Onko kenelläkään muulla samaa ongelmaa menkkojen aikaan? Aivan kamala vaiva kun täytyisi kakata niin kakka ei tuu ja aina se yksi ja ainut pukamakin ilmestyy. Pitäisikö ottaa laxoberonia aina menkkojen aikaan?
Kerran sitä otin kun ei ollut menkkoja ja päivän ajan täytyi kokoajan käydä vessassa :-D Eikä sekään ole kivaa. Ja senkin jälkeen meni pari päivää että ulostaminen meni normaaliksi.
Olen kyllä yrittänyt juoda vettäkin PALJON ja syödä niinkuin normaalistikin (jolloin ei ummetusta yleensä ole) mutta ei ole auttanut.
Menkat ja ummetus!!
5
3625
Vastaukset
- ei-aina-naurata
Osta kuivattuja luumuja ja laita vaikka yksi tai useampi joka ilta veden kanssa juomalasiin likoamaan ja nauti aamulla. Laxoberon oli ainakin mulle liian vahvaa.
- Ummetus.vaivaa
Kiitos vinkistä. Aion kokeilla. Nautinnosta en kyllä tiedä kun muutenkaan aamulla ei meinaa maistua mikään. Sama se kai on vaikka ihan vain söisi niitä luumuja muutama illalla?
- Anonyymi
Kiva tietää näin kolmelta aamuyöstä.😀😁😊
- Anonyymi
Mulla on aina, mensujen aikana, joko on maha löysä tai ummetus. Mutta siis joka kerta jompikumpi.
- Anonyymi
Hankala vaiva, kun tuntuu turvottavan (ilmavaivoilta) ja paukuttaa tuleekin ripuli housuun ja
taasen toisella kertaa ilmaa riittää. Olen nyt käyttänyt Tenan inkohousuja jottei
olisi koko vaatekerta "p.skassa"vaan päästö pysyisi housussa. Mutta kun vatsaa
oikein turvottaa niin ei oikein pysty kyykistymään eikä nostelemaan etteikö
ilmaa tai muuta pääsisi housuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882