Nainen kiinnostunut vai ei?

pohtimaan-jäänyt-mies

Miten pitäisi tulkita, kun nainen oma-aloitteisesti ottaa hitaille enemmän halausta kuin tanssiotetta muistuttavan asennon, mutta tanssin jälkeen on kuin mitään ei olisi tapahtunut, menee takaisin hakuriviin pikemmin miestä vetäen kuin miehen viemänä, ja poistuu lopulta tanssipaikalta yksin miehestä piittaamatta? Teinkö jotain väärin? Tanssin naisen valitsemassa otteessa, ja pidemmälle ei oikein olisi voinut mennäkään, koska se olisi jo ollut hyvien tapojen ja siveellisyyden vastaista. Jos taas nainen odotti tanssin jälkeen jonkinlaista aloitetta, olisi hän voinut antaa sellaiselle vähän paremman mahdollisuuden.

69

2148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RitkeVorresteri

      Ei tanssiasennoista tai halailuista mitään voi tulkita. Ei se käytännössä tarkoita mitään. Noh ehkä senverran ettet ole ihan vastenmielinen tapaus tai haise pahalta. Et tehnyt mitään väärin. Nainen sai sinulta sen mitä halusi ja lähti. Eli tanssia ja ehkä vähän läheisyyttä. 2x4 minuuttia kerrallaan. Ja sitten sama seuraavan kanssa. Mikäli tuntuu että siinä voisi olla muutakin niin se ei selviä muuten kun kysymällä. Muuten saat jatkaa vain sitä halailua vaikka maailman tappiin asti.

      Viejäpulasta johtuen naiset saattavat antaa miehille vääriä signaaleja jotta pääsisivät tanssimaan. Tahallaan tai tahattomasti.

      Miesten kannattaakin olla varovaisia ettei joudu hyväksikäytetyksi.

      • Syliote

        Juuri näin. On paljon parempi päästä tanssimaan kuin olla seinäruusuna. Kysymys on useimmiten vain ja vain tanssista. Joskus harvoin voin olla kysymys muustakin.


      • iskekää

        Muuten ihan ok kommentit mutta mitä tarkoitit: "Miesten kannattaakin olla varovaisia ettei joudu hyväksikäytetyksi." ;)) ??

        Läheisyys on mukavaa hyvässä viennissä. Ei tässä minun mielestäni mitään hyväksikäyttöä ole puolin eikä toisin.

        Viikonloppuna tanssin parinkin miehen kanssa aikas lähekkäin mutta kumpikaan ei kiinnostanut sen enempää. Lähdin ajoissa kotiinkin.
        Tyyppi joka kiinnosti minua tuossa tanssipaikassa ei minua hakenut tanssimaan lainkaan. Hän tanssi loppuillan sellaisen ei seksikkään ihan tavallisen naisen kanssa. Jokunen viikko sitten hän tanssi jonkun samantapaisen toisen naisen kanssa. Onko mies yhdenillan iskuprinssi ??

        Niin, miehet jos olette kiinnostuneita naisesta niin tehkää jonkinlainen aloite. Se voisi olla esim. pyyntö seuraavalle kappaleellekkin. Vähän niinkuin iskuprinssin tyyliin ... ;))


      • RitkeVorresteri

        Käytin ehkä vähän voimakasta ilmaisua. Voihan miehille tulla vääriä käsityksiä kun nainen haluaa tanssia lähellä. Ja naisille se on usein puhdasta tanssia. Naiset ja miehet ovat erilaisia ja tulkitsevat asioita eri tavalla. Voi tulla ainakin hyväksikäytetty olo mikäli nainen sitten lähteekin tansseista sen miehensä kanssa. Siksi tulee olla varovainen ja pitää tanssi tanssina.

        Useamman kappaleen tanssiminen tai pyyntö useammalle kappaleelle tarkoittaa vain että tanssi sujuu ja on mukavaa kyseisen parin kanssa. Kyllä se suu pitää saada auki ja sanoa jos toinen ihminen kiinnostaa muutenkin. Eikä se ole pelkästään miesten tehtävä.


      • nkhjnjhbhj
        iskekää kirjoitti:

        Muuten ihan ok kommentit mutta mitä tarkoitit: "Miesten kannattaakin olla varovaisia ettei joudu hyväksikäytetyksi." ;)) ??

        Läheisyys on mukavaa hyvässä viennissä. Ei tässä minun mielestäni mitään hyväksikäyttöä ole puolin eikä toisin.

        Viikonloppuna tanssin parinkin miehen kanssa aikas lähekkäin mutta kumpikaan ei kiinnostanut sen enempää. Lähdin ajoissa kotiinkin.
        Tyyppi joka kiinnosti minua tuossa tanssipaikassa ei minua hakenut tanssimaan lainkaan. Hän tanssi loppuillan sellaisen ei seksikkään ihan tavallisen naisen kanssa. Jokunen viikko sitten hän tanssi jonkun samantapaisen toisen naisen kanssa. Onko mies yhdenillan iskuprinssi ??

        Niin, miehet jos olette kiinnostuneita naisesta niin tehkää jonkinlainen aloite. Se voisi olla esim. pyyntö seuraavalle kappaleellekkin. Vähän niinkuin iskuprinssin tyyliin ... ;))

        Mikä on "yhdenillan iskuprinssi"? Ei kai sitä saman naisen kanssa jäädä jumittamaan viikosta toiseen, jos kerran pakit jo tuli tai keskusteluissa kävi ilmi, ettei ollutkaan niin kiinnostava kuin alkuun vaikutti. Eikö ole nimenomaan asiallista, että keskittyy yhden illan yhteen ja siirtyy sitten eteenpäin?


      • iskekää
        nkhjnjhbhj kirjoitti:

        Mikä on "yhdenillan iskuprinssi"? Ei kai sitä saman naisen kanssa jäädä jumittamaan viikosta toiseen, jos kerran pakit jo tuli tai keskusteluissa kävi ilmi, ettei ollutkaan niin kiinnostava kuin alkuun vaikutti. Eikö ole nimenomaan asiallista, että keskittyy yhden illan yhteen ja siirtyy sitten eteenpäin?

        Okay, toivottavasti minä olen seuraava. Tosin olen kyllä pikkusen paremman näköinen kuin nuo edeltäjät, joten tuskin olen sen miehen makuun ;((. Luusin olevani myös liian termpperamenttinen hänelle ..


      • 581
        iskekää kirjoitti:

        Okay, toivottavasti minä olen seuraava. Tosin olen kyllä pikkusen paremman näköinen kuin nuo edeltäjät, joten tuskin olen sen miehen makuun ;((. Luusin olevani myös liian termpperamenttinen hänelle ..

        Joidenkin miesten mielestä tavallisen ja seksittömän näköiset naiset ovat parhaimman näköisiä. Itse en pidä esim. meikeistä yhtään.


      • xsdsasdsx
        iskekää kirjoitti:

        Muuten ihan ok kommentit mutta mitä tarkoitit: "Miesten kannattaakin olla varovaisia ettei joudu hyväksikäytetyksi." ;)) ??

        Läheisyys on mukavaa hyvässä viennissä. Ei tässä minun mielestäni mitään hyväksikäyttöä ole puolin eikä toisin.

        Viikonloppuna tanssin parinkin miehen kanssa aikas lähekkäin mutta kumpikaan ei kiinnostanut sen enempää. Lähdin ajoissa kotiinkin.
        Tyyppi joka kiinnosti minua tuossa tanssipaikassa ei minua hakenut tanssimaan lainkaan. Hän tanssi loppuillan sellaisen ei seksikkään ihan tavallisen naisen kanssa. Jokunen viikko sitten hän tanssi jonkun samantapaisen toisen naisen kanssa. Onko mies yhdenillan iskuprinssi ??

        Niin, miehet jos olette kiinnostuneita naisesta niin tehkää jonkinlainen aloite. Se voisi olla esim. pyyntö seuraavalle kappaleellekkin. Vähän niinkuin iskuprinssin tyyliin ... ;))

        Jos toinen vain ottaa mitä haluaa ja toinen ei tiedä missä mennään, on siinä hyväksi käyttämisen makua. Annetaan epäsuorasti vääriä lupauksia, aiheutetaan turhaa hämmennystä ja pettymystä, kenties aiheutetaan se että se toinen keskittää huomionsa siihen turhan toivon antajaan eikä johonkuhun kolmanteen, joka voisi olla oikeasti kiinnostunut. Kovin läheiseen tanssiotteeseen meneminen voi joillekin olla iso askel ja merkittävä kokemus, ja onhan se ikävää jos ilmeneekin että se oli sille toiselle vain hetken hauskanpitoa.


      • sexpompom
        581 kirjoitti:

        Joidenkin miesten mielestä tavallisen ja seksittömän näköiset naiset ovat parhaimman näköisiä. Itse en pidä esim. meikeistä yhtään.

        Seksiikkyys ei tarkoitakkaan meikkiää vaan esim. hyvää kroppaa. Pehmusteet oikeissa paikoissa ;).


      • oijhokjjn
        iskekää kirjoitti:

        Muuten ihan ok kommentit mutta mitä tarkoitit: "Miesten kannattaakin olla varovaisia ettei joudu hyväksikäytetyksi." ;)) ??

        Läheisyys on mukavaa hyvässä viennissä. Ei tässä minun mielestäni mitään hyväksikäyttöä ole puolin eikä toisin.

        Viikonloppuna tanssin parinkin miehen kanssa aikas lähekkäin mutta kumpikaan ei kiinnostanut sen enempää. Lähdin ajoissa kotiinkin.
        Tyyppi joka kiinnosti minua tuossa tanssipaikassa ei minua hakenut tanssimaan lainkaan. Hän tanssi loppuillan sellaisen ei seksikkään ihan tavallisen naisen kanssa. Jokunen viikko sitten hän tanssi jonkun samantapaisen toisen naisen kanssa. Onko mies yhdenillan iskuprinssi ??

        Niin, miehet jos olette kiinnostuneita naisesta niin tehkää jonkinlainen aloite. Se voisi olla esim. pyyntö seuraavalle kappaleellekkin. Vähän niinkuin iskuprinssin tyyliin ... ;))

        "Viikonloppuna tanssin parinkin miehen kanssa aikas lähekkäin mutta kumpikaan ei kiinnostanut sen enempää. Lähdin ajoissa kotiinkin.

        Tyyppi joka kiinnosti minua tuossa tanssipaikassa ei minua hakenut tanssimaan lainkaan. Hän tanssi loppuillan sellaisen ei seksikkään ihan tavallisen naisen kanssa. Jokunen viikko sitten hän tanssi jonkun samantapaisen toisen naisen kanssa. Onko mies yhdenillan iskuprinssi ??"

        Sinä ja se mies olette ihan samanlaisia. Häntäkään sinä et kiinnosta´joten mikä olet haukkumaan sitä joka tekee kuten sinä?


    • Dancedans

      No, ei tarkoita yhtään mitään. Vaikeampia kuvioita tanssittaessa nainen joutuu tulemaan vartalosta lähemmäksi lukeakseen miehen vientiä. Se kuuluu tanssin tekniikkaan eikä ole mitään läheisyyden kaipuuta.

      • RitkeVorresteri

        Totta. Naisen on helpompi tanssia ja seurata kun vartalot ovat hyvin kontaktissa. Varmasti suurin osa porukasta ja harrastajista on puhtaasti tanssimassa. Mutta kyllä mukana on naisia jotka haluavat vastakkaisen sukupuolen läheisyyttä. Muutenhan naiset tanssisivat paljon nykyistä enemmän keskenään. Kyllä nainen voi viedä samat kuviot kuin mieskin.

        Harvinaistahan se on että se johtaa mihinkään. Mutta tanssimaailmassa pelisäännöt eivät ole samalla tavalla selvät kuin esim baareissa ja ravintoloissa, jossa toisen sukupuolen lähentelyt on helpommin tulkittavissa iskuyrityksiksi. Aloittajan epävarmuus asiasta selviää vain suoraan kysymällä.


      • näinonkyll

        Voi se olla myös läheisyydenkaipuutakin.


    • Onkokiinnostunut

      Omalla kohdallani on tuntunut, että tanssi yhden miehen kanssa on ollut läheisempää kuin muiden kanssa. Joskus olemme tanssineet 2*2. Sitten riviin. Olen pitänyt häntä kädestä kiinni eri tavalla ja muutenkin tanssi on tuntunut erilaiselta. Sille ei vaan voi mitään. Jos mies haluaa tutustua, voi pyytää kahville tai pyytää jatkaa tanssimista. Luulisi että haluaisi keskustella enemmän, ei ole pyytänyt numeroa.
      Olen jäänyt kaipaamaan miestä, hän ei tiedä miten paljon. En ole päässyt nyt tanssimaan. Kuoletanko tunteet, kun mikään ei edisty.

      • nainennaiselle

        Älä kuoleta vaikka ikävä on pirullista. Toivo mieluummin ;)


      • MisterKerhola

        Tanssin kaksi peräkkäistä tanssi -iltaa käytännössä 70-80%:a illan biiseistä yhden ja saman naisen kanssa. Ensimmäisenä iltana nainen osoitti jo selviä lämpenemisen merkkejä.

        Toisena iltana nainen puristeli käsillään minua käsistä ja ylävartalosta. Imi kiinni ja puski lantiota tiiviisti vasten etumustani minuuttitolkulla. Muutti ääntä matalan seksikkäästi. Siis 80%:a illan kappaleista mentiin kahdestaan.

        Tarjosin eukolle buffetissa siiderit.

        Sitten kokeilin kepillä jäätä kun KAIKKI mahdolliset signaalit olivat vihreää naisen puolelta.

        Vastaus oli tyrmäävän jäätävä: asiaton elosteleva sika olin kuulemma ja eikä jatkossa ikinä enää tanssita kimpassa.

        Kieltämättä tuli "hyväksikäytetty" olo.


      • 5555555554333
        MisterKerhola kirjoitti:

        Tanssin kaksi peräkkäistä tanssi -iltaa käytännössä 70-80%:a illan biiseistä yhden ja saman naisen kanssa. Ensimmäisenä iltana nainen osoitti jo selviä lämpenemisen merkkejä.

        Toisena iltana nainen puristeli käsillään minua käsistä ja ylävartalosta. Imi kiinni ja puski lantiota tiiviisti vasten etumustani minuuttitolkulla. Muutti ääntä matalan seksikkäästi. Siis 80%:a illan kappaleista mentiin kahdestaan.

        Tarjosin eukolle buffetissa siiderit.

        Sitten kokeilin kepillä jäätä kun KAIKKI mahdolliset signaalit olivat vihreää naisen puolelta.

        Vastaus oli tyrmäävän jäätävä: asiaton elosteleva sika olin kuulemma ja eikä jatkossa ikinä enää tanssita kimpassa.

        Kieltämättä tuli "hyväksikäytetty" olo.

        Ja naiset ihmettelevät, että miehet eivät osaa tulkita heitä. Millä tulkitset, kun jokainen nainen tarkoittaa ihan eri asioita?


      • tsemppiä
        5555555554333 kirjoitti:

        Ja naiset ihmettelevät, että miehet eivät osaa tulkita heitä. Millä tulkitset, kun jokainen nainen tarkoittaa ihan eri asioita?

        Otan osaa ... älä kuitenkaan anna yhden kpään pilata metsästysviettiäsi. Naisia on Kerholat ym. täynnä.


      • RitkeVorresteri

        Tuossahan kävi hyvin. Esitit sanallisesti kiinnostuksesi ja asia tuli harvinaisen selväksi. Muuten ei voi olla varma naisten antamista signaaleista ellei nosta kissaa pöydälle ja kysy suoraan. Tuollaisille naisille pitää antaa palautetta että tansseissa saa käydä myös seuranhakumielessä.


      • Tunut

        Ainakin Kerholassa naiset osaa vain tanssista nauttia myös.


    • ÄinäänMiäs

      Jo Aatamin ja Eevan ajoista naiset ovat surutta käyttäneet miestä hyväksi.
      Muusta elämänmenosta eristynyt tanssimaailma ei tee poikkeusta.

    • Tanssija-

      Toivottavasti näistä löytyy jotain apua ongelmaasi. Argentiinalaisessa tangossa abraasso tanssiote on nimenomaan suomeksi halaus. Se ote riippuu ainakin tanssittavasta tanssista ja joskus voi valita lähi ja suljetun otteen väliltä.


      Suomalaisen kansantanssin perusotteetKäsi vapaana. Länsisuomalaisissa tansseissa vapaa käsi on yleensä nyrkissä vyötäröllä, ranne suorana ja peukalo nyrkin sisällä. Tytön vapaa käsi voi myös olla alhaalla, sormet tarttuneena hameeseen. Karjalaisissa tansseissa vapaa käsi on suorana alhaalla.Käsi kädessä. Paritoverit rinnakkain, tyttö yleensä pojan oikealla puolella, tytön vasen käsi pojan oikeassa, tytön käsi päällä. Länsisuomalaisissa tansseissa kämmenet ovat hartian tasolla, karjalaisissa tansseissa alhaalla.Kädet käsissä. Parin kanssa vastakkain, tytön vasen käsi pojan oikeassa ja tytön oikea pojan vasemmassa, tytön kädet päällä.(Suljettu) tanssiote. Pojan oikea käsi tytön vyötäröllä, tytön oikea käsi pojan vasemmassa ja tytön vasen käsi pojan oikealla olkapäällä. Pari voi kuviosta riippuen olla kasvotusten, oikeat kyljet vastakkain tai pojan oikea ja tytön vasen kylki vastakkain.Olkavarsiote. Parin kanssa vastakkain, molemmilla käsillä ote parin olkavarresta, pojan kädet ulkopuolella.Hambo-ote. Parin kanssa vastakkain, tytön molemmat kädet pojan olkapäillä, pojan oikea käsi tytön vyötäröllä ja vasen tytön oikean käden olkavarressa.Vyötäröote. Parin kanssa vastakkain, pojan molemmat kädet tytön vyötäröllä ja tytön molemmat kädet pojan olkapäillä.Kisapyörintäote. Oikeanpuoleisessa otteessa parin kanssa oikeat kyljet vastakkain, kummallakin oikea käsi parin vyötäröllä ja vasen parin olkavarressa. Vasemmanpuoleisessa otteessa päinvastoin.Polkkaote. Parin kanssa vastakkain. Pojan oikea käsi tytön vyötäröllä, tytön vasen käsi pojan oikealla olkapäällä, pojan vasen käsi omalla vyötäröllä ja tytön oikea käsi pojan vasemmassa.Avoin tanssiote. Tyttö pojan oikealla puolella, pojan oikea käsi tytön vyötäröllä, tytön vasen käsi pojan oikealla olkapäällä, pojan vasen ja tytön oikea käsi vapaana.Takatanssiote. Tyttö pojan oikealla puolella, tytön vasen käsi pojan vasemmassa, pojan oikea käsi tytön vyötäröllä, tytön oikea käsi vapaana.Takaristiote. Paritoverit vierekkäin, tyttö pojan oikealla puolella. Pojan vasen ja tytön oikea käsi selän takana. Poika tarttuu oikealla kädellään tytän oikeaan ja vasemmalla tytön vasempaan. Pojan oikea käsi on tytön oikean käden päällä.Yläote. Tyttö nostaa kämmenensä hartioiden yläpuloelle. Poika tarttuu vasemmalla kädellään tytön vasempaan ja oikealla tytön oikeaan.Peukalo-ote. Oikean käden peukalo-otteessa tanssijat tarttuvat oikealla kädellään symmetrisesti toisen oikeaan, sormilla ote parin käden päältä, peukalot ylöspäin. Vasemman käden peukalo-ote muodostetaan vastaavasti vasemmilla käsillä.Peukaloristiote. Parin kanssa samanaikaisesti sekä oikean että vasemman käden peukalo-ote, kädet ristissä, oikeat kädet päällä.Kyynärkoukku. Oikean käden kyynärkoukussa tanssijat ovat oikeat kyljet vastakkain ja tarttuvat oikealla kyynärkoukullaan symmetrisesti toisensa oikeaan kyynärkoukkuun. Vasemman käden kyynärkoukussa päinvastoin.Suljettu kyynärkoukku. Kuten kyynäroukku, mutta tanssijat tarttuvat lisäksi vasemmilla käsillään toisiinsa kättelyotteella. Esiintyy tansseissa vain tyttöjen otteena.Piiriote. Kummallakin kädellä ote viereisen tanssijan kädestä. Sekapiirissä tyttöjen kädet päällä, poikien tai tyttöjen piirissä oikea käsi alla ja vasen päällä. Länsisuomalaisissa tansseissa kämmenet ovat hartian tasolla, karjalaisissa tansseissa alhaalla.Ristipiiriote. Pojat tarttuvat piirissä toistensa käsiin tyttöjen editse, tytöt samoin toistensa käsiin poikien editse, oikea kämmen alla, vasen kämmen päällä. Ristiin menevistä käsivarsista joko poikien tai tytöjen kädet voivat olla päällä.Polskapiiriote. Kuten ristipiiriote, mutta jokaisella menosuunnan puoleinen käsivarsi alla.Risti. Tanssitaan 4-8 hengen kuviossa, tavallisesti pojat keskenään tai tytöt keskenään. Oikean käden ristissä jokainen tanssija tarttuu oikealla kädellään edelläolevan vasempaan ranteeseen, vasemman käden ristissä päinvastoin.

      • Selvyyttä

        Kuulostaa kansan tanssi otteilta ei normaali tanssi otteilta.Missä yleensä ollaan ns.liki vastakkain.


      • 75323409987

        Vedithän henkeä välillä ?


    • TykkäänHalata

      Näin:
      1. Et ole naisen mielestä epämiellyttävä
      2. Et haise pahalle tai ole liian märkä hiestä
      3. Pituutesi (suhteessa naisen pituuteen), ruumiinrakenteesi ja tanssiasentosi mahdollistavat kyseisen tanssiasennon
      4. Nainen pitää sinua herrasmiehenä, tai ainakin riittävän fiksuna kyseiseen tanssiasentoon (et tee siitä vääriä tulkintoja)
      5. Nainen tanssii myös argentiinalaista tangoa, jossa "halaus" on normaali tanssiote
      6. Nainen haluaa jakaa kanssasi hetken lämpöä ja läheisyyttä ja olettaa sinun haluavan samaa.

      Jos nainen olettaa väärin, tai on sinusta epämiellyttävä, haisee pahalle tms. niin sitten vain päättäväisesti pidät hänet hieman kauempana.

    • otanytselvää

      Naiset pitävät herrasmiehinä miehiä jotka eivät lähentele mutta samalla haluavat että mies tekee aloitteen- naisten logiikka kiteytettynä.

      • kuison

        Aloitteen voi tehdä fiksustikkin. Pyytää vaikkapa tanssiseuraksi toiselle lähilavalle viikonpäästä.


      • totuusasdfdsasfd
        kuison kirjoitti:

        Aloitteen voi tehdä fiksustikkin. Pyytää vaikkapa tanssiseuraksi toiselle lähilavalle viikonpäästä.

        Ei tuo eroa mitenkään siitä, että pyytäisi suoraan seksiä harrastamaan. Jokainen nainen ymmärtää molemmat ilmaisutavat kuitenkin samalla tavalla. Aloite kuin aloite. Toisessa vain teeskennellään sivistynyttä, mutta asia on sama. Kunnon mies ei tee aloitetta lainkaan, vaan odottaa naisen aloitetta tai tilanteen etenemistä luonnollisesti.


      • RitkeVorresteri

        Tanssiseuraksi pyytäminen on vähän huono keino. Koska tällöin tilanne voi olla miehelle edelleen epäselvä. Nainen voi tyytyä ihan siihen tanssimiseen. Kannattaa ehdottaa tapaamista ym. johon ei liity tanssi. Silloin molemmat tietää missä mennään ja voi jatkaa siitä. Voihan nainenkin tehdä aloitteen ja kannattaakin. Tanssilavakulttuuri on vähän vanhanaikaista jolloin miesten odotettiin osoittavan kiinnostuksen mutta nykyaikana ei naisten kannata jäädä odottelemaan. Voihan siinä tulla torjutuksi puolin ja toisin, entäs sitten. Voi heti jatkaa elämässä eteenpäin. Kiintymyksen osoittaminenhan on imartelevaa eikä kukaan täyspäinen siitä suutu. (kuten tämä joka ylempänä haukkui miestä elostelevaksi siaksi..)


      • Nesty

        Kyllä odottaa saa maailman tappiin asti jos sille tielle lähtee, siis on toki se 10%
        joiden ei tarvi kuin ilmestyä pelipaikalle mutta heitä käytetään vain hyväkseen pääasiassa.


      • Naiivi
        totuusasdfdsasfd kirjoitti:

        Ei tuo eroa mitenkään siitä, että pyytäisi suoraan seksiä harrastamaan. Jokainen nainen ymmärtää molemmat ilmaisutavat kuitenkin samalla tavalla. Aloite kuin aloite. Toisessa vain teeskennellään sivistynyttä, mutta asia on sama. Kunnon mies ei tee aloitetta lainkaan, vaan odottaa naisen aloitetta tai tilanteen etenemistä luonnollisesti.

        Jaa. Onko siis niin, että minkä tahansa "aloitteen" tarkoitus on aina johtaa seksiin? Ja jos se ei johda, niin jompaakumpaa osapuolta on petkutettu? Taidan olla kovin vanhanaikainen, kun haluan ensin vain rauhassa tutustua ja katsella, olisiko meillä sen toisen osapuolen kanssa yhteistä kemiaa. Miten se suinpäin seksiin syöksyminen sujuu teiltä muilta?


      • 592
        Naiivi kirjoitti:

        Jaa. Onko siis niin, että minkä tahansa "aloitteen" tarkoitus on aina johtaa seksiin? Ja jos se ei johda, niin jompaakumpaa osapuolta on petkutettu? Taidan olla kovin vanhanaikainen, kun haluan ensin vain rauhassa tutustua ja katsella, olisiko meillä sen toisen osapuolen kanssa yhteistä kemiaa. Miten se suinpäin seksiin syöksyminen sujuu teiltä muilta?

        Siksi en teekään aloitteita. Katson ensin, onko nainen kiinnostunut. Ei ole koskaan. Jos taas olisi, ei edes tarvitsisi tehdä aloitetta.


      • bidsds

        Jotenkin se kiinnostus on kuitenkin esitettävä ja jonkinlainen vastauskin olisi hienoa saada jotta asialle tulisi selvyys.


      • sibdsbisd
        bidsds kirjoitti:

        Jotenkin se kiinnostus on kuitenkin esitettävä ja jonkinlainen vastauskin olisi hienoa saada jotta asialle tulisi selvyys.

        Kiinnostuksen osoittaminen on molempien tehtävä. Ei kannata tehdä aloitetta, jos toinen ei ole kiinnostunut.


      • Onkokiinnostunut

        Jään sinua kaipaamaan, mutta en voi tulla sinne enää. Olisit varmaan ottanut yhteyttä (Facebook), jos kiinnostusta olisi. Toivottavasti löydät T rakkauden.


      • bidsds
        sibdsbisd kirjoitti:

        Kiinnostuksen osoittaminen on molempien tehtävä. Ei kannata tehdä aloitetta, jos toinen ei ole kiinnostunut.

        Totta mutta joskus täytyy kiinnostuksensa ilmaista muuten ei tapahdu mitään ja odottaahan tässä maailmassa saa vaikka kuinka jos sille tielle lähtee, osaahan se toinen ilmaista että ei kiitos vaikka sanomalla "minua odotetaan kotona".


      • jijkjkjik
        bidsds kirjoitti:

        Totta mutta joskus täytyy kiinnostuksensa ilmaista muuten ei tapahdu mitään ja odottaahan tässä maailmassa saa vaikka kuinka jos sille tielle lähtee, osaahan se toinen ilmaista että ei kiitos vaikka sanomalla "minua odotetaan kotona".

        Kiinnostuksen osoittaminen ja aloitteen teko on eri asia. Jos toinen on kiinnostunut ja toinen ei, aloitteen teko on tyhmää, koska se ei kuitenkaan johda mihinkään ja siinä vain suotta nolaa itsensä. Kiinnostuksen osoittaminen on sikäli lievempää kuin aloitteen teko, että se ei yleensä vaadi reagointia eikä siten tee tilanteesta kummankaan kannalta hankalaa.


      • bidsds

        Eikö aloitteen teko osoita kiinnostusta, elämä on vain menetettyjä tilaisuuksia jos ei tee asioiden eteen jotain. Vapaan kasvatuksen ihmiset eivät kestä pettymyksiä he murtuvat monasti kun elämän realiteetit iskevät, ei elämä ole sitä varten että 30:senä haetaan eläkettä.


      • RitkeVorresteri
        jijkjkjik kirjoitti:

        Kiinnostuksen osoittaminen ja aloitteen teko on eri asia. Jos toinen on kiinnostunut ja toinen ei, aloitteen teko on tyhmää, koska se ei kuitenkaan johda mihinkään ja siinä vain suotta nolaa itsensä. Kiinnostuksen osoittaminen on sikäli lievempää kuin aloitteen teko, että se ei yleensä vaadi reagointia eikä siten tee tilanteesta kummankaan kannalta hankalaa.

        Hyvä pointti. Tavallaan kysymys on samasta asiasta mutta jos nainen ja mies on eri aaltopituudella, voi toisen huomion osoitukset ja kiinnostuksen merkit jäädä huomioimatta. (niinkun usein on koska miehet ja naiset ovat erilaisia...) Siksi selkeä aloite vaikka treffeille pyytämällä on parempi. Kiinnostuksen osoittaminen vaikka flirttailemalla ei vaadi reagointia mutta se voikin johtaa siihen kierteeseen ettei kumpikaan uskalla tehdä sitä "oikeaa" aloitetta. Tuleehan tanssimisessakin viennissä ja seuraamisessa monesti erilaisia viestejä ja vientejä jotka eivät mene perille.

        Onko aloitteen tekeminen sitten noloa? voihan se olla jos yrittää liikaa ja kaikkia. Järkevien aikuisten kesken ei ole noloa. Mutta pettyä aina voi.


      • aszdsfd3658474
        bidsds kirjoitti:

        Eikö aloitteen teko osoita kiinnostusta, elämä on vain menetettyjä tilaisuuksia jos ei tee asioiden eteen jotain. Vapaan kasvatuksen ihmiset eivät kestä pettymyksiä he murtuvat monasti kun elämän realiteetit iskevät, ei elämä ole sitä varten että 30:senä haetaan eläkettä.

        Taidat nyt leikkiä tahallasi tyhmää. Tietenkin aloitteen teko osoittaa kiinnostuksen; pointti olikin siinä, että kiinnostuksen voi osoittaa myös tekemättä aloitetta. Idea on siinä, kuten RitkeVorresteri ymmärtää, että liikaa ja kaikkia ei kannata yrittää. Osoittamalla kiinnostuksen tekemättä kuitenkaan varsinaista aloitetta juttu hoituu molempien osapuolten kannalta paremmin. Ei tässä mistään pettymyksien kestämisestä ole kyse, vaan siitä, että jos toinen ei ole kiinnostunut niin aloitteen teossa ei vain ole mitään järkeä.


      • aszdsfd3658474
        RitkeVorresteri kirjoitti:

        Hyvä pointti. Tavallaan kysymys on samasta asiasta mutta jos nainen ja mies on eri aaltopituudella, voi toisen huomion osoitukset ja kiinnostuksen merkit jäädä huomioimatta. (niinkun usein on koska miehet ja naiset ovat erilaisia...) Siksi selkeä aloite vaikka treffeille pyytämällä on parempi. Kiinnostuksen osoittaminen vaikka flirttailemalla ei vaadi reagointia mutta se voikin johtaa siihen kierteeseen ettei kumpikaan uskalla tehdä sitä "oikeaa" aloitetta. Tuleehan tanssimisessakin viennissä ja seuraamisessa monesti erilaisia viestejä ja vientejä jotka eivät mene perille.

        Onko aloitteen tekeminen sitten noloa? voihan se olla jos yrittää liikaa ja kaikkia. Järkevien aikuisten kesken ei ole noloa. Mutta pettyä aina voi.

        Aloitteen teko on noloa, jos se epäonnistuu.


      • Sinkkuvaikkoei

        Oma lukunsa on sitten naiset jotka antavat ymmärtää olevansa sinkkuja päästäkseen paremmin tanssimaan. Kiskotaan sormukset sormesta ennen tansseja ja flirttaillaan niinkun viimeistä päivää vaikka ukko makaa kotona ja katsoo lätkää.

        On se poijaat kovaa hommaa.


      • Tapsk

        Luulen että nämä on harvemmassa, varmasti kuitenkin molemmissa sukupuolissa noitakin löytyy ja saahan sitä omaa markkina arvoa noinkin nostaa kysehän on vain tanssista, sormus jutussa siis.
        Nainen ei taida kovin hyvin sitä orastavaa mielenkiintoaan osoittaa ja miksi osoittaisi kun ei tiedä miehestä silloin varmaankaan juuri mitään mutta jos tuntee paremmin niin ihmettelen miksi ei voisi selvemmin ilmaista itseään.task


      • RitkeVorresteri
        Tapsk kirjoitti:

        Luulen että nämä on harvemmassa, varmasti kuitenkin molemmissa sukupuolissa noitakin löytyy ja saahan sitä omaa markkina arvoa noinkin nostaa kysehän on vain tanssista, sormus jutussa siis.
        Nainen ei taida kovin hyvin sitä orastavaa mielenkiintoaan osoittaa ja miksi osoittaisi kun ei tiedä miehestä silloin varmaankaan juuri mitään mutta jos tuntee paremmin niin ihmettelen miksi ei voisi selvemmin ilmaista itseään.task

        Kyllä sormuksen pois ottamisessa mennään jo rajan yli. Joku sinkku saattaa olla tansseissa juuri siksi että pääsee tanssimalla tutustumaan toisiin sinkkuihin. Mietippä nyt itsekin- miksi pitäisi toiselle antaa ymmärtää olevansa kenties vapailla markkinoilla. Siksikö että pääsisi paremmin tanssimaan, vai pitääkö jotenkin testata omaa viehätysvoimaansa? Nämä ovat juuri niitä tahallisia vääriä signaaleja jotka eivät ole reiluja. Mikäli tarkoituksella juuri ennen tansseihin lähtöä "unohtaa" sormuksen pöydälle niin ei minun mielestä silloin pelata ihan puhtain kortein. Varatulle kyse voi olla vain tanssista mutta ei välttämättä sille sinkulle.

        Jos on hyvä tanssija ja iloinen persoona niin varmasti pääsee pyörähtelemään vaikka olisi rengastettu. Se on parempi tapa nostaa sitä markkina-arvoa.

        Lopusta olen samaa mieltä, naiset ovat varovaisempia mitä tulee mielenkiinnon osoittamiseen. Ja jos molemmat ovat varovaisia niin siinä sitä sitten ollaan eikä mitään tapahdu.


      • Tapsk

        Olet oikeassa, raja on tuolloin ylitetty.


      • bidsds
        aszdsfd3658474 kirjoitti:

        Taidat nyt leikkiä tahallasi tyhmää. Tietenkin aloitteen teko osoittaa kiinnostuksen; pointti olikin siinä, että kiinnostuksen voi osoittaa myös tekemättä aloitetta. Idea on siinä, kuten RitkeVorresteri ymmärtää, että liikaa ja kaikkia ei kannata yrittää. Osoittamalla kiinnostuksen tekemättä kuitenkaan varsinaista aloitetta juttu hoituu molempien osapuolten kannalta paremmin. Ei tässä mistään pettymyksien kestämisestä ole kyse, vaan siitä, että jos toinen ei ole kiinnostunut niin aloitteen teossa ei vain ole mitään järkeä.

        Harvempi meistä todellakaan kysyy suoraan jos haluaa pidempi aikasta suhdetta, asiaa voi udella monella tavalla. Ne ketkä kysyy suoraan meille vai... niin heistähän nyt ei puhuta kaiketi. Kiinnostusta on joskus pakko herätellä, voi olla ns kerran elämässä kun ihmiset kohtaa.


    • makeahunajanmaku

      Miehet, mitä mieltä olette naisesta joka kiihoittuu tanssiessa kanssasi ja tunteita on myös sinulla pinnassa? Onko nainen mielestäsi helppo?

      • fer

        Eikös se mene niin että silloin ainakin tietää toisen olevan fyysisellä tasolla kiinnostunut ainakin sillä hetkellä ja totuushan on se että parivalinnatkin saati seksivalinnat tehdään tiedostamattomalla tasolla eli asia on selvä ennenkuin aivat alkavat kertoa asiasta.


      • asdfxs58465467

        Mitä helpompi sen parempi. Paremmin tutustuessa ehtii arvioida tarkemmin. Helpolla en siis tarkoita, että suoraan lavalta lähdettäisiin seksiä harrastamaan, vaan että päästään juttuun helposti kun molemmat ilmaisevat kiinnostuksensa suoraan ja selvästi.


      • fer

        Eikö tanssin tarkoituskin ole ilmentää jotain ja saada ihmiset reakoimaan siihen, niin olen ainakin käsittänyt, kaiken ei kuitenkaan ole tarkoitus johtaa mihinkään fyysiseen kontaktiin, mielihyvästä kyllä moni asia alkaa. Helppous on omassa päässä mutta toki sen neuvoja on syytä noudattaa koska sen kanssa elää elämänsä ja se muistaa tekosi niin hyvät kuin huonotkin.


      • Anonyymi

        Ravintolatansseissa eräs nainen aukaisi vetoketjun, nautin suunnattomasti,
        Silloin ei ollut aikaa enempään, sillä hänen kalastajamiehensä tuli häntä hakemaan.
        Seuraavalle reissulle menin kaverilta lainatulla asuntoautolla ja kahden tanssikappaleen jälkeen mentiin vaunuun. Isäntä tuli hakemaan taas illan päätteeksi ja vaimo oli iloisena vastassa omaa kilttiä aviomiestään. Näin meillä täällä Kymenlaaksossa.


      • Anonyymi

        Tykkään ja lupaan auttaa.


    • Hmmmm

      Siihen on helppo vastata: Sellaista ei ole. Jos siltä tuntuu, se on optinen tai fyysinen
      harha. Pitäisi olla aivan omaa luokkaansa oleva empatian tulkintakyky. Miehellä
      tunnetustii sellaista ei ole.

      • makeahunajanmaku

        Tarkoitan miehen ja naisen seksuaalista kemiaa. Sen tuntee kumpainenkin.
        Uskoisin miesten miettivän ihan kongreettisesti naisesta että panna voisi muttei mitään vakavampaa.
        Milten mies näyttää kunniotuksen/ kiinnostuksen naista kohtaan ( vakavasti otettava)


      • seksuaalistakemiaa

      • nainen_tuoksuu_hyvalta
        makeahunajanmaku kirjoitti:

        Tarkoitan miehen ja naisen seksuaalista kemiaa. Sen tuntee kumpainenkin.
        Uskoisin miesten miettivän ihan kongreettisesti naisesta että panna voisi muttei mitään vakavampaa.
        Milten mies näyttää kunniotuksen/ kiinnostuksen naista kohtaan ( vakavasti otettava)

        Kyl sen miehet tuntee kun nainen alkaa kiihottuu, nainen alkaa jäykistyy sopivist paikoist, joskus kuulee hengityksest jos alkaa mennä pidemmälle, saattaapa haistaa naisen tuoksunkin... Se on tosi jees.

        Me miehet ollaan helppoi. Ei me ajatella et nainen on horo jos tanssissa on seksuaalist jännitettä. Se on tosi jees varsinkin jos on hottis nainen. Itelle se jännite tanssisa on nykyään must että kiinnostun naisesta.

        Mies osoittaa kiinnostuksen sillee että alkaa kanki kangistumaan.


    • KUNNONOTEITA

      Jotkut naiset ottavat kunnon otteen

    • Heteira

      Mikä ihme homo tai ufo täällä kirjoittelee?

      Kyllä heterot tällaiset asiat tetää ja ei niillä ulkopuolisten tarvitse mieltään rasittaa.
      Antakaa meidän heteroita ja hoita omat asiat.

    • tulkintaa

      ''menee takaisin hakuriviin pikemmin miestä vetäen kuin miehen viemänä, ja poistuu lopulta tanssipaikalta yksin miehestä piittaamatta? Teinkö jotain väärin ''?
      - Et tehnyt mitään väärin, Sorry. Naiselle se oli vain tanssia ja yhteinen hyvä hetki lämmitellä :)
      Jos taas nainen on susta kiinnostunut, niin naistentunnilla olet hänen käsissä ;)
      https://www.youtube.com/watch?v=6TiTKT8EWW8

    • Miettelijä

      Tänään taas halailemaan lavoille? Ja senjälkeen yöksi yksin kotiin pohtimaan mitä se nyt sitten tarkoitti ja oliko se kiinnostunut.

      • Anonyymi

        Kiinnostus heräsi 💋
        😋


    • Anonyymi

      Kyllä eilen oli Krouvin Lavalla joillekin mieleen painuvat tanssit.

    • Anonyymi

      Kun itse olin harrastanut tanssia jonkun aikaa ja ilmeisestikin laji alkoi sujua, niin oli aluksi häkellyttävää, kun jotkut naiset tosiaan halusivat vain tanssia, vaikka tulivat naistenhaulla hakemaan joka kerta. Ja tiukalla lähiotteella.

      Jos nainen hakee kahdesti naisten tunnin aikana, on jo totisempi paikka. Varsinkin jos juttu luistaa hyvin.

      • Anonyymi

        Minä puolestani olin harrastanut seksiä jopa jonkin aikaa ja vasta sitten alkoivat tanssit sujua sekä esimerkiksi supermarketissa käyntiä. Supermarketissa käyntiä harrastan tanssin ohella yhä vieläkin ja seksiä.


    • Anonyymi

      Kysymällä, ei se ota jos ei annakaan.

      Näitä naisia on jotka hieroo itsensä tunnelmaan ja menevät aviomiehen hoitoon tanssien jälkeen. Lohduttaavaa on että nalkuttamisenkin kuuntelee se aviomies ja maksaa sen omakotitalon ja hoitaa lapset. Eli oikeen menee...

    • Anonyymi

      Osittain tanssin osana on myös vartalo-ohjaus, jota merkitsee fyysistä kontaktia.
      On surullista, että ihmiset joutuvat arvailemaan toisen ajatuksia.
      Osana kanssakäymistämme lähetämme myös aina sanatonta viestintää, joka ei ole lainkaan yksiselitteistä.
      Jos osaisimme olla avoimia ja rehellisiä, säästyisimme monilta turhaa kitkaa tuottavilta väärinkäsityksiltä. Puhukaa avoimesti toiveistanne, haluistanne, jopa himoistanne, niin osaamme välttää turhaa aiheuttamamme mielipahaa.

      • Anonyymi

        Tanssiminen homojen hommia tosimies ei tanssi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tanssiminen homojen hommia tosimies ei tanssi.

        Sinä se vaan etsit homomiesseuraa. Tosi läpinäkyvää! Tiesitkö, että bärsettä voi käyttää muuhunkin kuin paskomiseen? Aiwan! Mutta me muut emme käytä käytämme sitä sen lisäksi siihen vaan pieremiseen.


      • Anonyymi

        Autan aina ja poistan kivun, vaikka naisen kotona. Hellästi, kiireettömästi, suihkunraikkaana.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      1986
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      52
      1720
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1626
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe