Onko kenelläkään muulla samaa ongelmaa menkkojen aikaan? Aivan kamala vaiva kun täytyisi kakata niin kakka ei tuu ja aina se yksi ja ainut pukamakin ilmestyy. Pitäisikö ottaa laxoberonia aina menkkojen aikaan?
Kerran sitä otin kun ei ollut menkkoja ja päivän ajan täytyi kokoajan käydä vessassa :-D Eikä sekään ole kivaa. Ja senkin jälkeen meni pari päivää että ulostaminen meni normaaliksi.
Olen kyllä yrittänyt juoda vettäkin PALJON ja syödä niinkuin normaalistikin (jolloin ei ummetusta yleensä ole) mutta ei ole auttanut.
Menkat ja ummetus!!
5
4093
Vastaukset 5
- ei-aina-naurata
Osta kuivattuja luumuja ja laita vaikka yksi tai useampi joka ilta veden kanssa juomalasiin likoamaan ja nauti aamulla. Laxoberon oli ainakin mulle liian vahvaa.
- Ummetus.vaivaa
Kiitos vinkistä. Aion kokeilla. Nautinnosta en kyllä tiedä kun muutenkaan aamulla ei meinaa maistua mikään. Sama se kai on vaikka ihan vain söisi niitä luumuja muutama illalla?
- Anonyymi
Kiva tietää näin kolmelta aamuyöstä.😀😁😊
- Anonyymi
Mulla on aina, mensujen aikana, joko on maha löysä tai ummetus. Mutta siis joka kerta jompikumpi.
- Anonyymi
Hankala vaiva, kun tuntuu turvottavan (ilmavaivoilta) ja paukuttaa tuleekin ripuli housuun ja
taasen toisella kertaa ilmaa riittää. Olen nyt käyttänyt Tenan inkohousuja jottei
olisi koko vaatekerta "p.skassa"vaan päästö pysyisi housussa. Mutta kun vatsaa
oikein turvottaa niin ei oikein pysty kyykistymään eikä nostelemaan etteikö
ilmaa tai muuta pääsisi housuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta833327Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3831228Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty36909Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty65815Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä189754Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s271704Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto22680Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel31608Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen17575Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan33566