Mitä tarkoittaa kun puhutaan lentokentän yhteydessä Counter'sta? Onko se palvelutiski vai?
Lainaus:
"Counters
On the ground floor of terminal T2 there are 106 counters, divided into halls known as Terminal B, Terminal Building Olympic and Intermodal."
Mitä tarkoittaa lentokentän yhteydessä Counters?
3
200
Vastaukset
- laskijaite
Counters tarkoittaa laskijoita. Eli ihmisiä jotka toimivat "liikenteenlaskijoina". He laskevat matkustajien määrää jotta tiedettäisiin kuinka paljon matkustajia minkäkin kentän läpi matkustajia vuosittain kulkee.
Terminaali T2.sen alakerrassa on 106 laskijaa jaettuna terminaaleihin jotka tunnetaan nimillä terminaali B, terminaalirakennus Olympia ja kansainvälinen alue. - 12121
Kyllä, counter on nimenomaan tiski. Ei kannata piitata noista reppanavastaajista. Heillä ei vain ole muuta tekemistä...
- OlenYmmällä
Onko se counter minkälainen tiski.....teräksinen tiskipöytä vai oikein tiskikone missä ne astiat voi pestä? Vai takoittaako se ravintolan lasitiskiä,lautastiskiä vai minkälaista.
Olen nyt aivan ymmällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?931851- 851292
- 1101143
- 761027
- 113961
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693