terkkarin tarkastus

kissamiau7678790

Millasii ne tarkastukset on yleensä 3lk-5lk (kertokaa kaikki siitä väliltä) oon nyt ite kolmosella eikä oo viel ollu terkkarii tänä vuonna. Kakkosella oli semmonen ryhti, pituus ja paino tarkastus ja se terkkari jutteli kans mulle jotain stressi juttuja koska mulla oli ollu joskus sellasii vaivoja ei jaksa selittää. Sit se kysy onko huomattu murrosikää mut ei mulöa sillon ollu vielä mut nyt on. Ja älkää ihmetelkö kun oon tähän aikaa netissä mä oon salaa puhelimella

10

4424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siis mulla ei ollut nelosella tarkastusta (oon 6lk) mutta vitosella oli telkkarin ja lääkärin tarkastukset! Eli 2 eri tarkastusta. Terkkarin tarkastuksessa ne perus pituus paino ryhti ja piti olla ilman rintsikoit tai paitaa. Ja sit se vaa käski mennä pukee päälle. Sit ku menin takas istuu siihen nii se vaa kerto murrosiän kaikki asiat läpi ja lääkärin tarkastukses oli Mutsi mukaan ja piti olla taas ilman paitaa ja rintsikoit ja siin kii vissii katottii ryhti en oikee muista ja sit piti mennä makaa sellaiselle tutkimussängylle sit se tunnustelee alavatsaan ja jos oikein muistan nii kokeili rinnatkii et eikai oo mitää erikoist niissä ja sit se vähän avas pikkareit ja katto on pillukarvat kasvaan yhtää :3

    • Poika69v

      En muista kuin viitosluokan

      Se sattui.


      ET VARMASTI HALUA TIETÄÄ LISÄÄ

      • Kaks5lktyttöö

        joo, toi rohkas paljon ollaan nyt menos vitoselle (ps. joo toi on vanha viesti mut ihsm :D)


    • Ihan perusjuttuja siellä katsotaan kuten ryhti, pituus, paino ym. Aivan murrosiän alkaessa katsotaan alapää, sieltä tarkistetaan karvoitus ja pojilta esim kivesten laskeutuminen sekä esinahan tiukkuus. Tytöillä kysytään kuukautisten (menkkojen) alkamisesta ja kuukautiskivuista

    • iskämukana

      Mulla oli iskä mukana ja sit siel oli lääkäri ja terkkari. Mun piti mennä makaa sellaselle sängylle ja sit se lääkäri otto pikkarit pois ja katto mun pimppiä. Sit se pyys mun iskän katto ja näytti sille jotain mun pimpistä. Sit se jatko mun pimpin katselua. Lääkäri oli siis mies ja terkkari nainen. Se sit kävi tutkii mun pimppii. Se laitto sinne sellasen kylmän laitteen ja jatko aika pitkään. Ja iskä ja terkkari vaa hymyilee ja kattoo vierestä.

      • sarah12345

        Sattuks se?


    • 8luokkalainen

      Moro, nelosluokasta ylöspäin aina seiskalle se terveydenhoitaja runkkaa sun munaa ja kourii sitä kylmällä metallilusikalla. Se hieroo myös G-pistettäsi joka siis on perseessäsi, jotta hän saa nopeammin siemenneste-näytteen.

    • ihminew

      Meidän 3.lk tarkastus oli tälläne:
      Ensin puhuttiin terveydestä ruokatottumuksista ja onko murrosikä alkanu yms.. Sit piti ottaa paita ja housut pois. Olin siis pikkareillani katottiin paino&pituus. Sit kun mulle oli varattu aika koululääkäriltä ku mulla on sellasta ihottumaa pimpin ja nivusten kohdalla niin mun piti olla alasti jalat silleen et se lääkäri näki niin siinä pöydällä lääkäri on mies. Sit se terkka oli unohtanut kattoo ryhdin niin se kattosen sit. Oli tosi kiva kumartuu siinä ku se lääkäri oli siinä niin alasti ku pimppi karvoja oli ihan kiitettävästi. Mikään muu ei ollu paha ku ryhti ja se ihottuma

    • Anonyymi

      Mulla oli ihan perus kaikilla noilla luokilla eli pituus, paino ja ryhti. Sitä vitosella keskusteltiin lisäksi murrosiästä, mutta ei pitänyt olla alasti.

    • Anonyymi

      Mulla ne vaan katto pituuden, painon, korvat, suun ja sit koululääkäri joka oli nainen vaan paineli mun mahaa ja katto sykkeen ei mitää ihmeellist ihan vaa normi tarkastus

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1509
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1136
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      47
      961
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      183
      848
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      720
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      605
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      588
    9. Mitä mietit jos näet hänet jossain?

      🤗
      Ikävä
      52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      541
    Aihe