Nainen yksin Intiassa

vah

Rehellisiä mielipiteitä Intiassa matkanneilta ja etenkin naisten kokemuksia, Kiitos! Uskon, että varuillaan kannattaa olla kun nuori nainen lähtee yksin Intiaan, mutta onko järkeä perua matka pelkojen takia? Tiedän, että raiskauksia tapahtuu ja taskuvarkaita esiintyy jne mutta jos ihmisillä olisi oikeasti kertoa omia kokemuksia? Hyvät vinkit ovat aina plussaa toisin kuin nämä "itse en koskaan uskaltaisi" -tyyliset kommentit ilman rakentavia perusteluja. Toki jos niitä on niin antaa tulla.

7

377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Malarone

      Pukeutuminen pitaa ottaa Intiassa tosissaan, etta ei ole liian paljastavissa vaatteissa. Maassa maan tavalla!
      Olen matkannut useampia kertoja Intiassa perheeni kanssa ja tuttavaperheitamme on asunut Intiassa, lisaksi meilla on ollut kotiapulaisena useampia intialaisia naisia, mutta missaan vaiheessa ei ole tullut naita raiskauksia tai edes siihen viittaavaa. Ainoastaan yhden kotiapulaisen (alkoholisti) mies pahoinpiteli vaimoaan ja vaimo joutui lopettamaan tyonsa meilla miehensa kaskysta.
      Muuta tapausta en tieda, jossa olisi naisiin kajottu tuttujemme kokemuksina, eika meidan perheen naisilla ole ollut mitaan ongelmia. http://aijaa.com/73MscZ

      • mietintä

        Tuo pukeutuminen tuskin mikään ongelma. Intialaiset vaatteet osaavat olla niin kauniita että itse ainakin pujahdan niihin mielelläni. Paras tapa varmaan on yrittää sulautua paikallisten joukkoon etenkin jos on tummat hiukset niin se varmaan onnistuu vielä paremmin. Ja ehkä sellainen vielä että vaikka tiellä olevat lehmät tai niiden paskan haju ärsyttäisivät niin pysyy vaan coolina aivan kuin olisi tottunut siihen.


    • sinnevaan

      Hei! Olen ollut yksin Intiassa useamman kerran. Aina olen saanut hyvää kohtelua ja palvelua. Ihmiset, miehetkin, tulevat juttelemaan, eikä siinä ole mitään väärää. Jos joku ehdottelee jotain, siihen voi ystävällisesti sanoa ei kiinnosta tai ole aikaa, ei kannata säikähtää. Olen pukeutunut ihan länsimaalaisesti ja liikkunut yksin. Ilta-aikaan en kuitenkaan ihan sivukujilla ja järjen käyttö on sallittua ja suotavaa. Tuntemattomien kyytiin en lähde vaikka tarjoaisivat kyytiä paikasta toiseen. Yksi varoituksen sana kuitenkin: Intia vie sydämesi ja voi olla, että rakastutkin. Näin on minulle käynyt.

    • varovaisuutta

      Hei, riippuu paikasta. Turistipaikoissa voi kulkea vapaasti, mutta ei kannata provosoida liian vähillä vaatteilla. Mutta syrjäisimpiin paikkoihin en lähtisi kuin mieheni kanssa. Nimim. 2 vuotta Intiassa asunut

    • LoveIndia

      Intiassa matkustaneena ja siellä myös asunneena (kuin myös edelleen osan vuodesta )annan omia vinkkejäni. Eurooppalainen nainen voi hyvin matkustella Intiassa kun vain muistaa muutaman perus säännön joita täällä palstalla jo mainittiinkin : Maassa maan tavalla eli pukeudu aina säädyllisesti,näin vältyt paheksuvilta katseilta ja liialta "innostukselta"....mutta tietysti rantakohteet oma juttunsa.Älä liiku iltaisin yksin ja varsinkaan missään syrjemmällä.Pidä ns.silmät selässäkin varkaiden varalta,niitä riittää sekä kaupustelijoita ja huijareita jotka helposti tarjoavat apuaan,muista hyvä matkavakuutus sekä tarvittavat rokotukset ja ilmoita aina jollekkin ystävälle/perheen jäsenelle missä milloinkin liikut sekä ulkoministeriöön voi myös ilmoittaa intiaan menosta ja tärkein ohje: käytä maalaisjärkeä kaikessa mitä teetkin ja turhat ennakkoluulot unohda,anna Intian näyttää ihannuutensa.Intialaiset ovat kohteliaita ja ystävällisiä ja intia maana on edullinen eurooppalaiselle ja niinkuin joku sanoinkin,Intia vie sydämesi...minun se vei.Hyvää matkaa Intiaan! T.Intialaisen vaimo

      • IhanaIntia

        Minäkin olen matkustanut yksin Intiassa lähes 20x ja koen sen turvalliseksi. Täällä onkin jo tullut hyviä neuvoja, jotka kannattaa vain ottaa huomioon ja sitten keskittyä nauttimaan!


      • Egega
        IhanaIntia kirjoitti:

        Minäkin olen matkustanut yksin Intiassa lähes 20x ja koen sen turvalliseksi. Täällä onkin jo tullut hyviä neuvoja, jotka kannattaa vain ottaa huomioon ja sitten keskittyä nauttimaan!

        Goalla voi pukeutua länsimmalaisittain . Perusvarovaisuus riittää mikä muullakin maailmalla ja Suomessa. Goalla on tullut paikallisia tuttuja niin miehet kuin naisetkin varoittele kovasti kaikesta ja itsestä tuntuu jopa ylihuolehtivaisia. Pimeellä ei kannata liikkua pimeissä rantakadulla eikä pääteillä yksin pimeällä. Käytän tuttuja luotettavia autonkuljettajaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      452
      2275
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      238
      2046
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1582
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1561
    5. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1331
    6. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      53
      1325
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      151
      1316
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      51
      1198
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      68
      1085
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      100
      1058
    Aihe