terkkarin tarkastus

kissamiau7678790

Millasii ne tarkastukset on yleensä 3lk-5lk (kertokaa kaikki siitä väliltä) oon nyt ite kolmosella eikä oo viel ollu terkkarii tänä vuonna. Kakkosella oli semmonen ryhti, pituus ja paino tarkastus ja se terkkari jutteli kans mulle jotain stressi juttuja koska mulla oli ollu joskus sellasii vaivoja ei jaksa selittää. Sit se kysy onko huomattu murrosikää mut ei mulöa sillon ollu vielä mut nyt on. Ja älkää ihmetelkö kun oon tähän aikaa netissä mä oon salaa puhelimella

9

2161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siis mulla ei ollut nelosella tarkastusta (oon 6lk) mutta vitosella oli telkkarin ja lääkärin tarkastukset! Eli 2 eri tarkastusta. Terkkarin tarkastuksessa ne perus pituus paino ryhti ja piti olla ilman rintsikoit tai paitaa. Ja sit se vaa käski mennä pukee päälle. Sit ku menin takas istuu siihen nii se vaa kerto murrosiän kaikki asiat läpi ja lääkärin tarkastukses oli Mutsi mukaan ja piti olla taas ilman paitaa ja rintsikoit ja siin kii vissii katottii ryhti en oikee muista ja sit piti mennä makaa sellaiselle tutkimussängylle sit se tunnustelee alavatsaan ja jos oikein muistan nii kokeili rinnatkii et eikai oo mitää erikoist niissä ja sit se vähän avas pikkareit ja katto on pillukarvat kasvaan yhtää :3

    • Poika69v

      En muista kuin viitosluokan

      Se sattui.


      ET VARMASTI HALUA TIETÄÄ LISÄÄ

      • Kaks5lktyttöö

        joo, toi rohkas paljon ollaan nyt menos vitoselle (ps. joo toi on vanha viesti mut ihsm :D)


    • Ihan perusjuttuja siellä katsotaan kuten ryhti, pituus, paino ym. Aivan murrosiän alkaessa katsotaan alapää, sieltä tarkistetaan karvoitus ja pojilta esim kivesten laskeutuminen sekä esinahan tiukkuus. Tytöillä kysytään kuukautisten (menkkojen) alkamisesta ja kuukautiskivuista

    • iskämukana

      Mulla oli iskä mukana ja sit siel oli lääkäri ja terkkari. Mun piti mennä makaa sellaselle sängylle ja sit se lääkäri otto pikkarit pois ja katto mun pimppiä. Sit se pyys mun iskän katto ja näytti sille jotain mun pimpistä. Sit se jatko mun pimpin katselua. Lääkäri oli siis mies ja terkkari nainen. Se sit kävi tutkii mun pimppii. Se laitto sinne sellasen kylmän laitteen ja jatko aika pitkään. Ja iskä ja terkkari vaa hymyilee ja kattoo vierestä.

      • sarah12345

        Sattuks se?


    • 8luokkalainen

      Moro, nelosluokasta ylöspäin aina seiskalle se terveydenhoitaja runkkaa sun munaa ja kourii sitä kylmällä metallilusikalla. Se hieroo myös G-pistettäsi joka siis on perseessäsi, jotta hän saa nopeammin siemenneste-näytteen.

    • ihminew

      Meidän 3.lk tarkastus oli tälläne:
      Ensin puhuttiin terveydestä ruokatottumuksista ja onko murrosikä alkanu yms.. Sit piti ottaa paita ja housut pois. Olin siis pikkareillani katottiin paino&pituus. Sit kun mulle oli varattu aika koululääkäriltä ku mulla on sellasta ihottumaa pimpin ja nivusten kohdalla niin mun piti olla alasti jalat silleen et se lääkäri näki niin siinä pöydällä lääkäri on mies. Sit se terkka oli unohtanut kattoo ryhdin niin se kattosen sit. Oli tosi kiva kumartuu siinä ku se lääkäri oli siinä niin alasti ku pimppi karvoja oli ihan kiitettävästi. Mikään muu ei ollu paha ku ryhti ja se ihottuma

    • Anonyymi

      Mulla oli ihan perus kaikilla noilla luokilla eli pituus, paino ja ryhti. Sitä vitosella keskusteltiin lisäksi murrosiästä, mutta ei pitänyt olla alasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2580
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1499
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      913
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe