Menkat ja ummetus!!

Ummetus.vaivaa

Onko kenelläkään muulla samaa ongelmaa menkkojen aikaan? Aivan kamala vaiva kun täytyisi kakata niin kakka ei tuu ja aina se yksi ja ainut pukamakin ilmestyy. Pitäisikö ottaa laxoberonia aina menkkojen aikaan?
Kerran sitä otin kun ei ollut menkkoja ja päivän ajan täytyi kokoajan käydä vessassa :-D Eikä sekään ole kivaa. Ja senkin jälkeen meni pari päivää että ulostaminen meni normaaliksi.

Olen kyllä yrittänyt juoda vettäkin PALJON ja syödä niinkuin normaalistikin (jolloin ei ummetusta yleensä ole) mutta ei ole auttanut.

5

4093

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei-aina-naurata

Osta kuivattuja luumuja ja laita vaikka yksi tai useampi joka ilta veden kanssa juomalasiin likoamaan ja nauti aamulla. Laxoberon oli ainakin mulle liian vahvaa.

• Ummetus.vaivaa

Kiitos vinkistä. Aion kokeilla. Nautinnosta en kyllä tiedä kun muutenkaan aamulla ei meinaa maistua mikään. Sama se kai on vaikka ihan vain söisi niitä luumuja muutama illalla?

• Anonyymi

Kiva tietää näin kolmelta aamuyöstä.😀😁😊

• Anonyymi

Mulla on aina, mensujen aikana, joko on maha löysä tai ummetus. Mutta siis joka kerta jompikumpi.

• Anonyymi

Hankala vaiva, kun tuntuu turvottavan (ilmavaivoilta) ja paukuttaa tuleekin ripuli housuun ja
      taasen toisella kertaa ilmaa riittää. Olen nyt käyttänyt Tenan inkohousuja jottei
      olisi koko vaatekerta "p.skassa"vaan päästö pysyisi housussa. Mutta kun vatsaa
      oikein turvottaa niin ei oikein pysty kyykistymään eikä nostelemaan etteikö
      ilmaa tai muuta pääsisi housuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1576
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      1062
    3. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      378
      977
    4. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      68
      975
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      177
      924
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      94
      851
    7. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      64
      633
    8. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      622
    9. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      169
      602
    10. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      598
    Aihe