Mitä toivot harjoittelupaikan ohjaajalta? Esim. vanhainkodissa tai päiväkodissa tapahtuva harjoittelu.
Toiveita harjoittelun ohjaajalle?
2
153
Vastaukset
- ammattikorkeakoulusta
Harjoittelupaikan ohjaajan tulee kohdella opiskelijaa niin kuin hän haluaisi itseänsä kohdeltavan! Eli ohjaajan tulee muistaa kohteliaat käytöstavat ja pitää kiinni aikatauluista. Opiskelija ei saa myöhästellä ja opiskelijan tulee noudattaa mm. työaikoja ja sääntöjä. Ohjaaja on usein pois töistä, myöhästelee jatkuvasti, unohtaa ja laiminlyö opiskelijan kanssa jo sovittuja ohjaus- ja arviointiaikoja jne., jne. Ei hyvä!
Jos ohjaaja ei pidä opiskelijoista, niin hänen ei kannata ryhtyä opiskelijan ohjaajaksi! Piste.
Jos ohjaaja on kyllästynyt työhönsä ja elämäänsä, niin sehän ei ole opiskelijan vika. Silloin ihmisen pitää katsoa peiliin ja vaihtaa työpaikkaa ja ammattia! - Ohjaajatoivottavastiei
Valitettavasti monella työpaikalle ei kovin kysytä että haluaisiko opiskelija ohjaajaksi,vaan se tehtävä kuuluu kaikille työntekijöille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785266
- 1253624
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj413486- 513104
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262778Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72329- 242111
- 1992000
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4251654Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91588