarjouksen voimaan saakka. Eihän nämä touhut Suomi24:lla koskaan mene niinkuin Stömsössä. Voihan se olla että päivän mittaan saavat sen tarjouksen kaikille, vain kestää kauemmin kuin voisi kuvitella.
      Onhan se suorastaan järkyttävää että lupauksia ei pidetä. Mutta näin toimii Suomi24.

      Pääasia että mainokset pyörii!!!

    • ulla.hesasta

      Mulla ainakin on Plussa voimassa. Kun kirjautuu treffitpalveluun, on heti yläreunassa huomautus että plussakausi loppuu 9.3.
      Tällä ei vaan kyllä tee sitten yhtään mitään. No ainoa on että viestirajoitus on pois.

      • ulla.hesasta

        Ei siis tarvinnu ite tehä mitään vaan oli heti päällä ku kirjautu.


    • No mulla ei ollut automaattisesti päällä - sitä olisin odottanutkin. Mikä lie toimintahäiriö.

      Ja en löydy samalla nikillä treffeistä... Se ei liene olennaista.

      • ulla.hesasta

        Joko sulla on plussa käytössä?


      • Ei toimi.


      • ulla.hesasta
        Rinsessa78 kirjoitti:

        Ei toimi.

        juu, tarkistin itse tilannetta. noin 1/3 on nyt plussalaisia, eli reilusti yli puolet ulkopuolelta koko tarjouksesta!!!!


      • ulla.hesasta
        Rinsessa78 kirjoitti:

        Ei toimi.

        Joko tänään oot päässy plussalaiseksi?


    • Treffien etusivulla lukee:

      "Treffit Plus ilmaiseksi naisille!

      Sunnuntaina 8.3. juhlimme kansainvälistä naistenpäivää. Suomi24 Treffit haluaa hemmotella naisasiakkaitaan tarjoamalla Plus-ominaisuudet maksutta heidän käyttöönsä 7.-8.3.! Tartu tilaisuuteen viikonloppuna!"

      ja vain murto-osa naisista on saanut nämä luvatut Plus-ominaisuudet käyttöönsä!!!!

      • herää.Aaltopahvi

        Ei menny niinku Strömsössä.. Näinhän se aina tapahtuu Suomi24:n palveluissa.


    • neit

      Ei toimi Plussa, onpa tosi reilua. Ja kai olette huomanneet, että osa miehistä on vaihtanut profiilinsa naiseksi... Urpåt.

    • dfghijijijijijij

      Tuo on lain kieltämää sukupuolista syrjintää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Merikarvian nuoriso

      taitaa olla persukasvatuksen tuotosta kun jopa kirkkoherralla palaa käämit näihin paskahousuihin :D
      Yleistä Satakunnasta
      47
      4313
    2. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      71
      3285
    3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      97
      2820
    4. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      41
      2677
    5. Aitolais-kirkkoherran rippileirille tyly loppu

      Merikarvian rippileiriä vetänyt kirkkoherra Tom Broberg ajautui törmäyskurssille rippileiriläisten kanssa ja ylempi taho
      Luterilaisuus
      136
      2155
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      153
      2065
    7. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      157
      1722
    8. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      610
      1652
    9. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      150
      1560
    10. Kuvaile kaivattusi ulkonäköä?

      Asiallista keskustelua kiitos! Itse vastaan, naisella on isot rinnat.
      Ikävä
      83
      1297
    Aihe