Markkinoilla on vaikka mitä tarjolla..kokemuksia kaivataan. Haluaisin kevyehköt (ei 15kg) rattaat, joihin saa turvakaukalon, kopan ja istuinosan. Istuinosan pitäisi olla käännettävä, työntöaisan säädettävä ja ilmakumipyörät ja kääntyvä(t) etupyörä(t).
Millaiset Yhdistelmärattaat
7
487
Vastaukset
- åfogijorig
Onhan noita vaikka mitä. Emmaljungat kehuttuja, kestäviä ja säilyttää arvonsa. Lisäksi niitä saa niin erilaisia, että jokaiselle löytyy omansa.
- Tavarakoriyhdistelmä
Itse selailin tori.fi sivustoa. ( koska on tarkoitus ostaa käytetyt vaunut). Silmiini pisti Haram tai Hartan -in vaunut . Hienon näiköiset vaunut.
Keskustelu oli vaunuista todella riitaisa ( kaksPlus) .
Kaipailisin puolueetonta testiä vaunusta.
Etsinvaunujajotka on mielellään suomalaisia ,, Ora käsittääkseni osittain,
Vaunuja jossa on hyvä tavarakori , yhdistelmä ( makuukoppa & istuin osa).- jvnsdjv
Kävin tänään Baby Stylessa ja siellä oli vaunuja monen merkkisiä ja monenlaisia. Kannattaa varmaan käydä katsomassa jossain liikkeessä ja sen jälkeen metsästää käytettyinä kun olet täysin varma mitkä vaunut haluat.
Nuo riitaisat keskustelut on kamalia, eikä niistä oikeasti voi sitten tietää onko ne vaunut hyvät vai ei.. Itse tykkään Emmaljungista (mutta hinnasta en), Brio Smile (pienet etupyörät askarruttaa mieltä) ja Brio Happy. Onhan noita vaunuja :)
- odottajat
Meillä on jo tilauksessa Cybex Priam vaunut, joissa on kaikki toivomasi ominaisuudet. Niiden pitäisi kohta olla tulossa. Vaikuttivat todella hyviltä, vaikka emme niitä ole edes livenä nähneet vielä. Parasta on, että niihin saa kunnollisen kaukalon.
- Maalisvauva
Millaiset Cybex Priamit ovat olleet käytössä? Itse harkitsen myös näitä. Hyvän ja käytännöllisen näköiset.Toisena vaihtoehtona Bugaboon Buffalot.
- Bugisvscybex
Mihin päädyitte .
- Priamit
Maalisvauva kirjoitti:
Millaiset Cybex Priamit ovat olleet käytössä? Itse harkitsen myös näitä. Hyvän ja käytännöllisen näköiset.Toisena vaihtoehtona Bugaboon Buffalot.
Cybex Priamit on nyt olleet käytössä 4 kk ja ovat aivan mahtavat. Liikkuvat hyvin ja ovat tukevat. Vaunukoppa on talvikäytössäkin riittävän iso. Istuinta ei ole vielä tarvittu, mutta varmaan kohta voisi sitäkin käyttää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003264801- 162266
- 1942109
- 1071486
- 811407
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57987IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2939Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119844Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776