Menkat ja ummetus!!

Onko kenelläkään muulla samaa ongelmaa menkkojen aikaan? Aivan kamala vaiva kun täytyisi kakata niin kakka ei tuu ja aina se yksi ja ainut pukamakin ilmestyy. Pitäisikö ottaa laxoberonia aina menkkojen aikaan?
Kerran sitä otin kun ei ollut menkkoja ja päivän ajan täytyi kokoajan käydä vessassa :-D Eikä sekään ole kivaa. Ja senkin jälkeen meni pari päivää että ulostaminen meni normaaliksi.

Olen kyllä yrittänyt juoda vettäkin PALJON ja syödä niinkuin normaalistikin (jolloin ei ummetusta yleensä ole) mutta ei ole auttanut.
54095
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

Osta kuivattuja luumuja ja laita vaikka yksi tai useampi joka ilta veden kanssa juomalasiin likoamaan ja nauti aamulla. Laxoberon oli ainakin mulle liian vahvaa.

Äänestä
  • Kiitos vinkistä. Aion kokeilla. Nautinnosta en kyllä tiedä kun muutenkaan aamulla ei meinaa maistua mikään. Sama se kai on vaikka ihan vain söisi niitä luumuja muutama illalla?

Äänestä

• Kiva tietää näin kolmelta aamuyöstä.😀😁😊

Äänestä

Mulla on aina, mensujen aikana, joko on maha löysä tai ummetus. Mutta siis joka kerta jompikumpi.

Äänestä

Hankala vaiva, kun tuntuu turvottavan (ilmavaivoilta) ja paukuttaa tuleekin ripuli housuun ja
taasen toisella kertaa ilmaa riittää. Olen nyt käyttänyt Tenan inkohousuja jottei
olisi koko vaatekerta "p.skassa"vaan päästö pysyisi housussa. Mutta kun vatsaa
oikein turvottaa niin ei oikein pysty kyykistymään eikä nostelemaan etteikö
ilmaa tai muuta pääsisi housuun.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Ummetus.vaivaa kirjoitti:

Onko kenelläkään muulla samaa ongelmaa menkkojen aikaan? Aivan kamala vaiva kun täytyisi kakata niin kakka ei tuu ja aina se yksi ja ainut pukamakin ilmestyy. Pitäisikö ottaa laxoberonia aina menkkojen aikaan?
Kerran sitä otin kun ei ollut menkkoja ja päivän ajan täytyi kokoajan käydä vessassa :-D Eikä sekään ole kivaa. Ja senkin jälkeen meni pari päivää että ulostaminen meni normaaliksi.

Olen kyllä yrittänyt juoda vettäkin PALJON ja syödä niinkuin normaalistikin (jolloin ei ummetusta yleensä ole) mutta ei ole auttanut.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu