Menkat ja ummetus!!

Ummetus.vaivaa

Onko kenelläkään muulla samaa ongelmaa menkkojen aikaan? Aivan kamala vaiva kun täytyisi kakata niin kakka ei tuu ja aina se yksi ja ainut pukamakin ilmestyy. Pitäisikö ottaa laxoberonia aina menkkojen aikaan?
Kerran sitä otin kun ei ollut menkkoja ja päivän ajan täytyi kokoajan käydä vessassa :-D Eikä sekään ole kivaa. Ja senkin jälkeen meni pari päivää että ulostaminen meni normaaliksi.

Olen kyllä yrittänyt juoda vettäkin PALJON ja syödä niinkuin normaalistikin (jolloin ei ummetusta yleensä ole) mutta ei ole auttanut.

5

4093

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei-aina-naurata

Osta kuivattuja luumuja ja laita vaikka yksi tai useampi joka ilta veden kanssa juomalasiin likoamaan ja nauti aamulla. Laxoberon oli ainakin mulle liian vahvaa.

• Ummetus.vaivaa

Kiitos vinkistä. Aion kokeilla. Nautinnosta en kyllä tiedä kun muutenkaan aamulla ei meinaa maistua mikään. Sama se kai on vaikka ihan vain söisi niitä luumuja muutama illalla?

• Anonyymi

Kiva tietää näin kolmelta aamuyöstä.😀😁😊

• Anonyymi

Mulla on aina, mensujen aikana, joko on maha löysä tai ummetus. Mutta siis joka kerta jompikumpi.

• Anonyymi

Hankala vaiva, kun tuntuu turvottavan (ilmavaivoilta) ja paukuttaa tuleekin ripuli housuun ja
      taasen toisella kertaa ilmaa riittää. Olen nyt käyttänyt Tenan inkohousuja jottei
      olisi koko vaatekerta "p.skassa"vaan päästö pysyisi housussa. Mutta kun vatsaa
      oikein turvottaa niin ei oikein pysty kyykistymään eikä nostelemaan etteikö
      ilmaa tai muuta pääsisi housuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      116
      1626
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      837
    3. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      148
      752
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      56
      747
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      721
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      39
      611
    7. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      40
      601
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      228
      601
    9. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      67
      589
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      33
      567
    Aihe