gli express Tampere

jape22

Mahtaakohan olla minkälainen työpaikka, nääs hakeevat mollissa kuljettajia. Kokemuksia kellään

54

8474

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lommikollari

      kollarit pitää olla ja lommit korvissa. Muuten ei ole asiaa töihin

    • Uuhglimax

      koru löytyy vasemmalta puolelta korvaani koska olen kaunis poika. Olen myös täysin ajeltu pidän pillifarkkuja jalassa koska olenhan ihq rufus steiner. Pikku pill uuulaalaa. Mr rufus neiti rufus uuh

    • kuski_apina

      siellä joutuu tekemään töitä ja siitä sitten saa euroja palkkioksi. Kolitsit pitää olla työhousuna ja takaa reilusti paskassa sekä kusessa etupuolelta. Mylvii pitää kokoajan ja ruuaksi ainostaan makkarapannuja sekä höyräreitä.

    • Rahtarirastitar

      Haluaisin itsekin tietää, onko noiden koulutuksella arvoa...lupaavat että liikenneturvan saa 4 päivän koulutuksella. Kovin oli myyntihenkinen tj kun sille juttelin. Itse jätän kollarit kotiin. Naisihminen pukeutuu tukeviin työhousuihin.

    • Rahtarirastitar

      piti olla että liikennelupa...kiitos taas automaattisella tekstinsyötölle😂

    • exGLIexpress

      GLI kova työllistäjä. Työntekijät vuokrasuhteessa tai 0-tuntipalkalla...AKT liiton asianajajien suuri
      työllistäjä sekä palkkaturvan työllistäjä. Huonot kouluttajat "opisto" kun suurin osa ei läpäise tutkintoja liikennelupaan. Muutakin toimintaa joista ei hajua...

    • aarttuuu

      paskaa palkkaa pamin työehtosopparilla ja siihen päälle 0 tunti määrä viä soppariin kuulostaapa helvetin hyvältä ja hommia on välillä ja välillä taas ei mitään ja mitää säännöllisyyttä ja sulta kysytä koskaa mitää kaikki on vittu niin pihalla.

      • dippaa

        Jep, ei todellakaan kannata mennä töihin.
        0h sopimuksia tekevät, ajojärjestelyn takia mahdoton pysyä aikatauluissa, taukoja ei voi pitää, ilmapiiri täysin pilalla, jne jne...
        odotteluista ei makseta, joten päivässä saattaa tulla useita tunteja istumista palkatta.


      • EiEi

        Ei Ei


      • KäkKriäinen

        Eli mitä tästäkin viestiketjusta opimme,vaikka tämä keskustelufoorumi pitäisi olla asiallinen ja tärkeisiin aiheisiin keskittyvä ,koska kysessä on kuljetusala ja lainsäädäntö sivusto.Lukijalle ei jää mitään järkevää mielikuvaa. Yksikään näistä edellämainituista kirjoittajista ei ole sellainen ammattikuljettaja jolle voisi antaa 500 000 euron arvoisen yhdistelmän alle luottavaisin mielin ja luottaa ,että hän on osaa ammattitaitoisesti kommunikoida asiakkaiden kanssa ja tehdä työnsä muutenkin särmästi jotta bisnes kukoistaisi ja uutta ajoakin olisi myös tulevaisuudessa. Jokainen kunnon duunari eli kuski pyrkii elämässä eteenpäin. Jos joku yritys on jo 3 ja puoli vuotta sitten hakenut kuljettajaa ja vieläkään ei ole onnistanut niin ei kukaan täysijärkinen kuljettaja ei edes aloittelija sinne hae töihin. Nuoret kuljettajat hakekaa sellaisiin työpaikkoihin töihin jossa rima on korkealla ja vaaditaan paljon,suorittakaa kaikki kirjaimet ajokorttiin . mitä enemmän koulutusta sitä paremmat mahdollisuudet saada työpaikka. Suomi on täynnä hyviä kuljetusalan työpaikkoja miehille/naisille joilla on asenne kohdallaan ja työnteko maistuu. Suomi on täynnä kuljetusyrittäjiä jotka mielellään maksavat asiallisen palkan ja jopa bonuksia päälle jos firmalla menee hyvin.Ihan tiedoksi näistä hyvistä työpaikoista jää tänäkin vuonna eläkkeelle valtava määrä kuljettajia. Mahdollisuuksia on,mutta onko työhaluja?


      • Anonyymi

        Nimenomaan. Johto ei ota mitään vastuuta, tekee kaikista periaatteessa yrittäjiä yrittäjäriskillä. Työpaikka jota kannattaa karttaa kaikin mahdollisin keinoin. 100% paskaa ja narsistinen psykopaatti pomona.


    • RalfGoDuuni

      No nyt,hyvä Käkkriäinen. Nostit kissan pöydälle. Jonkunhan se piti tehdä. Tämä Suomi24 Kuljetusala ja lainsäädäntö sivusto on siitä erikoinen ,kun siellä kirjoittajat laatavat pelkkää ns.paskaa keskusteluaiheeksi. Kaikki yrittäjät on riistäjiä ja epäsosiaalisia ihmisiä.Palkkoja ei makseta ja kaikki kuskit on sosiaaliluukun varassa, mitään turvallista työsuhdetta ei ole eikä tule. Vielä surkeampi ala kuin siivousala jossa ainoastaan maahanmuuttajat on töissä. Mutta kun todellisuus on aivan toista.
      Hyvin koulututettu kuljettaja pärjää alalla vallan mainiosti ja saa eteensä mahtavia työmahdollisuuksia. Kunnolliset yrittäjät arvostavat hyvää ammattitaitoa ja reippautta ja ovat valmiita maksamaan työstä kelpo korvauksen. Totuus on sellainen ,että vaikka kuljettajan peruspalkka alussa on pienehkö noin 2200 eur niin yö-,ilta-,yölisineen ruokaraha,kotimaan päiväraha jne. lopputulos on ihan kohtuullinen ottaen huomioon paljonko ihminen on joutunut nuorena opiskelemaan. Kuski tienaa valtavasti enemmän kuin moni akateemisesti koulutettu ihminen.
      Kuljetusala on ns "kutsumusammatti" ihminen joka viihtyy ulkona ja haluaa tehdä itsenäisesti työtä yksin ja joutuu tekemään ratkaisunsa ihan yksin ja nauttii siitä ,että on oman elämänsä "herra" niin on siinä työssä missä hänen kuuluukin olla. On hemmetin surullista lukea näitä kirjoituksia joissa ihmiset valittavat kaikkea,mutta luettuaan toteaa: onko nämä ihmiset oikeasti valmiita tekemään mitään sen eteen jotta sellainen upea kuljetusalan työpaikka aukeaisi? Miksi haetaan firmoihin jotka jo etukäteen tiedetään huonoiksi? miksi ei opiskella lisää? Miksi ei haeta hyviin yrityksiin,vaikka jokainen kuljetusalla toimiva ihminen tuntee itseasiassa hyvät työpaikat? Haluaisin edes kerran elämässä lukea Suomi 24 sivustolla lukea kirjoituksen jossa kehutaan omaa työnantajaa. Sillä ei ole mitenkään tällä foorumilla kielletty kehua jotain yritystä jos on aihetta.Kuljetusallalla on hyvä olla töissä ,koska on se vapaus,jota monissa muissa ammateissa ei ole.

    • Kaartin2Komppania

      Niin kuljetusala eli työnantajat seuraavat tiivisti niitä ihmisiä jotka valmistuvat armeijasta kuljettajina. Näin on ollut iät ja ajat. Armeijaa on pidetty aina kuljetusalan korkeakouluna. Itse 1980-luvulla armeijan käyneenä ABCE kuskina voin sanoa,että kova koulu,mutta en yhtään armeijapäivää kadu.Hauskaa aikaa 20-vuotiaana pojanploppina Hemmetin hyvä oppi aikuisuuteen ja työelämään kuin näin jälkeen päin ajattelen.Sisulla, Mololla,Kratzilla painettiin menemään. Sisu Karhulla maantiellä perävaunun kanssa varsin monta kilometriä.Hyvät opettajat ja siitä se ammattitaito syntyi. Kuinka moni voi sanoa tälläkin sivustolla,että Sisu Karhulla on ajettu. Minä voin sanoa,että ihan hemmetin mukava auto ajaa vaikka tänä päivänä. Minä olen ajanut armeijan jälkeen joka merkillä eli tiedän mistä puhun. Jotenkin tuntuu,että tältä nykynuorisolta joka tänne kirjoittaa on todellisuus ja arki täysin hukassa. gli express 5 vuoden kokemuksella on ihan varmasti huono työpaikka ,mutta Suomessa on valtava määrä muita työpaikkoja joihin kaivataan ammattikuljettajaa.

      • Näin.On

        Kaikista tolloimat alkaa autonkuljetaiksi piste


      • Onko.näin

        Se on hyvä että alkaa, koska silloin sä saat leipää ja sen leivän päällekkin muutakin kuin ylähuulesi.


    • TapperinTane

      gli express tuntuu olevan hyvin erikoinen työpaikka tai temmellyskenttä. Kirjoittajat mainitsevat vuokrasuhteessa työskentelyn ja kuskeilla pitää olla liikennelupa?? siis ovatko kuskit samalla tavalla töissä kun jotkut parturit vuokraavat tuolin työntekijälle eli työntekijä on tavallaan yksityisyrittäjä. Eli tässä tapauksessa firma vuokraa/leasing autonsa kuljettajalle joka toimii alihankkijana. Näin minä ainakin ymmärsin edellisten kirjoittajien jutut 4 päivän liikennelupakoulutus??? jne Ei hyvä ollenkaan,miten lomat, eläkemaksut, verot hoituvat ja tuleeko varmasti tilitettyä ajallaan. Minä ainakin kiertäisin kaukaa tällaiset työpaikat jossa ei olla normaalissa työsuhteessa. Kuljettajan töitä kun on hyvin tarjolla mm. täällä Tampereen talousalueella.Eläkkeelle jää nyt isot ikäluokat ja uusia mahdollisuuksia myös kuljetusalalla avautuu nuorille kuljettajalupauksille. Ja se 4 päivän liikennelupakoulutus. Kyllä kyllä ,mutta edelleen sitä vaikeaselkoista luettavaa(lainsäädäntö) on tolkuttomasti ja hyvää laskupää pitää olla ja se varsinainen opiskelu suoritetaan kotona etänä. Lopuksi on koepäivä ja se on yhtä vaikea tai helppo kuin pitkän kaavan mukaan suoritetussa perinteisessä liikennelupakurssissa.Itse en ole nähnyt ilmoitusta tällaisesta 4 päivän kurssista ,mutta olen kyllä kuullut sellaisesta. Etäopiskelu vaatii kyllä ryhtiä ja lukuhaluja,sillä loppukoe ei ole mitenkään läpihuutojuttu.

    • Stadinpoitsu

      Nyt edelliset kirjoittajat johtaneet Tapperin Tanea kunnolla harhaan. Kiinnostus heräsi mikä ihmeen gli express ja vierailin firman sivuilla. Kyseessä on kuljetusliike,varastointipalveluyritys ja henkilöstö vuokrausfirma. Eli he vuokraavat työntekijöitä muille eikä päinvastoin. Että tällä tasolla ollaan tällä keskustelufoomuilla. Liikennelupakurssi ei ole koskaan ollut mikään läpihuutojuttu. Siellä ei riitä pelkkä läsnäolo kuten ammattipätevyyskurssilla. Siinä Tane oli ihan oikeassa.

    • ei_kannata

      gli kyllä vuokraa kuskeja, itselleen ja toisille. miten vaan parhaiten saavat työntekijästä parhaan hyödyn irti.
      jatkuva työnhaku mollissa päällä tonne firmaan. myös vuokrafirmat hakee tonne kokoajan työntekijöitä.
      vaihtuvuus glillä on ennätystasoa työntekijöiden suhteen.

      • Anonyymi

        Ei voi suositella. Erikoinen ilmapiiri ja mielivaltaista johtamista. Työntekijän arvostus pyöreä nolla vaikka päällään seisoisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi suositella. Erikoinen ilmapiiri ja mielivaltaista johtamista. Työntekijän arvostus pyöreä nolla vaikka päällään seisoisi.

        Orjia kusettava firma!🚛


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi suositella. Erikoinen ilmapiiri ja mielivaltaista johtamista. Työntekijän arvostus pyöreä nolla vaikka päällään seisoisi.

        😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Orjia kusettava firma!🚛

        😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Orjia kusettava firma!🚛

        Ilmaiset munkit kö ja "hienot" videot saivat sinut lumoutuvaan mukaan?😂😂😂😂🖕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmaiset munkit kö ja "hienot" videot saivat sinut lumoutuvaan mukaan?😂😂😂😂🖕

        Vissiin lelu sai anuksen anuksesta tarpeekseen 😂😂😂😂😂😂😂


    • Anonyymi

      GLi Express Oy (2110573-3) liikevaihto oli 4,5 miljoonaa euroa 2020 ja työllisti 49 henkilöä. Liikevaihto laski 10,8 %. Liiketoiminnan voitto oli 30 000 euroa ja liikevoittoprosentti oli 0,7 %. Yhtiön omavaraisuusaste oli 16 %

    • Anonyymi

      Juu kyllä silloin 2015-2016 haettiin te toimistossa työpaikkaa tähän lulla yhtiöön. HAKEMUS PITI LÄHETTÄÄ s postitse ja näin tein. Hakemuksen lähettämisestä s postitse kului 2-3 päivää ja soitin "TJ" LELULLE" tää yks vittu huusi täyttä kurkkua puhelimessa jotain mitä en muista mutta jäi kyllä vittumainen fiilis joten en ihmettele miksi täällä kommentoidaan mitä kommentoidaan...

      • Anonyymi

        SOITIN SIIS vapaina olevaan paikkaan


    • Anonyymi

      nää JUMALASTA SEURAAVAT yrittäjät ja varsinkin kuljetusalan eivät ymmärrä että sana kulkee laulu laulaa ja henkihaisee

    • Anonyymi

      Eikös se lainmukaan mene näin että vuokrafirma jolla on omia autoja ei saa harrastaa vuokrafirma toimintaa silloin ainakaan omille autoille!? Korjatkaa jos olen väärässä!?!?!?!?! LELU PÄÄ PUNAISENA HUUTAJA /ANALA AKA EX "ANUS"

      • Anonyymi

        Ei kovinkaan houkuttelevalta firmalta vaikuta jos lukee kaikki kommentit alusta loppuun.Tiedän tämän lullan niin en epäile että meno sekopäistä ja halvalla pitäisi työvoima saada. Joka paikkaan ei kannattaisi sorkkia,varsinkaan varastointipalveluun jos ei sitä pysty hoitamaan ongelmitta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kovinkaan houkuttelevalta firmalta vaikuta jos lukee kaikki kommentit alusta loppuun.Tiedän tämän lullan niin en epäile että meno sekopäistä ja halvalla pitäisi työvoima saada. Joka paikkaan ei kannattaisi sorkkia,varsinkaan varastointipalveluun jos ei sitä pysty hoitamaan ongelmitta.

        Kuljetusyritys ja ravitoiminta. 2 alaa joissa alaisia piestään surutta ja kun ei pärjätä niin teuraaksia vaan ja surutta. Nämä kaksi asiaa yhdistyy tämän yrityksen omien nettisivustojen perusteella. Näin hevosihmisenä ymmärrän kyllä yskän miksi kuski poloiset juoksevat karkuun kyseistä yritystä. Oli näin tai ei niin silti yrityssivujen luoma kuva on perin julma ottaen huomioon,että varsinkin ratsastuspiireissä harrastajat suhtautuvat hyvinkin nuivasti ravitoimintaan ...........joissa hevoset on kovilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuljetusyritys ja ravitoiminta. 2 alaa joissa alaisia piestään surutta ja kun ei pärjätä niin teuraaksia vaan ja surutta. Nämä kaksi asiaa yhdistyy tämän yrityksen omien nettisivustojen perusteella. Näin hevosihmisenä ymmärrän kyllä yskän miksi kuski poloiset juoksevat karkuun kyseistä yritystä. Oli näin tai ei niin silti yrityssivujen luoma kuva on perin julma ottaen huomioon,että varsinkin ratsastuspiireissä harrastajat suhtautuvat hyvinkin nuivasti ravitoimintaan ...........joissa hevoset on kovilla.

        No siitä huolimatta kaksi kovaa Lempäälästä Gli-express ja Lempäälän autokuljetus
        molemmat mahtiyrityksiä noin pieneltä paikkakunnalta.Suuri osa on kyseisillä yrityksillä pääkaupunkiseudun
        elintarvikejakelut, rautakauppajakelut,posti jne edelleen kyseisten yritysten hallussa.
        Uutta Scaniaa ja Mannia ja ikiomia liikenteessä.Uuden karheita vehkeitä kyllä kelpaa pitkää päivää painella. Näin toimimme Tampereen suunnalla.Turha on vetelysten valitella kun saa uusilla ajopeleillä ajella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kovinkaan houkuttelevalta firmalta vaikuta jos lukee kaikki kommentit alusta loppuun.Tiedän tämän lullan niin en epäile että meno sekopäistä ja halvalla pitäisi työvoima saada. Joka paikkaan ei kannattaisi sorkkia,varsinkaan varastointipalveluun jos ei sitä pysty hoitamaan ongelmitta.

        Ei voi suositella. Nollasopimuksia taitaa olla kaikilla, , työtehtäviin ei perehdytetä ja esim. työturvallisuudesta ei puhuta mitään, työterveyshuoltokin käsittää pelkän terveydenhoitajan. Esimiehet täysiä vittupäitä joilta ei saa vastauksia mihinkään kysymyksiin, eli hyödyttömiä penkinkuluttajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi suositella. Nollasopimuksia taitaa olla kaikilla, , työtehtäviin ei perehdytetä ja esim. työturvallisuudesta ei puhuta mitään, työterveyshuoltokin käsittää pelkän terveydenhoitajan. Esimiehet täysiä vittupäitä joilta ei saa vastauksia mihinkään kysymyksiin, eli hyödyttömiä penkinkuluttajia.

        Edelliseen kirjoittajaan haluan tarkentaa. Työterveyshuollossa on työterveyshoitaja. Hän arvioi asiakkaan terveyden tilan ja ohjaa sitten lääkärille jos tarve vaatii. Mitään lakipykälää ei siis ole rikottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelliseen kirjoittajaan haluan tarkentaa. Työterveyshuollossa on työterveyshoitaja. Hän arvioi asiakkaan terveyden tilan ja ohjaa sitten lääkärille jos tarve vaatii. Mitään lakipykälää ei siis ole rikottu.

        Voi sitä päivää,kun perus jäbä kuljetusalalla suostuu tulemaan terveystarkastukseen.
        Näin on asiat valitettavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelliseen kirjoittajaan haluan tarkentaa. Työterveyshuollossa on työterveyshoitaja. Hän arvioi asiakkaan terveyden tilan ja ohjaa sitten lääkärille jos tarve vaatii. Mitään lakipykälää ei siis ole rikottu.

        Aika pirusti tuolla kyllä rikotaan työturvallisuusmääräyksiä. En ole vastaavaa hälläväliä asennetta nähnyt missään aiemmassa työpaikassani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuljetusyritys ja ravitoiminta. 2 alaa joissa alaisia piestään surutta ja kun ei pärjätä niin teuraaksia vaan ja surutta. Nämä kaksi asiaa yhdistyy tämän yrityksen omien nettisivustojen perusteella. Näin hevosihmisenä ymmärrän kyllä yskän miksi kuski poloiset juoksevat karkuun kyseistä yritystä. Oli näin tai ei niin silti yrityssivujen luoma kuva on perin julma ottaen huomioon,että varsinkin ratsastuspiireissä harrastajat suhtautuvat hyvinkin nuivasti ravitoimintaan ...........joissa hevoset on kovilla.

        Mikä toi pomo tuolla on. Ihan täys kyrpänaama. Pitäis moisesta tehdä hieman ilmoituksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä toi pomo tuolla on. Ihan täys kyrpänaama. Pitäis moisesta tehdä hieman ilmoituksia.

        Ihan täysi narsu. En voi suositella tätä yritystä kenellekkään. Ihan hälläväliä asenne kaikkeen. Onneksi en ole enää töissä täällä. 0/5. Ja tosiaan työturvallisuusasiat retuperällä, kuten joku jo kommentoi.


    • Anonyymi

      GLi Expressi käy millään. kaikssa autoissa alkolukot ja autoo eisaa pitää viikonloput kotona.

      • Anonyymi

        GLi Expressin autoja ei saa koristella eds omaan piikkiin


    • Anonyymi

      On kyllä äärimmäisen kurja yritys. Lähdin 4 päivän jälkeen menemään. Sadistisia psykopaatteja täynnä koko firma. Pelkkää orjahommaa ilman mitään oikeuksia.

      VÄLTTÄKÄÄ TÄTÄ ROSVOYRITYSTÄ.

      • Anonyymi

        Ei tuu palkat kohta kaatuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuu palkat kohta kaatuu

        Ovatko lopettaneet palkanmaksunkin jo? Ei tulisi kauheana yllätyksenä. Tuolta ei saanut edes kunnon työvaatteita.


    • Anonyymi

      Kellään mitään positiivista sanottavaa????

      • Anonyymi

        GLI kilpiä myytiin aikoinaan autotarvikeliikkeissä ja kun sellaisen kun kiinnittää Lada Samaran perään niin pääsee rakatin lailla Venäjälle, tervemenoa !


    • Anonyymi

      Mikä tää gli service kun konkassa.. 🤔

      • Anonyymi

        Ei ole ,juuri tänään enoni sanoi,että kannattaisi hakea tähän yritykseen koska se on luotettava ja todella hyvä kun oma ura kuljettajan uralla on alussa. Sellainen turvallinen aloitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ,juuri tänään enoni sanoi,että kannattaisi hakea tähän yritykseen koska se on luotettava ja todella hyvä kun oma ura kuljettajan uralla on alussa. Sellainen turvallinen aloitus.

        Ihan vitun paska yritys, ei maksa edes lomapäiviä rahana kun ottaa loparit. Piti laittaa liiton asianajajat asialle. 0/5 paskafirma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan vitun paska yritys, ei maksa edes lomapäiviä rahana kun ottaa loparit. Piti laittaa liiton asianajajat asialle. 0/5 paskafirma.

        Siitä huolimatta vaikka tämäkin viestiketju kestänyt 7 vuotta ,kyseinen yritys on tahkonut rahaa aivan mielettömästi hyväksi käyttäen uusavuttomia nuoria kuljettajien alkuja tai sitten totuus on ihan toisenlainen eli ollaan perhekeskeinen nuoria kannustava yritys joka panostaa juuri siihen ,että nuoret aloittelevat kuljettajan alut saavat luotettavan hyvä ensimmäisen työpaikan. Siinä sitä pähkinää jokaiselle rahtarille miten tulkitsee asiat.
        Luottaako juoruihin vai tekeekö omat järkevät johtopäätökset Suuntamalla nettisivuille ja hakee kyseisen yrityksen talousluvut ja näin voi tehdä ne aidot ja oikeat johtopäätöksen yrityksen toiminnasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä huolimatta vaikka tämäkin viestiketju kestänyt 7 vuotta ,kyseinen yritys on tahkonut rahaa aivan mielettömästi hyväksi käyttäen uusavuttomia nuoria kuljettajien alkuja tai sitten totuus on ihan toisenlainen eli ollaan perhekeskeinen nuoria kannustava yritys joka panostaa juuri siihen ,että nuoret aloittelevat kuljettajan alut saavat luotettavan hyvä ensimmäisen työpaikan. Siinä sitä pähkinää jokaiselle rahtarille miten tulkitsee asiat.
        Luottaako juoruihin vai tekeekö omat järkevät johtopäätökset Suuntamalla nettisivuille ja hakee kyseisen yrityksen talousluvut ja näin voi tehdä ne aidot ja oikeat johtopäätöksen yrityksen toiminnasta.

        Meinaat että talousluvut kertoo miten kohdellaan työntekijöitä?


    • Anonyymi

      Itse töissä tuolla...
      Työvaatteet viimeisen päälle,palkat tullu ajoissa ja oikein,ihan normaaleja kuljetus alan töitä🤔
      Ja eikös joka firmassa nämä NS esimiehet ole vähän erikoista porukkaa,kuuluu työnkuvaan vittuilla vähän joka asiasta,ihan huumorilla pärjää näidenkin kanssa.

      • Anonyymi

        Huumorilla pärjää aina mut kyl siel jotain ongelmaa on palkanmaksuissa ku juttelin Jyväskylässä nuoren gli kuskin kanssa viime talvena..


    • Anonyymi

      Ensimmäisenä työhaastattelussa sanotaan että ylitöitä emme maksa,niin toki joidenkin mielestä se voi olla oikeaa palkanmaksua..
      Mutta toisaalta jos työvaatteet on viimeisen päälle ja auto suhteellisen uusi,niin joillekkin riittää tietysti sekin..
      Mutta tosiaan ei tuota nyt oikein suositellakkaan voi!!!

      • Anonyymi

        Jos tuleva työnantaja sanoo ettei ylitöitä makseta niin kuljettajakokelas pitää olla ajantasalla ja sanoa ettei sitten ylitöitä myös tehdä. 8 tuntia ja siitä poikki , loput toimittamattomat tavarat jää takakonttiin. 8 tuntia ja tästä poikki ja kättä päälle." Minä en jää paskoihin työpaikkoihin makaamaan" kuten legendaarinen jo edesmennyt Turunpoika aikoinaan sanoi
        pitää täassäkin asiassa todella hyvin paikkansa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

      Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      99
      5365
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

      https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3603
    3. Vanhalle ukon rähjälle

      Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3215
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

      Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      445
      2506
    5. Purra hermostui A-studiossa

      Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      255
      1559
    6. Miten meinasit

      Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      86
      1304
    7. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

      Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      13
      1299
    8. Mitä sanoisit

      Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1238
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

      Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1223
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

      Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      141
      1150
    Aihe