Minua pelottaa että minulla olisi jotain vikaa kiveksessä
Vastaukset 2
Kiveksiä kannattaa tutkia ihan säännöllisesti. Jos siellä löytyy jotain poikkeavaa esim kyhmy tai patti jota aikasemmin ei ollut kannattaa mennä pian lääkäriin tutkituttamaan mikä löydös se on. Kiveksissä ilmenevä kipu voi olla myös merkki jostain poikkeavasta ja sen syy on hyvä selvittää.
Kiveksiin kohdistunut aiempi isku, potku, kaatuminen tms vamma saattaa oireilla myös joskus jopa vuosien päästä (riippuen vamman vaikeudesta). Joskus liian tiukat kalsarit tai päällyshousut saattavat aiheuttaa kiveksiin ja nivusiin kipua.- late241
Minua koski eilen illalla mut ei enää kun vaihoin boxserit
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde1131563- 125979
- 47931
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku96897Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j57777- 43628
- 64622
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan235610- 34607
- 49577